Onko OK, jos ei halua koskaan mennä naimisiin?
Kommentit (10)
Tietysti on. Miksi pitäisi haluta naimisiin? Olen itse ollut naimisissa, menin jo nuorena (24 v) ja erostakin on jo reilusti yli 20 vuotta aikaa. En aio enää koskaan mennä naimisiin. Avoliitossa olen.
Niin, voihan sitä muuttaa mielensä vaikka 60-vuotiaana. Pitää vaan tavata se oikea.
Kai se on ok, mutta jos oma rakas sitä toivoo niin onko syytä kieltäytyä?
Niin, jos ei ole syytä niin miksipä sitä sit. Vaikea sitä elämää kyllä niin on ennustaa, että pystyisi tietämään onko joskus vielä tarvetta mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan sitä muuttaa mielensä vaikka 60-vuotiaana. Pitää vaan tavata se oikea.
Kyllä se oikea voi löytyä ilman avioliittoon haluamisiakin... Kaikki eivät koe avioliittoa tarpeellisena.
On jos toitotat sen seurustelukumppaneille heti kättelyssä.
En suosittele naimisiinmenoa kenellekään. Olen itse naimisissa joten tiedän mistä puhun. MIksi en sitten eroa.... no kun se tuntuu olevan niin vaikeaa. En ole rakastanut miestäni aikoihin mutta emme toisaalta riitelekään. Olen täydellisen välinpitämätön häntä kohtaan, Pitäisi vaan uskaltaa lähteä mutta olen tosi nössö.
Nössö kirjoitti:
En suosittele naimisiinmenoa kenellekään. Olen itse naimisissa joten tiedän mistä puhun. MIksi en sitten eroa.... no kun se tuntuu olevan niin vaikeaa. En ole rakastanut miestäni aikoihin mutta emme toisaalta riitelekään. Olen täydellisen välinpitämätön häntä kohtaan, Pitäisi vaan uskaltaa lähteä mutta olen tosi nössö.
Tuskinpa se avioeron ottaminen tuossa mitenkään painaa, sehän tarkoittaa vain kahden paperinpalan allekirjoittamista.
Miksi ei olisi ok? Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta mennä koskaan naimisiin. Ei ole mikään pakko.
On ok. Olen asunut mieheni kanssa yhdessä 24 vuotta, emme ole kihloissa, emme naimisissam emmekä aio mennä. Meillä on hyvä näin.