Terveisiä Silja Lineltä - iso Toblerone 7.45 ja illallisbuffetti 43.5 e
Buffetin laatu heikkenee koko ajan. Toki ranskalaisia, nakkeja ja lihapullia saa syödä edelleen monta lautasellista.
Ruoan alkuperää ei ilmoiteta mutta Viron kautta se laivoille tulee.
Kommentit (165)
Ihanan kallista, viidellä kympillä saa suklaapatukan ja buffetin.
Vierailija kirjoitti:
Tallink Siljan buffet on varsinainen bulkkiruuan esittelypaikka. Ainakin Turun reitillä Vikingin buffetit lyö (syö?) ne laudalta 6-0.
(Ja ennen kuin joku tulee nillittämään, että "syö aina a la cartessa", niin kuljen usemman kerran vuodessa kokousmatkoilla Turun laivoilla, ja silloin syödään missä helpointa on.)
Eikö se helpointa ole nimenomaan siellä a'la cartessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy risteilyillä,älyttömän hintasta,samalla rahalla pääsee etelään
Mutta nää ilmastotalkoot! Mihin ne nyt taaas unohtui?
Tukholmanristeilyt ei ole ilmastotalkoilua. Joskaan ei tietysti myöskään etelänmatkailu lentäen.
Laiva-buffassa parasta on alkuruokapöytä. Mutta näitä corona-jne virusaikoina en itse uskalla menneä mihinkään buffaan. Ihmiset yskii ruokiin, ja ottimet ovat käytössä myös lapsilla, jotka pyyhkineet nenäänsä juuri ennen kun lähtevät hakemaan lisää ruokaa..todella epähygieeninen paikka ruokailla.
Itse olin laivalla uutena vuotena ja en eläissäni ole syönyt ravintolassa niin hyvää ruokaa. Vasikan sydämistä täydellisen kypsyiseen pihviin. Missä muualla saat alku-pää ja jälkiruuan viineineen 43e?
PS. Olen käynyt mm. Tampereen hienoimmissa ravintoloissa syömässä, joten ei ole siitä kiinni että olisin syönyt jotain burgereita ikäni