Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsa sekaisin muilla?

28.07.2008 |

Hei!

Niin, olen rv 10 menossa ja mulla on ollut maha jo pari viikkoa sekaisin. Oksensin tänä aamuna ekaa kertaa. Muuten on ollut vain etova olo.

Onko teillä muilla mennyt vatsa löysäksi odottaessa, vai onko tämä jotain pöpöä. Huolestuttaa vauvan puolesta, ettei olisi mikään pahempi pöpö.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla etovaan oloon liittyi myös se, että vatsa tahtoi sitten muutenkin olla vähän kuralla. Neuvolassa suositeltiin aloittamaan säännöllinen maitohappobakteerien syöminen ja vaikka ne ovat selvästi auttaneet, kätilö suositteli jatkamaan kuuria raskauden loppuun asti. Yksi tabletti päivässä tuntuu riittävän ainakin minulle. Mitään haittaa vauvalle ei pitäisi olla, vaan jopa joidenkin tutkimusten mukaan maitohappobakteerien syöminen raskausaikana vähentäisi syntyvän lapsen taipumusta allergioihin.

Ruskanodotus, rv 25+2

Vierailija
2/2 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut alussakaan oksentelua tai pahaa oloa, mutta yks kaks maha meni aina sekaisin, ihan vetisenä ripulina kaikki tuli pois. Jätin joksikin päiväksi maitotuotteet pois ja popsin maitohappobakteeritabletteja tai niitä gefilus juomia. Ne helpottivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla