Onko järkeä, jos ei ole luottamusta?
Suhteessa siis. Voiko sitä ikinä löytyä?
Mies on ekoina vuosina jäänyt kiinni monesti valehtelusta ja omituisista selityksistä. Pettämisestä en tiedä, mutta eipä tuo yllättäisikään, jos semmoistakin paljastuisi.
Nyt on (kai) ollut valehtelematta pari vuotta tms, ei ainakaan ole jäänyt kiinni.
Olen yrittänyt luottaa, mutta ei siitä tunnu tulevan mitään. Hetken on ok, mutta sitten ajatukset tulee taas. Koen miestä kohtaan usein halveksuntaa ja olen kostanut myös noita asioita, joita on minulle tehnyt. Vaikuttaa tietenkin kaikkeen suhtautumiseen, myös seksielämään negatiivisesti.
On vaikea tietää, mitä tekisi. Lasten takia ei huvittaisi erota, ja toisaalta en tiedä, miten pärjäisin sitten yksin, kun ei ole minkäänlaista tukiverkkoa. Tarkoitan sitä aikaa, kun eron jälkeen on vaikeaa.
Mutta ei tämä suhteessa olokaan mitään herkkua ole. Voisin vielä ehkä keritä saada jonkun kunnollisen miehen, mutta toisaalta en usko että voin ylipäätään luottaa keneenkään tämän jälkeen, tai en edes usko "hyviin miehiin". 😀 Eli liekö sama olla 💩ssa suhteessa, vai pitäisikö kokeilla olla yksin (lasten kanssa toki, mutta ilman parisuhdetta).
Kommentit (11)
Jos on paljon järkeä on vähän luottamusta toisiin ja toisinpäin.
Teilläpä on terve suhde. Valehtelua, halveksuntaa ja kostoja. Jatkakaa samaan malliin.
En olisi tuollaisessa suhteessa päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde toimii silloin kun siinä tehdään toiselle enemmän hyvää kuin pahaa.
Mieti omalla kohdallasi että miten teillä on? Luottamus on sellainen asia että se pitää ansaita, ja jos se kertaalleen on mennyt niin sitä on todella vaikeeta saada takaisin, jos koskaan.
Mies on parantanut tapoja paljon ja tekee nykyään enemmän hyviä asioita. Silti en pysty luottamaan, koska on vaikea uskoa, että ihminen, joka on valehdellut niin paljon, yhtäkkiä muka muuttuisi.. Kyllä hän on yrittänyt ansaita luottamusta takaisin, ja minä myös tehdä töitä sen eteen, mutta valitettavasti se tuntuu ylivoimaiselta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti omalla kohdallasi että miten teillä on? Luottamus on sellainen asia että se pitää ansaita, ja jos se kertaalleen on mennyt niin sitä on todella vaikeeta saada takaisin, jos koskaan.Mies on parantanut tapoja paljon ja tekee nykyään enemmän hyviä asioita. Silti en pysty luottamaan, koska on vaikea uskoa, että ihminen, joka on valehdellut niin paljon, yhtäkkiä muka muuttuisi.. Kyllä hän on yrittänyt ansaita luottamusta takaisin, ja minä myös tehdä töitä sen eteen, mutta valitettavasti se tuntuu ylivoimaiselta. Ap
Sitten kyllä varmaan tiedät itsekkin että mitä sinun pitää tehdä. Ja onko tuo teidän yhteiselämä lapsillekkaan enää hyvää. Lapset kyllä vaistoo ja kuulee kaikenlaista, vaikuttaa heidänkin tulevaisuuteen ikävästi.
No kysehän on siitä onko sitä luottamusta mahdollista palauttaa suhteeseen. Se on teidän itse ratkaistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti omalla kohdallasi että miten teillä on? Luottamus on sellainen asia että se pitää ansaita, ja jos se kertaalleen on mennyt niin sitä on todella vaikeeta saada takaisin, jos koskaan.Mies on parantanut tapoja paljon ja tekee nykyään enemmän hyviä asioita. Silti en pysty luottamaan, koska on vaikea uskoa, että ihminen, joka on valehdellut niin paljon, yhtäkkiä muka muuttuisi.. Kyllä hän on yrittänyt ansaita luottamusta takaisin, ja minä myös tehdä töitä sen eteen, mutta valitettavasti se tuntuu ylivoimaiselta. Ap
Sitten kyllä varmaan tiedät itsekkin että mitä sinun pitää tehdä. Ja onko tuo teidän yhteiselämä lapsillekkaan enää hyvää. Lapset kyllä vaistoo ja kuulee kaikenlaista, vaikuttaa heidänkin tulevaisuuteen ikävästi.
Joo, tiesin varmaan, jo kun tein tämän postauksen. Kai sitä haluaa vaan jotain varmistusta, tai ehkä kuulla, että olen väärässä. 😀 Ihmismieli on niin kummallinen ja jotenkin vaikea irrottautua tutusta, vaikka se olisi ihan 💩. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
asap. Ap
Tässä on varmaan oleellisessa osassa myös se mies ja sen ajatukset, mikäli halua jatkaa suhteessa on. Onko hän valmis myöntämään virheensä, katumaan, ymmärtämään mitä on sinulle tehnyt ja valmis kaikin tavoin rakentamaan luottamusta? Mikäli vastaus on ei, tiedät mitä tehdä.
Mieti omalla kohdallasi että miten teillä on? Luottamus on sellainen asia että se pitää ansaita, ja jos se kertaalleen on mennyt niin sitä on todella vaikeeta saada takaisin, jos koskaan.