Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tuoli hajonnut alta

Vierailija
17.02.2020 |

Siis naurattaa tää mutta myös ahistaa koska on totta. Olen lihonnut n.10kg vuoden aikana, olin jo sitä ennen vähän lihava. Olen nyt 86kg ja pituutta vain 166cm. Eli lihava. Muutama kk sitten istuin tuolissa ja se hajosi altani, siis pyllähdin maahan asti. Tosi noloa.

Ja tänään kaksi tuolia hajosi kun niissä istuin. Kamalaa. Ja ei oo provo. Toinen tuoli hajosi niin että nytkähdin lähes maahan asti, meni ihan rikki. Onneksi kukaan ei nähnyt mutta sitten max.15min kun toinenkin tuoli hajosi. Siinä oli muitakin ihmisiä mutta sain seivattua tilanteen niin ettei kukaan huomannut. Tuoli siis levähti niin että toinen käsinoja irtosi hieman ja jos en olisi noussut vähän ilmaan siitä niin olisi varmasti hajonnut kokonaan. Onneksi sain estettyä.

Mutta tätäkö tää oikeesti on?? Käykö muille lihaville näin useinkin vai kävikö mulla vaan huono tuuri?!? Eka tuoli joka muutama kk sitten hajosi niin oli kyllä kai vähän hepponen mutta nämä kaksi muuta ei.

Oli kyllä silmät avaava kokemus ja ihan hirveä olo nyt mutta toisaalta ehkä vihdoin nyt rupean laihduttamaan koska en kyllä mitenkään päin voi hyvin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en uskalla enää istua julkisesti varmaan mihinkään. Kauhee kammo jäi taas. Ap

Vierailija
2/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 86kg ole liikaa millekään tuolille, ei se ainakaan siitä voi johtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan noin sata kiloa, koskaan ei ole noin käynyt. Minulla on vielä pieni perse, kun olen 187 cm mies.

Vierailija
4/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran työpaikkaruokalassa rämähti tuoli alta. Kyllähän siitä hyvät naurut ja vitsailut saatiin aikaiseksi kun täysi ruokalautanen kädessä siihen istahdin. Oli kyllä silti noloa. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin olin vähän ihmeissäni että mitä hittoa nyt. Sattumaa vaan sitten ilmeisesti. Ap

Vierailija
6/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se oli aikansa elänyt tai joku pränkkäsi

Vierailija
7/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksissä sukujuhlissa hajosi monta jakkaraa. Kukaan ei ole ylipainoinen, joten kyseessä oli enemmänkin tuolien laatu.

Vierailija
8/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhan aurinkotuolin pehmuste hajosi. Äiti huusi: oliko pakko istua koko painolla? 😂😂

Neuvo: istu puoliksi ilmassa.

Vierailija
9/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun allani on aikoinaan mennyt rikki venetsialaistuoli. Tiedättehän, sellainen missä on koripunosta istuinosa.

Mulla ei ollut painoa siihen aikaan edes 50 kiloa. Takapuoleni oli luiseva ja terävät istuinkyhmyt olivat kuluttaneet tuolinistuimen puhki.

Vierailija
10/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ainakin kahdesti. Toinen kerta kaverin mökillä, no sen ymmärtää että aika heppoiset puutuolit voi hajota. Mutta toinen kerta oli ravintolassa. Tuoli oli tukeva nojatuolin tapainen, mutta niin vain vääntyi jalka irti kun nousin siitä.

Vierailija
11/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään istua toimistotuoleissa, kun yhdessä videossa se petti niin että se tanko tuli istuimesta läpi ja meni miehen hanuriin.

Vierailija
12/18 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään istua toimistotuoleissa, kun yhdessä videossa se petti niin että se tanko tuli istuimesta läpi ja meni miehen hanuriin.

Ai kamala joo myistan tän myös. Ap

Vierailija
13/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hajosi tuoli. Vaihdoin toisen tilalle, ni pysty istua jalat ylhäällä vielä. Pitäisiköhän tota purkaa? Tollanen rottinkituoli. Sehän pitää hävittää. Onko parempi heittää roskalavalle tolleen, vai osissa?

Ehkä tulee roskalava pihaan kesällä. Kerran vedin tota tuolia polkupyörän peräkärryllä. 

Vierailija
14/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin verhoja. Tuoli hajosi altani.

Vierailija
15/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikkutuoli jotenkin vain hajosi.

Asiaan saattoi hieman vaikuttaa se, että olin kännissä.

Vierailija
16/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin että keinutuolissa keinahdellessani sen jalakset petti ja lensin selälleni. Asiasta teki jonkun kummelisketsimäisen se että kaatuessani minulta karkasi helvetinmoinen pieru. Huoneessa oli useampi ihminen ja voitte vaan kuvitella sitä naurunremakkaa.

Vierailija
17/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoleissa huono rakenne tai vanhoja, huono suunnittelu voi olla myös. Tuo paino pitäisi tuolin kestää kevyesti. Muiden pitäisi maksaa hyvitystä sulle, koska sulle se on vaaratilanne.

Vierailija
18/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiikkutuoli jotenkin vain hajosi.

Asiaan saattoi hieman vaikuttaa se, että olin kännissä.

Kiikkutuolista tulee mieleen paha tilanne lapsuudesta. Vieläkin itkettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi