Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö ihmiset lue hotellien arvosteluja varatessaan?

Vierailija
19.02.2020 |

Luin erään Tattarisuolla sijaitsevan "hotelli/hostellin" arvioita. Taitaa olla aivan käsittämättömän heikko esitys. Silti ihmiset olivat aina vaan sitä vielä varanneet. Ja arvioissa ihmiset kertoivat lähteneensä paikasta saman tien pois :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Usein tuntuu asiakkaalle tulevan yllätyksenä, että kahden tähden hotellin aamiainen ei olekaan samanlainen, kun viereisen neljän tähden ja mm. siitä ruikutetaan.

Mutta paras palaute oli kirjoitettu erään hostellin sivuille, kun olikin ollut yhteissuhkut, eikä huoneissa vessoja.. Kyllä siellä sivuilla hyvin selvästi tämä asia ilmaistaan.

Vierailija
2/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago tekee sen puolesta jos Annika Poijärveen on uskomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yöpynyt tuossa ap:n ilmeisesti tarkoittamassa arkadiassa?😢😂

Vierailija
4/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku yöpynyt tuossa ap:n ilmeisesti tarkoittamassa arkadiassa?😢😂

Kannattaa käydä vaikka booking comissa lukemassa. Miten tuollaista voi olla?

Vierailija
5/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap taida ymmärtää, mikä on hostelli ja vieläpä Tattarisuolla.

Vierailija
6/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen aina ja olen pari kertaa pakottanut miehen perumaan jonkun varauksen näiden arvostelujen perusteella. Mies katsoo pelkkää hintaa ja valitsisi ihan minkä tahansa luukun, jos ei yhtään katsoisi perään.

Vierailija
7/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä? Muut ihmisethän tuota ovat arvioidenkin jälkeen varanneet. Aika monelle oli ollut yllätys, että Suomessa voi olla tuollaista. Odotukset eivät ole olleet korkealla ja silti järkytys on ollut melkoinen. Kuukautisisuojia suihkutilan lattioilla. Kondomeja ja lonkerotölkkejä huoneissa. Likaset lakanat, rikkinäiset pyyhkeet...

Vierailija
8/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin pari vuotta sitten hotellin Kööpenhaminasta ja huomasin saman ilmiön. Valitettiin huoneen pienuudesta ja maksavasta aamiaisesta. Kuvista näki selvästi, että kyseisen hotellin huoneet olivat ruotsinlaivahyttimäisiä ja aamupala oli maksullinen, mutta silti tuli yllätyksenä. Olin itse positiivisesti yllättynyt todella mukavasta asiakaspalvelusta ja siisteydestä. 

Vierailija
9/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää amerikkalaisten arviot lukematta niin saa hyvän kuvan

Vierailija
10/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä? Muut ihmisethän tuota ovat arvioidenkin jälkeen varanneet. Aika monelle oli ollut yllätys, että Suomessa voi olla tuollaista. Odotukset eivät ole olleet korkealla ja silti järkytys on ollut melkoinen. Kuukautisisuojia suihkutilan lattioilla. Kondomeja ja lonkerotölkkejä huoneissa. Likaset lakanat, rikkinäiset pyyhkeet...

Ei ehkä kannata valita alle 40€/vrk. maksavaa hostellia Tattarisuolla, jos haluaa hotellitasoista majoitusta. 

Vaikka sinä sen ymmärtäisitkin, moni ei ymmärrä tai ei ole edes vaivautunut lukemaan arvosteluja vaan tuijottaa vain hintaa ja luottaa hyvään tuuriin. Turhaa silloin on valittaa.

Vierailija
11/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteluja lukeva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata valita alle 40€/vrk. maksavaa hostellia Tattarisuolla, jos haluaa hotellitasoista majoitusta. 

Vaikka sinä sen ymmärtäisitkin, moni ei ymmärrä tai ei ole edes vaivautunut lukemaan arvosteluja vaan tuijottaa vain hintaa ja luottaa hyvään tuuriin. Turhaa silloin on valittaa.

No sitähän minä tuossa aloituksessa ihmettelin. Että varataan hotellivaraussivuston kautta, josta olisi helppo vilkaista myös aiemmin majoittuneiden kommentteja, mutta ei sitten viitsitä. Toki ymmärrän, että monella voi olla ajatus, että thden yön nyt Suomessa viettää missä tahansa. Onhan tuon kyseisen paikan taso ilmeisesti aivan omaa luokkaansa.

Vierailija
12/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuokraan asuntoani välillä Airbnb:n kautta ja jotkut ovat valittaneet, että kaupungin keskustaan on liian pitkä matka. Tiedoissa sanotaan kyllä selkeästi millä alueella asuntosi sijaitsee ja vielä Google mapsin avulla. Silti jotkut ääliöt varaavat kämpän ja suuttuvat välimatkasta keskustaan. :D

Vierailija
13/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit on välillä kyllä turhankin positiivisia. Varsinkin aamupala on monesti pettymys! Jätän sen nykyään pois ja ostan erikseen vain jos se näyttää hyvältä. Mä myös kirjoitan monesti arvosteluja. Jaan ruusuja ja risuja ja suhteutan ne hintaluokkaan.

Vierailija
14/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen aina ja olen pari kertaa pakottanut miehen perumaan jonkun varauksen näiden arvostelujen perusteella. Mies katsoo pelkkää hintaa ja valitsisi ihan minkä tahansa luukun, jos ei yhtään katsoisi perään.

Ja sinä et siis maksa matkoistasi mitään? 

Vierailija
15/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On välillä tullut tunne, että joko ihmiset ovat tottuneet nukkumaan melussa ja esim tupakalta haisevassa läävässä tai sitten osa arvosteluista on feikkejä. Sama homma ruokien kanssa. Tripadvisor tähdet menee ihan metsään välillä! Tosin esim mun exän mielestä kaikki ravintolaruoka oli hyvää. Makuasioita.

Vierailija
16/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja myös teen aina arvosteluja, mutta siinä on se ongelma että tripadvisor ei aina julkaise palautteita olen saanut monta kertaa viestin "onko tämä varmasti jättämäsi palaute" jolloin palaute täytyy vahvistaa ennen kuin sen saa näkyviin jos saa. Lisäksi jotkut hotellit ja muut majoitukset saa ostaa tähtiä ja hyviä arvosteluja (niitä voivat tehtailla jopa työntekijätkin jne..) olin yötä yhdessä majoituksessa Suomessa jolla oli törkeät 4 tähteä varaussivuilla, oikeasti kyseessä oli luteinen asunto ja naapureina asui epäsiistejä alkoholisteja ja talossa sai tupakoida, mainostettiin tietysti savuttomana ja neljä tähteä. Nykyään siivous on myös erittäin huonoa tasoa erityisesti Suomen ja Ruotsin hotelleissa ja majoituksissa, joissa käy tyyliin kerran viikossa tai kerran kuukaudessa joku ei paikallinen siivooja pyyhkimässä peilin ja siinä koko siivous. Ovatkohan tuollaiset siivoojat jotain te-toimiston kautta hommattuja harjoittelijoita, kun ei enää siivoojien toimenkuvaan sisälly siivous vaan ihan muut hommat. Monet siivoojat luulevat ettei asiakkaat huomaa sitä kun lattiat on liasta mustina ja lakanat vaihtamatta ja saippuapurkkikin jätetään yleensä tyhjäksi tai täytetään vedellä. Hotellitarvikekaupoista saa saippuoita 0,20-0.50 sentin hintaan joten säästökeinoja nuo ei ainakaan ole tai ehkä on mutta älytöntä säästöä. Luontoa tuossa ei ainakaan säästetä jos joka asiakas menee kauppaan ja ostaa 200-500ml saippuapurkin käyttää sitä pari kertaa ja heittää loput pois, kun ei majoitukset raaski tarjota saippuoita enää. 

Vierailija
17/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen yleensä kyllä. Joskus vain on muita kriteereitä kuin mitä arvioissa vaikka kritisoidaan. Jos esim 15e aamupala haukutaan 3e arvoiseksi mutta koen pärjääväni itse kahvin voimalla, varaan hotellin silti. Kuitenkin silti saatan aamupalan käydä katsomassa ja arvioida myös sen, mutten tietenkään kirjoita että yllätyin miten huono aamupala oli hintaansa nähden tai odotin parempaa jne, mutta ilmaisen omankin mielipteeni kyllä rehellisesti. En tietenkään varaa hotellia jossa vaikka sijainti on huono, jos se on itselle tärkeä.

Joskus myös arvosteluja on 50 sivua, niin luen vain osan ja sitten voi jäädä joku olleelleenkin asia huomaamatta. Joskus myös jokin asia vanhoissa arvioissa toistuu, mutta uusissa ei, joten saatan luottaa että asia on korjaantunut vaikkei aina olekaan. Itse matkustan pikkupaikoissa, joissa valinnan varaakaan ei niin ole, niin ei tule löydettyä täydellistä hotellia ja valitsee vähiten pahan.

Vierailija
18/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripadvisor ei ole luotettava siellä modet eivät julkaise kaikkia palautteita kehut kyllä menee aina seulonnan läpi ja hotellityöntekijöiden antamat omat kehut. Nykyään luen mieluiten bookingcomin palautteita niissä on vaikeampi majoitusten maksaa pois huonot palautteet, kuten tripadvisorissa ne saa maksamalla pois. Muita sivuja joista voi lukea hotellien palautteet on hotelscom ja yelp, siellä näkyy myös ravintoloiden palautteet.

Vierailija
19/19 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tripadvisor ei ole luotettava siellä modet eivät julkaise kaikkia palautteita kehut kyllä menee aina seulonnan läpi ja hotellityöntekijöiden antamat omat kehut. Nykyään luen mieluiten bookingcomin palautteita niissä on vaikeampi majoitusten maksaa pois huonot palautteet, kuten tripadvisorissa ne saa maksamalla pois. Muita sivuja joista voi lukea hotellien palautteet on hotelscom ja yelp, siellä näkyy myös ravintoloiden palautteet.

Minustakin Booking.comissa on luotettavammat arviot. En muista, milloin jokin asia olisi todella poikennut arvioista. Muuten kyllä tykkään Tripadvisorista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme