Julkkiksia, joille sopii vain joko tummat tai vaaleat hiukset?
Toisessa ketjussa oli Johanna Puhakka. Hänelle sopii mielestäni vain tummat hiukset. Esimerkit:
Tummat: https://im.mtv.fi/image/6464670/landscape16_9/1024/576/46a85ba0fdc4815c…
Vaaleat: https://is.mediadelivery.fi/img/468/b300991c18d94ffd8b7d43dfe1f37480.jpg
.
Kommentit (60)
Jenni Vartiaiselle ei sopinut tosi vaalea. Eikä Siepolle. Janni Hussille ja Riinis Palanderille ei sovi tumma.(autom.syöttö teki Riiniksestä Ruumiin,oikein isolla kirjaimella XD sain kohtauksenXDDD)
Palanderin Riinis näyttää tummissa hiuksissa ilkeältä... Mikä onkin ehkä parempi, vaikuttaa vähän ilkeältä ihmiseltä. Vaaleat hiukset loivat valheellisen illuusion kiltistä puolienkelistä.
Onko enemmän tummilla hyvältä näyttäviä..
Emilia Clarke (GoT:in Daenerys) näyttää mielestäni vaaleissa hiuksissa paremmalta :) Kaunis kyllä tummissakin, mutta vaaleissa oikein silmille tulee kauneus.
Nicole kidmanin platinablondi ei sovi hänelle. Pitäispä jotain luonnollisempaa strawberry blondea edes. Jotain punertavaa.
Kardashianeista kendallin blondi tukka sopii. Teki hänelle vaan tosi erilaisen lookin, sellainen vähän pissis 2000 mutta kauniilla tavalla. Kimin blondikokeiluista eka oli kauhea kun oli väärä sävy. Kylmän viileä sävy sopi hänelle, jälleen tosi keinotekoinen look mutta tarkoituksella cool.
Ei sovi blondit zooey deschanelille (elf) eikä ruskea cameron diazille. Scarlett johanssonille sopii jopa musta (ghost in the shell)
Ja mikä sävy sopii riippuu ihon sävystä, onko kylmä vai viileä iho. Nämä on kyllä vaikea päätellä kun joskus voi olla ruskeat silmät vaikkei muka värimäärittelyjen mukaan pitäisi.
Myöskään sille yhdelle blondille ei sovi tumma yhtään. Se joka oli luistelija leffassa ja wolf of wall streetissä en muista nimeä eikun margot robbie
Gwen Stefani-sopii vain vaaleat
Margot Robbie-sopii vain vaaleat
Se naisnäyttelijä siitä maija poppasesta- sopii vain tummat, tai siis ei liian tummat, keskitummat. Ei mustat eikä vaaleat.
Entäs mammat, ootteko sellaisia että vaan jompi kumpi sopii?
Musta tuntuu, että kaikki näyttävät oudolta vaihtaessaan hiusten tummuutta siitä mihin olen ensin tottunut eli siitä minkä hahmotan ko. henkilön alkuperäiseksi hiusväriksi - vaikka sekin olisi ollut oikeasti värjätty. (Poikkeuksena ihmiset joilla väri vaihtuu usein tai joilla on räikeitä erikoisvärejä tms.)
Ehkä tämä takia on paljon vaikeampi keksiä, kelle sopii molemmat.
Eikö teillä ole näin, vai onko mulla oudot aivot?
32, mulla sama homma useimmiten. Sitten on näitä jotka onkin ihan selkeesti parempia vaaleissa/tummissa/jossain
Vierailija kirjoitti:
Angelin Jolie olisi toki kaunis vaikka kaljuna, mutta brunette käy hänelle paljon parempi kuin blondi: https://www.google.com/search?q=angelina+jolie+blond&source=lnms&tbm=is…
Okei myönnän, että tuo Marilyn-stailaus noissa useimmissa kuvissa ei imartele liikoja. Siinä Vuosi nuoruudestani -leffassa oli melko vaalea, ja se sopi ihan hyvin:
https://www.google.com/search?q=girl+interrupted+lisa&source=lnms&tbm=i…
Angelina Jolielle sopii nykyisin tummemmat hiukset paremmin mutta uransa alussa oli upea näky blondina elokuvassa Vuosi nuoruudestani
Heidi herala on oikeasti vaalea. Ei uskoisi eli tummat sopii
Seuraaville henkilöille sopii aivan ehdottomasti vain BRUNET/TUMMAT
Sara Sieppi
Johanna Puhakka
Minttu Räikkönen
Satu Tuomisto
Ellen Jokikunnas
Krista Kosonen
Sofia Belorf
Katrie Daler
No esim. Metti Forsselille ei sopisi tummat ollenkaan mun mielestä. Eli vaaleilla parempi.
Erikallekin sopii vaaleat paremmin kuin tummat (se Dannyn Erika:D)
Tummat hiukset sopivat valtavan monelle paremmin kuin vaaleat: Meghan Markle, Prinsessa Victoria, Mila Kunis, Natalia Portman, Kardashianit, Jennerit jne.
Minttu Räikköselle ei todellakaan sopisi vaaleat hiukset! Eli brune ehdottomasti!
Johtuisiko kasvojenpiirteistä mikä väri kellekin sopii? Itselläni joskus hieman kovahkot piirteet, sanottu myös kylmäksi joskus. Kulmakarvat sellaiset hyppyrimäiset tai korkea huippu siis. Kaavot timantti/ovaali. Niin tykkään eniten vaaleista hiuksista koska pehmentävät ilmettäni. Olenko aivan hakoteillä?
Mikähän sen muuten tekee, että jotkut ovat ihan pliisuja tummilla hiuksilla, kun tosiaan joku muu naamaltaan saman värinen oikein kirkastuu tummissa hiuksissa!
Mun tekisi mieli kokeilla tummia hiuksia mutta luulen että käy charlizetheronit...