Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä nelikymppinen et värjää harmaitas?

Vierailija
17.02.2020 |

Ei tuossa iässä vielä mummolta pidä näyttää.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäähän tulee harmaita, mutta punapigmenttiseen tietynlaiseen ruskeaan ei niin hyvin. Punapigmentti ei siis tarkoita että hius olisi silminnähden punainen, vaan se on sellainen hiuksen pohjavire.

Vierailija
22/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin värjään ja kalliiksi tulee. Värjään siksi, koska harmaantuneet hiukseni näyttävät rumalta pörröiseltä teräsvillalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ miehet näyttää kauheille liian tummissa värikypäröissä. Noloa suorastaan.

Vierailija
24/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punapäähän tulee harmaita, mutta punapigmenttiseen tietynlaiseen ruskeaan ei niin hyvin. Punapigmentti ei siis tarkoita että hius olisi silminnähden punainen, vaan se on sellainen hiuksen pohjavire.

Oikeestiko? Mun hiukset on mielestäni vain vaalentuneet. Niihin on tullut kullanhohtoinen sävy, kun nuorempana oli keskiruskea. Harmaata ei ole näkynyt. Johtuisiko tuosta punapigmentistä sitten. Olen 50.

Vierailija
25/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tuskin tulee harmaita, kun on punapigmenttiä.

Punapäät a ensimmäisinä! Etkö ole tiennyt?? 

Meillä terveyskeskuksessa potilaana asioi päälle 90-v punapäinen rouva, ei harmaista tietoakaan.

Vierailija
26/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harmaita, ja voi olla että en värjää sittenkään kun on.

N45

Vierailija
27/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska erottuvia harmaita ei ole. Minulla siis vaaleat hiukset, aika paljon saa harmaantua ennen kuin se näkyy. Tosin en ajatellut värjätä sittenkään, kamalia allergisoivia kemikaalipommeja nuo hiusvärit. Minulle ei ole ongelma näyttää ikäiseltäni.

Ja miltä ne oman ikäiset näyttivätkään? Miesihmiselle on normaalin rajoissa alkaa kaljuuntua ennen 30.ikävuottaan. Naisihminen voi vastaavasti alkaa harmaantumaan samoihin aikoihin. Aikuisväestössä on normaalia ettei ihmisen ulkonäöstä ole lopulta kovinkaan helppo päätellä ikää, sillä vanhenemisen merkkien ilmaantuminen on luonnostaan todella yksilöllistä. Elämäntavoilla voi ehkäistä ennenaikaista vanhentumista, mutta geeneillä on paljon eri mielipiteitä siitä mikä se "ennenaikainen" itsekunkin kohdalla on.

N43

Vierailija
28/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään värjää. En halua kemikaaleja elimistööni eikä se sinulle kuulu mille minä näytän. Pidä huoli vain omasta ulkonäöstäsi, siinä riittää korjattavaa koko eliniäksesi.

Vierailija
29/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi en? Kun ei ole harmaita hiuksia, joita pitäisi peitellä. Ja jos olisi, niin miksi peittelisin niitä?  Geenit ainakin osittain syynä, sillä 75-vuotiaalla äidillänikään ei ole yhtään harmaata hiusta. Molemmilla meillä on tumman ruskeat hiukset, joissa harmaa hius kyllä erottuisi. 

Vierailija
30/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, koska olen kerran saanut allergisen reaktion hiusväristä ja siihen loppui värien kanssa puljaaminen. Raidat ehkä onnistuisivat, mutta raidallinenhan tuo tukka on harmaine juovineen. Mielestäni saan kulkea vapaasti harmaapäisenä. Tuskin se kovin suuria haittoja kanssaihmiselle näköaistimuksena aiheuttaa.

Vierailija
31/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut harmaita hiuksia jo lapsena, joten en todellakaan värjää kun nyt niitä on vihdoin alkanut tulla. 

Vierailija
32/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tuskin tulee harmaita, kun on punapigmenttiä.

Punapäät a ensimmäisinä! Etkö ole tiennyt?? 

Meillä terveyskeskuksessa potilaana asioi päälle 90-v punapäinen rouva, ei harmaista tietoakaan.

Aira S.?

Vierailija
33/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko? Mun hiukset on mielestäni vain vaalentuneet. Niihin on tullut kullanhohtoinen sävy, kun nuorempana oli keskiruskea. Harmaata ei ole näkynyt. Johtuisiko tuosta punapigmentistä sitten. Olen 50.

Mun mummolla oli tuollainen ruskea punapigmenttitukka ja kuoli 95-vuotiaana ilman harmaita. Itse nyt samanlaisella hiusvärillä viisikymppinen ja ei ole harmaita, toivottavasti ei tulekaan.

Vierailija
34/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei ole vielä harmaita hiuksia. 2. Hiuksista tulee valkoiset lopulta "vanhana", jos sukulaisia katsoo. 3. Värjäyksen voimakkaat kemikaalit eivät kiinnosta ja keinotekoiset värisävyt. 4. Mitä ratkaisuja on harmaaseen? Värishampoo? Vaahto? Onko ideoita.

Vierailija
35/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mummolla oli tuollainen ruskea punapigmenttitukka ja kuoli 95-vuotiaana ilman harmaita. Itse nyt samanlaisella hiusvärillä viisikymppinen ja ei ole harmaita, toivottavasti ei tulekaan.

Sitten muillakin on toivoa, ettei harmaata tule ihan äkkiä, jos ollenkaan. 

Vierailija
36/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainut joka odottaa että hiukset harmaantuisivat.. Olen 50 ja vaalentanut hiuksiani aina. En ihan blondiksi mutta hieman omaa väriä vaaleammaksi. Kyllästyttää jo koko homma koska ne aineet ovat todella tujuja kemikaaleja. Suvussa näkyy olevan perintönä harmaantua helmenvaaleaksi eli minun silmissäni hiukset muuttuvat todella kauniin väriseksi. Mutta eipä näy harmaan harmaata. Juurikasvua vaan pukkaa.

Vierailija
38/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa värjätä joka kuu. Mutta käytän sellaista tyvisprayta joka peittääkin ihan hyvin harmaat. Suosittelen muillekin jotka eivät jaksa/halua värjätä.

Vierailija
39/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu vahingoittaa kiillettä. Aina. Haluan mieluummin terveet hampaat kuin valkoiset.

Vierailija
40/58 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myrkytä itseäni millään väreillä muiden takia. Siksi.

Tosin vielä ei ole näkynyt harmaita, mutta silti. T. N38