Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tapana käydä baarissa vetämässä kännit

Vierailija
28.07.2008 |

3-6 kertaa vuodessa. Täällä aina mainostetaan, että pari siiderä kotona on paljon parempi. Lapset olivat viikonlopun poissa ja tissuttelin sitten perjantaina ja lauantaina yhteensä 5 siideriä. Pöhnä olo koko viikonlopun, olipa hienoa. Selittäkääpä nyt te joiden mielestä sievästi ottaminen on ainoa oikea vaihtoehto, että mitä järkeä olla väsynyt koko ajan? Baarissa kun käyn niin seuraavana päivänä olen väsynyt ja sitten taas pirteä oma itseni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-6 kertaa vuodessa. Täällä aina mainostetaan, että pari siiderä kotona on paljon parempi. Lapset olivat viikonlopun poissa ja tissuttelin sitten perjantaina ja lauantaina yhteensä 5 siideriä. Pöhnä olo koko viikonlopun, olipa hienoa. Selittäkääpä nyt te joiden mielestä sievästi ottaminen on ainoa oikea vaihtoehto, että mitä järkeä olla väsynyt koko ajan? Baarissa kun käyn niin seuraavana päivänä olen väsynyt ja sitten taas pirteä oma itseni.

Muutaman ottaminen on paljon terveellisempi vaihtoehto kuin raskas kännääminen. Eikä kiinnosta riekkua baareissakaan.

Vierailija
2/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri nyt varsinkin on ihan silkkaa paskaa, siitä ei tosiaan saa kuin pöhnänä, turvotuksen ja lopulta pahan olon.

Mutta asiaan, en mäkään ap. ole mikään tissuttelija tai sivistyneesti juoja. Mä en erityisemmin tykkää alkoholin mausta, ja ainoa "oikea" tapa juoda on mulle humalahakuinen juominen. Eli kännin takia sen alkoholin viitsii maistaa, muuten ei hotsita.

Ja kuten sinäkin, minäkin juon suunnilleen saman verran kertoja vuodessa. Ja aina kirkkaita, ei mitään siidereitä, lonkeroita sun muuta sontaa.

Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla