Mistä voisi näin 26-vuotiaana naisena löytää miehen?
Kommentit (81)
Kyseenalaistaisin kaupassa tanssivan mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali
Ei ei ei ei! Kuntosali on treenaamista varten, ei mitään lässyttelyä!
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä- ja tuttavapiirin kautta. Mitä laajemmat piirit, sitä todennäköisempää on kohdata joku kiinnostava. Ja mitä laajemmat piirit, sitä helpompi niitä on laajentaa tutustumalla kavereiden kavereihin. Todella monet parit ovat tutustuneet toisiinsa kaveriporukan tilaisuuksissa, häissä, muuttotalkoissa yms.
Sepä se kun kavereita on tasan 0.
Tästä pääset alkuun: https://www.kaverihaku.net/
Feministien Rakkauden ministeriöstä voit löytää jonkun kivan soijapojan, jos ei haittaa, että miehellä on tissit.
Se mun kaveri on just tollanen, joka ei tasan sanoisi tuntemattomalle bussipysäkillä puolta sanaa. Ja kavereita on 0, paitsi minä, mutta ei tällaista äiti-ihmistä lasketa kaveriksi.
Mutta en voi alkaa toisen yhteystietoja jakamaan. Jote mistä sinut löytää?
Minä haluaisin niin introvertin miehen.sellaisen jonka kanssa voisi vaan vetäytyä kahdestaan johonkin maailman koloon
Vierailija kirjoitti:
Jos tinder ei ole vaihtoehto..
Ai hitsi, sattumoisin tähän aloitukseen eksyin!? Asioilla on tapana tapahtua. Mikä olikaan aiheena? :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa ajatus koko tinderistä. En halua että mun deittiprofiili joutuu johonkin ylilaudalle leviteltäväksi.
Just eronnut 24v
Mitä väliä? Julkisia profiilejahan ne on muutenkin. Siellä naureskellaan lähinnä niille käsittämättömille profiileille. Samoin kuin miestenkin tinder-profiileille
On ihan normaaleille profiileille naureskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin niin introvertin miehen.sellaisen jonka kanssa voisi vaan vetäytyä kahdestaan johonkin maailman koloon
Mun kaveri olisi sellainen. Mutta kukaan teistä ei taida haluta tulla löydetyksi, kun ette anna mitään vinkkiä mistä teidät voisi löytää.
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tutustunut miehiin esim. bussipysäkillä, ravintolassa, kavereiden bileissä, taidenäyttelyissä, kadulla, kesällä puistossa, kahvilassa...
Oletko sen oloinen, että sinulle on helppo heittää julkisella paikalla vai kenties ns. resting bitch-face tai muutoin sulkeutuneen oloinen?
Tai heitätkö itse luontevasti juttua vieraille ihmisille?
Mä juttelen yleensä päivittäin julkisilla paikoilla tuntemattomien ihmisten kanssa, myös miesten eli suht. helpostihan sitä tutustuu jos vain osuu tarpeeksi kiinnostavan oloinen kohdalle.N27, Helsinki
Jaa ei mulla ainakaan ole mitään sanottavaa tuntemattomille. Muutenkin tyhjänpuhuminen ei oo mun juttu. Puhun jos on jotain sanottavaa.
N26 (Ei ap)
Sama. Oon kaunis mutta extreme-introverted
Niin, yllättäen pelkkä kuori ei riitä.
Ihmiset haluavat jotain sisältöäkin siihen ihmissuhteeseen, eikä vaan jotain tyhjää olemista kauniin kuoren kanssa.
Ja lopettakaa se yliksellä hengaaminen jos haluatte ikinä päästä miehelään.
Vierailija kirjoitti:
Et mistään. Oot jo liian vanha.
T. Katkeroitunut Pirkko 56v
Vierailija kirjoitti:
Joo mä myös. Ja pukeutua yhdessä nahkatakkeihin, synkistellä ja kuunnella metallimusiikkia.
N26 (ei ap)
Käy soittelemassa ovikelloja ja kysy, että löytyykö huoneistosta peräkammarinpoikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä myös. Ja pukeutua yhdessä nahkatakkeihin, synkistellä ja kuunnella metallimusiikkia.
N26 (ei ap)
Edelleen se mun kaveri on just tollanen. Mistä se voisi sut löytää?
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26 (ei ap)
Edelleen se mun kaveri on just tollanen. Mistä se voisi sut löytää?
6
Helsingistä. Missä sun kaveris on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26 (ei ap)
Tää nyt ei kyllä paranna mun kuvaa hevareista kun tajusi ketä täällä kirjoittelee
Sori mutta en ihmettele, ettei teillä ole kavereita tai miehiä tai mitään, koska vaikutatte aika ilkeiltä ihmisiltä.
On vain loogista, ettei ilkeällä ja sulkeutuneella käy flaksi.