Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko OK, jos ei halua koskaan mennä naimisiin?

Vierailija
19.02.2020 |

Mielipiteitä tästä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Olen asunut mieheni kanssa yhdessä 24 vuotta, emme ole kihloissa, emme naimisissam emmekä aio mennä. Meillä on hyvä näin.

Vierailija
2/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Miksi pitäisi haluta naimisiin? Olen itse ollut naimisissa, menin jo nuorena (24 v) ja erostakin on jo reilusti yli 20 vuotta aikaa. En aio enää koskaan mennä naimisiin. Avoliitossa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voihan sitä muuttaa mielensä vaikka 60-vuotiaana. Pitää vaan tavata se oikea.

Vierailija
4/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ok, mutta jos oma rakas sitä toivoo niin onko syytä kieltäytyä?

Vierailija
5/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ei ole syytä niin miksipä sitä sit. Vaikea sitä elämää kyllä niin on ennustaa, että pystyisi tietämään onko joskus vielä tarvetta mennä naimisiin.

Vierailija
6/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan sitä muuttaa mielensä vaikka 60-vuotiaana. Pitää vaan tavata se oikea.

Kyllä se oikea voi löytyä ilman avioliittoon haluamisiakin... Kaikki eivät koe avioliittoa tarpeellisena.

Vierailija
7/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos toitotat sen seurustelukumppaneille heti kättelyssä.

Vierailija
8/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele naimisiinmenoa kenellekään. Olen itse naimisissa joten tiedän mistä puhun. MIksi en sitten eroa.... no kun se tuntuu olevan niin vaikeaa. En ole rakastanut miestäni aikoihin mutta emme toisaalta riitelekään. Olen täydellisen välinpitämätön häntä kohtaan,  Pitäisi vaan uskaltaa lähteä mutta olen tosi nössö.

Vierailija
9/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö kirjoitti:

En suosittele naimisiinmenoa kenellekään. Olen itse naimisissa joten tiedän mistä puhun. MIksi en sitten eroa.... no kun se tuntuu olevan niin vaikeaa. En ole rakastanut miestäni aikoihin mutta emme toisaalta riitelekään. Olen täydellisen välinpitämätön häntä kohtaan,  Pitäisi vaan uskaltaa lähteä mutta olen tosi nössö.

Tuskinpa se avioeron ottaminen tuossa mitenkään painaa, sehän tarkoittaa vain kahden paperinpalan allekirjoittamista.

Vierailija
10/10 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi ok? Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta mennä koskaan naimisiin. Ei ole mikään pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi