Olen 34v pitkäaikaistyötön mies, ja pelkään että jään lapsettomaksi
Kun naiset eivät halua kanssani parisuhteeseen...Mitä oikein tässä voi tehdä? : (
Töitä ei ole, eikä naistakaan.
Mikä tarkoitus elämällä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti työssäkäyviä kilttiksiä vituttaa, että työttömät jännikset vievät kaikki naiset ja sitten pitää levittää palstalla tällaista propagandaa, että työttömät miehet eivät kelpaa naisille :D Aika surullinen ilmiö minusta.
Komeana työttömänä jänniksenä saa kyllä lyhyitä romansseja ihan tarpeeksi, mutta mitään kestävää ei. Paitsi ehkä jos alkais jollekin vanhemmalle tai ulkonäöllisesti ihan toisessa sarjassa painivalle toyboyksi tai gigoloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti työssäkäyviä kilttiksiä vituttaa, että työttömät jännikset vievät kaikki naiset ja sitten pitää levittää palstalla tällaista propagandaa, että työttömät miehet eivät kelpaa naisille :D Aika surullinen ilmiö minusta.
Komeana työttömänä jänniksenä saa kyllä lyhyitä romansseja ihan tarpeeksi, mutta mitään kestävää ei. Paitsi ehkä jos alkais jollekin vanhemmalle tai ulkonäöllisesti ihan toisessa sarjassa painivalle toyboyksi tai gigoloksi.
Itsekin olen saanut naisilta " hyviä vinkkejä", kuten esim. katsele (itseäsi) reilusti vanhempia, isompia ja ties mitä... XD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat pitkäaikaistyöttömän naisen mutta nehän ei kelpaa sulle vai mitä
Kyllä kelpaisi, mutta minä en kelpaa pitkäaikastyöttömälle naiselle.
Myös he haluavat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen työttömyys ei ole ongelma, mutta miehen on 96% tapauksista
Tutkittu juttu
Kuka asiaa on tutkinut?
On siitä varmasti ihan tutkimuksiakin. Monelle tutulle, perheellisellekin on tullut "meidän täytyisi hieman puhua" hetki ja ero naisen halusta, kun mies on jäänyt työttömäksi tai tulot pudonneet sellaiselle tasolle, ettei se ole naiselle kelvannut. Toki yleensä naiset keksivät jonkun muun meriselityksen, miksi "ollaan kasvettu erilleen" tjmv. sellaista.
-eri
Lue, mies saa potkut ryyppäämisen takia, mutta kyseinen meriselitys ei kelpaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu juttu
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää tähän ketjuun kyseisen tutkimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu juttu
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää tähän ketjuun kyseisen tutkimuksen?
Google on ystäväsi.
Ei mua työttömyys haittaisi jos etsisi aktiivisesti töitä. Oma miehenikin oli työtön seurusteluaikana mutta ei kauaa. Töitä löytyy kyllä jos halua on ja jos on alle 40. Ronkeli ei tietenkään saa olla eli kyllä siivooja on ”houkuttelevampi” kuin KTM jolle ei kelpaa muu kuin oman koulutustason homma.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvä kookoo olisi haluttu tuolla etelänaapurissa. Eivät vaan halua mennä sinne
Kouluun tai töihin, mars, siitä se lähtee.
Tulet joka tapauksessa olemaan vastuussa siitä lapsesta ja puolisoakin pitää pystyä auttamaan tarvittaessa.
Työttömän ei kuulukaan saada naista
Olen myös huomannut sama näin kolmekymppisenä miehenä...Olen Mukava, muut huomioon ottava, huumorintajuinen, komea, pitkä, harrastan aktiivisesti urheilua ja musiikkia...Mutta siltikään en kelpaa edes sille työttömälle W T-nais elle.
Hänkin haluaa työssäkäyvän miehen, joka tuo rahaa tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut sama näin kolmekymppisenä miehenä...Olen Mukava, muut huomioon ottava, huumorintajuinen, komea, pitkä, harrastan aktiivisesti urheilua ja musiikkia...Mutta siltikään en kelpaa edes sille työttömälle W T-nais elle.
Hänkin haluaa työssäkäyvän miehen, joka tuo rahaa tullessaan.
Kuka sinua komeaksi väitti?
Mitä pelkäämistä siinä on? Mitä sitten tapahtuu, jos skenaario toteutuu?
No ei mitään. Irrationaalinen pelko siis.