Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v pitkäaikaistyötön mies, ja pelkään että jään lapsettomaksi

Vierailija
18.02.2020 |

Kun naiset eivät halua kanssani parisuhteeseen...Mitä oikein tässä voi tehdä? : (

Töitä ei ole, eikä naistakaan.

Mikä tarkoitus elämällä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäämistä siinä on? Mitä sitten tapahtuu, jos skenaario toteutuu?

No ei mitään. Irrationaalinen pelko siis.

Vierailija
22/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti työssäkäyviä kilttiksiä vituttaa, että työttömät jännikset vievät kaikki naiset ja sitten pitää levittää palstalla tällaista propagandaa, että työttömät miehet eivät kelpaa naisille :D Aika surullinen ilmiö minusta.

Komeana työttömänä jänniksenä saa kyllä lyhyitä romansseja ihan tarpeeksi, mutta mitään kestävää ei. Paitsi ehkä jos alkais jollekin vanhemmalle tai ulkonäöllisesti ihan toisessa sarjassa painivalle toyboyksi tai gigoloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti työssäkäyviä kilttiksiä vituttaa, että työttömät jännikset vievät kaikki naiset ja sitten pitää levittää palstalla tällaista propagandaa, että työttömät miehet eivät kelpaa naisille :D Aika surullinen ilmiö minusta.

Komeana työttömänä jänniksenä saa kyllä lyhyitä romansseja ihan tarpeeksi, mutta mitään kestävää ei. Paitsi ehkä jos alkais jollekin vanhemmalle tai ulkonäöllisesti ihan toisessa sarjassa painivalle toyboyksi tai gigoloksi.

Itsekin olen saanut naisilta " hyviä vinkkejä", kuten esim. katsele (itseäsi) reilusti vanhempia, isompia ja ties mitä... XD

Vierailija
24/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat pitkäaikaistyöttömän naisen mutta nehän ei kelpaa sulle vai mitä

Kyllä kelpaisi, mutta minä en kelpaa pitkäaikastyöttömälle naiselle.

Myös he haluavat rahaa.

Vierailija
25/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen työttömyys ei ole ongelma, mutta miehen on 96% tapauksista

Tutkittu juttu

Kuka asiaa on tutkinut?

On siitä varmasti ihan tutkimuksiakin. Monelle tutulle, perheellisellekin on tullut "meidän täytyisi hieman puhua" hetki ja ero naisen halusta, kun mies on jäänyt työttömäksi tai tulot pudonneet sellaiselle tasolle, ettei se ole naiselle kelvannut. Toki yleensä naiset keksivät jonkun muun meriselityksen, miksi "ollaan kasvettu erilleen" tjmv. sellaista.

-eri

Lue, mies saa potkut ryyppäämisen takia, mutta kyseinen meriselitys ei kelpaa miehelle.

Vierailija
26/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu juttu

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää tähän ketjuun kyseisen tutkimuksen?

Vierailija
27/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu juttu

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voisitko linkittää tähän ketjuun kyseisen tutkimuksen?

Google on ystäväsi.

Vierailija
28/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua työttömyys haittaisi jos etsisi aktiivisesti töitä. Oma miehenikin oli työtön seurusteluaikana mutta ei kauaa. Töitä löytyy kyllä jos halua on ja jos on alle 40. Ronkeli ei tietenkään saa olla eli kyllä siivooja on ”houkuttelevampi” kuin KTM jolle ei kelpaa muu kuin oman koulutustason homma.

Vierailija
29/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvä kookoo olisi haluttu tuolla etelänaapurissa. Eivät vaan halua mennä sinne

Vierailija
30/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun tai töihin, mars, siitä se lähtee.

Tulet joka tapauksessa olemaan vastuussa siitä lapsesta ja puolisoakin pitää pystyä auttamaan tarvittaessa.

Vierailija
31/33 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän ei kuulukaan saada naista

Vierailija
32/33 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut sama näin kolmekymppisenä miehenä...Olen Mukava, muut huomioon ottava, huumorintajuinen, komea, pitkä, harrastan aktiivisesti urheilua ja musiikkia...Mutta siltikään en kelpaa edes sille työttömälle W T-nais elle.

Hänkin haluaa työssäkäyvän miehen, joka tuo rahaa tullessaan.

Vierailija
33/33 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut sama näin kolmekymppisenä miehenä...Olen Mukava, muut huomioon ottava, huumorintajuinen, komea, pitkä, harrastan aktiivisesti urheilua ja musiikkia...Mutta siltikään en kelpaa edes sille työttömälle W T-nais elle.

Hänkin haluaa työssäkäyvän miehen, joka tuo rahaa tullessaan.

Kuka sinua komeaksi väitti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi