Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä Silja Lineltä - iso Toblerone 7.45 ja illallisbuffetti 43.5 e

Vierailija
17.02.2020 |

Buffetin laatu heikkenee koko ajan. Toki ranskalaisia, nakkeja ja lihapullia saa syödä edelleen monta lautasellista.

Ruoan alkuperää ei ilmoiteta mutta Viron kautta se laivoille tulee.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin laivalla uutena vuotena ja en eläissäni ole syönyt ravintolassa niin hyvää ruokaa. Vasikan sydämistä täydellisen kypsyiseen pihviin. Missä muualla saat alku-pää ja jälkiruuan viineineen 43e?

PS. Olen käynyt mm. Tampereen hienoimmissa ravintoloissa syömässä, joten ei ole siitä kiinni että olisin syönyt jotain burgereita ikäni

Vierailija
162/165 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kallista, viidellä kympillä saa suklaapatukan ja buffetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallink Siljan buffet on varsinainen bulkkiruuan esittelypaikka. Ainakin Turun reitillä Vikingin buffetit lyö (syö?) ne laudalta 6-0.

(Ja ennen kuin joku tulee nillittämään, että "syö aina a la cartessa", niin kuljen usemman kerran vuodessa kokousmatkoilla Turun laivoilla, ja silloin syödään missä helpointa on.)

Eikö se helpointa ole nimenomaan siellä a'la cartessa. 

Vierailija
164/165 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy risteilyillä,älyttömän hintasta,samalla rahalla pääsee etelään

Mutta nää ilmastotalkoot! Mihin ne nyt taaas unohtui?

Tukholmanristeilyt ei ole ilmastotalkoilua.  Joskaan ei tietysti myöskään etelänmatkailu lentäen.

Vierailija
165/165 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva-buffassa parasta on alkuruokapöytä. Mutta näitä corona-jne virusaikoina en itse uskalla menneä mihinkään buffaan. Ihmiset yskii ruokiin, ja ottimet ovat käytössä myös lapsilla, jotka pyyhkineet nenäänsä juuri ennen kun lähtevät hakemaan lisää ruokaa..todella epähygieeninen paikka ruokailla.