Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Kiinasta tulleessa postipaketissa muhia koronavirus?

Vierailija
18.02.2020 |

Paketissa on vaatteita. Jotenkin hirvittää hakea paketti postista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alapeukuttajia tässäkin ketjussa kun kysyy asiallisen kysymyksen. pidä tunkkis. 

Vierailija
22/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun oli niitä pernaruttokirjeitä, ja osa niistä huijauksia, niin pitäisikö alkaa postittamaan "koronavirusta" ympäriinsä? Uppoaisikohan ihmisiin? Varmaan joihinkin. Etenkin sellaisiin, jotka pillastuvat joka asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tullut super-pikarahtina suoralla lennolla Suomeen. Perus postipaketissa ehtii virus kuolla kupsahtaa matkalla moneen kertaan. Ei virukset selviä ilman isäntää. Eikö tätä kukaan muista koulun biologian tunnilta?

Jotkut virukset selviävät pinnoilla huomattavan kauan mutta korona ei kuulu niihin. 

Vierailija
24/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Koronavirus noin pelottaa, niin miksi ihmeessä tilata sieltä tautisesta Kiinasta yhtään mitään?

Kiinan tavarat on tunnetusti huonolaatuisia, vaatteet hajoaa muutaman pesun jälkeen, saumat kiertää ym, ihan kertakäyttötavaraa kaikki tyynni.

Olen elänyt kohta 53 vuotta ja yhtään pakettia en ole eläessäni Kiinasta tilannut, ihan hyvin minulla silti menee.

Vierailija
25/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät paketin varastoon avaamatta viikoksi niin tilanne on korjaantunut.

Kiinasta ei muuten nyt tule postit läpi. Lentoja on liian vähän.

Vierailija
26/26 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Koronavirus noin pelottaa, niin miksi ihmeessä tilata sieltä tautisesta Kiinasta yhtään mitään?

Kiinan tavarat on tunnetusti huonolaatuisia, vaatteet hajoaa muutaman pesun jälkeen, saumat kiertää ym, ihan kertakäyttötavaraa kaikki tyynni.

Olen elänyt kohta 53 vuotta ja yhtään pakettia en ole eläessäni Kiinasta tilannut, ihan hyvin minulla silti menee.

Jos et ole ikinä tilannut kiinasta mitään niin miten tiedät että kaikki hajoaa, saumat kiertää ym?;) Et tiedäkkään..ja olet hölmöläinen jos kuvittelet ettet käyttäsi kiina-tuotteita. Suurin osa käyttötavaroistasi on made in china, myös ne cittarista,tokmannilta etc ostetut vaatteet. On oma asiasi haluatko maksaa kymppejä enemmän täysin samasta tavarasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi