Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan harvinaista on, että kahdella täysin toisiaan tuntemattomilla on eka, toka ja kolmas nimi täysin sama?

Vierailija
18.02.2020 |

Tuli sattumalta vastaan täysin samanniminen henkilö kuin omani, jolla oli siis ensimmäinen, toinen ja vielä kolmaskin nimi sama. Vähän harmittaa, kun luulimme antaneemme tyttärellemme nimen, jota ei muilla olisi. Nimi ei ole harvinainen mutttei yleinenkään. En ajatellut, että näin voi käydä. Eihän tuo maailmanloppu ole, mutta silti harmittaa.. onko teille käynyt koskaan näin, että lapsellanne on täysin samat nimet kuin joillain toisella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon todennäköisempää, kuin että kahdella toisiaan tuntevilla on täysin sama nimi ;)

Vierailija
2/5 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoisella on kaksi etunimeä, joista ensimmäinen on suht tavallinen, ei kuitenkaan oman ikäluokkansa suosikkilistalla. Toinen on vähän harvinaisempi.

Samalla kombolla kastettiin toinen lapsi samassa kunnassa alle kaksi vuotta esikoisemme jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoisella on kaksi etunimeä, joista ensimmäinen on suht tavallinen, ei kuitenkaan oman ikäluokkansa suosikkilistalla. Toinen on vähän harvinaisempi.

Samalla kombolla kastettiin toinen lapsi samassa kunnassa alle kaksi vuotta esikoisemme jälkeen.[/

Mä olen kuullut tuota paljon, mutta tuo, että kaikki kolme ovat samaa, niin tuntuu uskomattomalta

Ap

Vierailija
4/5 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täyskaima ja vielä samassa kaupungissa. Syntymävuosikin sama. Tiedän sen, koska kaupungin työterveydessä oli usein paperit sekaisin.

Vierailija
5/5 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on täyskaima ja vielä samassa kaupungissa. Syntymävuosikin sama. Tiedän sen, koska kaupungin työterveydessä oli usein paperit sekaisin.[/

Okei. No lohduttavaa kuulla, ettei olla ainoat, joilla on tämä tilanne :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän