Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastunut, minä haluan olla vain ystävä

18.02.2020 |

Tilanne on se, että olen jutellut mukavan miehen kanssa netissä jo jonkin aikaa. Tunsimme entuudestaan vuosien takaa, mutta nyt vasta ensimmäistä kertaa oikeasti juttelimme. Ja juttua sitten riittikin todella paljon ja viestit venyivät ja venyivät. Päätimme sitten tavata ja kaikki meni tuolloinkin hyvin. Nyt minua vain ahdistaa. Mies vaikuttaa olevan minuun jo ihastunut, laittelee joka päivä viestiä ja kyselee miten päivä mennyt yms. Minulla vain on todella epävarma olo miehestä. Periaatteessa hän on todella mukava ja huomaavainen ja kunnollinen. Myös todella samankaltainen kuin minä. Ongelma vain on siinä etten tunne minkäänlaista vetoa miestä kohtaan (vaikkei huonon näköinen olekaan) ja tuntuu että kipinää tuskin löytyykään. En tiedä onko minulla jonkinlainen sitoutumiskammo tms. yleensä ihastun joko ns. pahoihin poikiin tai varattuihin ja nyt kun kunnollinen mies olisi minusta kiinnostunut en vain kiinnostu hänestä. Jos juttelumme viestein ei olisi niin vaivatonta tuskin miestä enää tapaisin, tahtoisin kovasti pysyä ystävinä (joita meistä tosiaan tullut) mutta jo ajatus siitä että meis ajattelisi tapaamisemme jotenkin muuten kuin kavereina ahdistaa. En tiedä miten toimisin tilanteessa. En tahtoisin menettää hyvää alkanutta ystävyyttä, mutta tahtoisin miehen silti ymmärtävän etten ole kiinnostunut. Mahdollista toki on että ajan kanssa ihastuisin, mutta olen aina tuntenut hyvin vahvana sen jos kipinä puuttuu eikä sitä koskaan ole syttynyt ns. ajan kanssa, siksi tilanne harmittaa. Miten vihjaisin miehelle että tilanne häiritsee minua ja esim. jatkuvat viestit ja tunne siitä että olen tilivelvollinen hänelle tekemisistäni harmittaa minua. En tahdo kuitenkaan mitenkään loukata miestä. Kiitos jos joku osaisi minua auttaa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista on, että naiset ajattelevat miestenkin haluavan aikuisiällä ihan muuten vaan olla naisen ystäviä. Välillä tekisi mieli herätellä kaikista sinisilmäisimpiä naisia tuosta ikiunesta.

Vierailija
42/44 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavallista on, että naiset ajattelevat miestenkin haluavan aikuisiällä ihan muuten vaan olla naisen ystäviä. Välillä tekisi mieli herätellä kaikista sinisilmäisimpiä naisia tuosta ikiunesta.

Saathan ne pesää muualtakin, miksi sitä kaveria odotella tai esittää kaveria sen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei halua olla teidän ystävänne. Miehet haluavat vain panna.

Yksikään nainen ei halua olla miesten ystävä. Naiset haluavat vain kerätä miehiä vara- ja/tai hyväksikäytämishaaremiinsa.

Oon työskennellyt miesvoittoisella alalla ja kovasti kiinnostunut kaveruudesta miesten kanssa, mutta tuppaavat ottamaan normaalin ystävällisyyden iskuyrityksenä :/

Vierailija
44/44 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan ollu moisia ongelmia. En tartte läheisiä miesystäviä.