Terveet 30-55 v kuinka pitkä seksittömyys olisi syy eroon?
Voisi kuvitella kuukauden, jos syy olisi pakottava ja vain kertaluonteinen.
Lapset on tietysti jokainen tehnyt alle 3 kymppisenä.
M 55
Kommentit (21)
Seksitön suhde on pitkä suhde, suhde vonkaajan kanssa päättyisi lyhyeen.
Eiköhän siihen seksittömyyteen ole joku syy.
Sinun iässäsi ikä.
Seksittömyyteen voi olla monia syitä, mikään niistä ei johtaisi eroon meidän liitossa.
Huomaa, että aloittajalla ei ole mitään hajua pitkistä suhteista tai avioliitosta. 😂
Vapaa suhde paras ratkaisu, jos toinen ei syystä tai toisesta voi harrastaa seksiä. Tämä on yllättävänkin yleistä
Tietysti vaatii liberaalit näkemykset kummaltakin. Ehkä konservatiivit joko vain eroavat tai pettävät puolisolta piilossa
Sivusuhde paikkaamaan puutetta. Ei ero ole välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että aloittajalla ei ole mitään hajua pitkistä suhteista tai avioliitosta. 😂
Olen ollyt saman ihmisen kanssa suhteessa 16 vuotta.
Ap
Sitä sinkkuna tiedä, kuinka vähällä seksillä avioliitossa tulee toimeen.
No kyllä tää kuukausi on aika rankkaa vaikka olen muutenkin tyytymätön seksiimme/läheisyyteemme. Kaipaan ihan älyttömästi intohimoa ja hellyyttä!
n 59v
Vierailija kirjoitti:
Sinun iässäsi ikä.
Ei minulla 55 vuotiaana ole ongelmia seksin kanssa ja sitä on joka päivä.
Ap
En minä nyt lähtisi aikoja määrittelemään, sillä syyt eivät enää meidän kohdalla varmasti olisi mitenkään yksiselitteiset. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja rakkautta löytyy.
Miten läheisyyden puute ja seksittömyys alkaisi? Olisiko se sitä, että toinen lopettaisi läheisyyden vai sitä, että esimerkiksi miehellä ei ottaisi eteen enää ja hän masentuisi siitä? Vai se, että toinen sairastuisi johonkin vakavaan ja seksi ei tulisi kummallekaan edes mieleen ennen kuin asiat olisivat taas kunnossa?
Jos mieheni ei enää haluaisi normaaliin tapaansa tulla viereeni ja koskettaa, niin juttelisin asiasta taatusti. En jäisi voivottelemaan, saati uhkailemaan erolla, vaan juttelisimme. Jos syynä on toinen nainen, johon miehelläni olisi niin voimakkaat tunteet, että hän haluaisi rikkoa parisuhteemme ja perheemme, niin juttelisimme vielä enemmän ja tuleva olisi yhdessä mietitty karkeasti, mutta seksi ei olisi se, joka asian määrittelisi.
Jos taas miehellä ei enää ottaisi eteen, niin taas kaikki alkaisi juttelun kautta ja järjestäisimme aikaa avun saamiseen. Aikaa en määrittelisi tässäkään, se ei ole tärkeä asia. Jos kyseessä olisi sairaus, niin en edes ajattelisi jotain seksiä, vaan siinä keskityttäisiin paranemiseen ihan täysillä ja mies saisi ihan taatusti halihoitoa niin paljon kuin ikinä tarvitsisi.
Juttelu, juttelu ja juttelu, sillä aloittaisimme. Juttelemme muutenkin hyvin paljon ja vaikeita asioita on suhteessamme ollut ennenkin, mm. vakavia sairauksia ja työstressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun iässäsi ikä.Ei minulla 55 vuotiaana ole ongelmia seksin kanssa ja sitä on joka päivä.
Ap
Niinpä tietenkin, anteeksi epäilymme!
Ei se ole syy eroon. Rakkaus ei ole niin pienisieluinen. Sitä paitsi, sitä varten on leluja.
Toinen asia on se, että toinen olisi kylmäkiskoinen ja halveksiva, ja siitä johtuen ei olisi seksiä. Pahoinvointi on mielestäni ainoa syy eroon.
N51
Vierailija kirjoitti:
Seksitön suhde on pitkä suhde, suhde vonkaajan kanssa päättyisi lyhyeen.
Ei missään suhteessa vongata seksiä, sitä tarvitsee molemmat.
Kysymys kuului. Mitä jos se loppuisi?
Kukaan terve ihminen ei vonkaa ruokaa tai hengitysilmaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollyt saman ihmisen kanssa suhteessa 16 vuotta.
Ap
No se ei ole vielä kovinkaan pitkään. 😂
Jos on rakkausliitossa, siitä ei voi erota. Jos on 16-vuotta tyytynyt ihmiseen jonka toiminta ei ole enää tyydyttävää, olet hukannut 16-vuotta elämästäsi.
Jos ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan, naisen ja miehen välistä. Joka väittää rakastavansa kumppaniaan, mutta ei halua tuottaa tälle seksuaalista mielihyvää, valehtelee suoraan päin naamaa. Todennäköisesti halveksuu salaa, ja haluaa vain suhteen tuoman turvan, mukavuuden, statuksen, talouden, tms. Ei sitä toista ihmistä.
Kuukausi, pari, jos on joku syy siihen, ja muutosta odotettavissa. Seksi ei sitten tietenkään tarkoita vain perinteistä penetraatiota. Jos se ei onnistu, seksiä voi harrastaa muillakin tavoilla.
PS. On helvetin typerää sanoa, että jokainen olisi tehnyt jotain, mitä alle puolet on oikeasti tehnyt.
Sehän nyt ei olisi mikään syy.