Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v mies ja jään lapsettomaksi, koska en löydä kumppania. :(

Vierailija
17.02.2020 |

Olen jo yli 5 vuotta koittanut etsiä naista joka haluaisi perustaa perheen. Täysin mahdoton tehtävä ainakin näin Helsingissä. Joko on lapsiluku jo täynnä tai sitten ei haluta lainkaan lapsia.

Mä olen alkanut nyt ihan tosissaan harkitsemaan vaimon hakemista ulkomailta. Rakkautta en nähtävästi saa, joten jos edes sen lapsen saisin.

Katon kateellisena perheitä jotka työntää rattaita kadulla. Miksi minä en voi saada samaa onnea?

Kommentit (327)

Vierailija
141/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea naisten v*ttuilevaa miesvihaa tällaisessakin ketjussa.

Antakaa palaa oikein kunnolla! 

Se nyt ei ole mitään miesvihaa, että todetaan tietyt ihan biologiaan perustuvat realiteetit. Miesten hedelmällisyydellä ei ole rajaa, mutta naisten hedelmällisyydellä on, ja tämä naisten raja vaikuttaa myös miehiin.

On tässä ketjussa silti nähtävissä miehiä kohtaan "mitäs havahduit vasta nyt ja oisko sillo ja tuolloin pitäny tehä niin ja näin". Ei kyllä lapsettomuuttaan murehtivalle naiselle näin sanota vastaavissa ketjuissa.

Väkisellä tulee mieleen, että lapseton mies on omaa syytään lapseton ja naisen kohdalla taas syy on paskoissa miehissä.

Vierailija
142/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia te naiset kannatatte jotain vaimojen hakemista aasiasta.

Kyseessä on ihmiskauppa, jossa naiset ovat kauppatavaraa.

Meillä on jo nyt täällä kaikki turvakodit täynnä näitä aasialaisia "vaimoja", koska nämä kyseiset miehet kohtelee niitä niin huonosti. Avioerotilastoja johtaa nämä aasialaiskauppaliitot.

Jotain solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ei naiset ole jotain kaupattavaa ja siitettävää tavaraa, jotka joutuu sitten pakenemaan turvakotiin suomalaismiestä, joka oikeasti ostaa toisia ihmisiä.

Niinpä. Lisäksi nämä köyhistä oloista tulevat naiset saattavat kuvitella miehen olevan rikas ja totuus paljastuukin sitten. Tullaan vilkkaasta kaupungista tai kylästä johonkin metsämökkiin marraskuussa.

Se metsämökkikin on parempi kuin sen köyhän naisen asunto siinä vilkkaassa kaupungissa. Se köyhän naisen asunto saattaa olla siellä aaltopelti maja ilman käymälää ja pesumahdollisuuksia. Naisen hampaat ovat todennäköisesti täynnä reikiä kun köyhillä ei ole minkäänlaista hammashoitoa. Se köyhyys on siellä ihan jotain muuta kuin Suomessa. Olen toki nähnyt tuolta tulleita naisia jotka käyvät töissä ja oma lukunsa ovat sitten nämä entiset baaritytöt.

Thait juttelee toistensa kanssa mesessä ja Skypessä. Kaikista karuinta kieltä käytetään piheistä farangeista joista neuvotaan hankkiutumaan eroon pikimmiten. Thaimaassa vanhemmat naiset ovat alkaneet tehostamaan varoituksia varattomista miehistä. Valitettavasti kaikki ei halua kuunnella taikka saavuta neuvovaa tahoa. Hiljalleen he yrittävät kuitenkin välittää tietoa jopa maaseudulle asti ettei suvut luovuttaisi huonolle miehelle omaa rahantuojaa.

Jos haluat olla Aasiassa very good man hanki talo kaikilla herkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ole mitään miesvihaa, että todetaan tietyt ihan biologiaan perustuvat realiteetit. Miesten hedelmällisyydellä ei ole rajaa, mutta naisten hedelmällisyydellä on, ja tämä naisten raja vaikuttaa myös miehiin.

On tässä ketjussa silti nähtävissä miehiä kohtaan "mitäs havahduit vasta nyt ja oisko sillo ja tuolloin pitäny tehä niin ja näin". Ei kyllä lapsettomuuttaan murehtivalle naiselle näin sanota vastaavissa ketjuissa.

Väkisellä tulee mieleen, että lapseton mies on omaa syytään lapseton ja naisen kohdalla taas syy on paskoissa miehissä.

Onko sulla mitään muuta tarjottavaa parisuhteeseen kuin siittiöitä? : 50 tykkäystä

Vierailija
144/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP

Ai seksi on kuitenkin kelvannut, kun kerran abortin mahdollisuutta on väläytetty?

Sun virhe on ollut se, että olet mennyt sekstailemaan väärien ihmisten kanssa. Olisi heti pitänyt rajata, jos vakavasti olet kuitenkin halunnut perheen.

Minä ainakaan en haluisi lapsilleni isää joka on jakanut ympäri Stadia.

Kyllä, olen harrastanut seksiä parisuhteissani. Tuskin tuo harvinaista on. - AP

Vierailija
145/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tottahan se on. Jos pitää leikkiä teiniä nelikymppiseksi asti, niin aika paljon saa syyttää itseään. Eivät ne 10 vuotta nuoremmat naiset keski-ikäistä miestä etsi lapselleen isäksi kun nuorempiakin on tarjolla.

Vierailija
146/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Helsingistä niin johan alkaa löytymään.

Vierailija
147/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tästäkin asiasta on jaksettu jo vuosia toitottaa, vaikka ennemmin palstamiehet sitä saarnaa kaipaisivat, koska juuri he hokevat täällä sitä, kuinka ko_stávat nuorena saadut pakkinsa lemppaamalla "juoksunsa juosseen" kolmekymppisen, sitoutumishaluisen naisen.

Näiden miesten puheiden perusteella naisen pitäisi hävetä sitä, ettei hän huolinut palstan mo_ralisteja vaan kehtasi etsiä heitä parempaa kumppania. Palstamiesten mielestä oikeudenmukainen kós_to tällaisesta pelistä on naiselle lapsettomaksi sinkuksi jääminen.

Aina heiltä unohtuu vaan se, että tilastot kertovat toista tarinaa kuin he: nimenomaan äärimmäisen harva mies onnistuu yli 40-vuotiaana sitouttamaan itseään nuoremman, lapsia haluavan naisen (etenkin jollei ole kertaakaan jo onnistunut siinä). Juuri miehille jää tuollaisesta pelailusta luu käteen naisia todennäköisemmin.

Postimyyntimorsion avulla isäksi voi tulla vanhalla iällä rahalla, vaikka liitto tuskin tuo onnea senkään vertaa kuin suomalaisen 30-vuotiaan naisen kanssa solmittu liitto. Onneksi nainen voi kuitenkin hankkia lapset itsellisesti. Itsenäisesti lapsensa hankkineiden perheissä olot ovat todennäköisesti vakaammat kuin sellaisessa perheessä, jossa isä uhkaa jättää perheen syystä x, y tai z.

Jollei miehellä ole todella paljon rahaa, vanhaa spermaa voi olla hankala kompensoida muille kuin selkeästi huonommista oloista olevalle naiselle.

Kaikkien vakavan mt-diagnoosin saaneiden tuttavieni isät ovat olleet yli 35-vuotiaita. Jostain syystä kuitenkin edelleen vaietaan siitä faktasta, että monet elämänlaatua alentavat sairaudet (jotka vaikuttavat jälkeläisten selviytymiseen), periytyvät isäksi liian vanhalta mieheltä.

Kun korostetaan sitä, että naiselta menee lapsensaantikyky, pitäisi korostaa myös sitä, että mieheltä katoavat mahdollisuudet terveisiin jälkeläisiin, kun ikää tulee lisää. Lisäksi pitäisi terottaa miesten mieliin sitä, ettei niitä nuoria morsiamia voi ikuisesti ostaa edes ke-h_tys_maista jollain suomalaisella keskipalkalla, joka on jäänyt monien muiden maiden palkkakehityksestä pahasti jälkeen.

Vierailija
148/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla lapselle tärkeä aikuinen muutenkin kuin isänä. Ei lapsen tarvitse olla oma, jotta tähän voi syntyä merkityksellinen suhde.

T. Onnellinen täti

Vierailija
149/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan se heillekin, mutta kommenteista ei ehkä noin suuri osa ole näin arvostelevia. Osa kirjoittajista on aina niitä, jotka hyvin innokkaasti määrittelevät miten elämä pitää elää. 

Ap taisi jossain kohtaa kertoa olleensa suhteessa, jossa nainen vetkutti perhepäätöstään. Tuota ei toivoisi kenenkään kohdalle, sukupuolesta riippumatta. eri

Vierailija
150/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tony nieminenkin siittänyt hiljattain taas uuden lapsen? mieshän on yli 40

Vierailija
151/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tästäkin asiasta on jaksettu jo vuosia toitottaa, vaikka ennemmin palstamiehet sitä saarnaa kaipaisivat, koska juuri he hokevat täällä sitä, kuinka ko_stávat nuorena saadut pakkinsa lemppaamalla "juoksunsa juosseen" kolmekymppisen, sitoutumishaluisen naisen.

Näiden miesten puheiden perusteella naisen pitäisi hävetä sitä, ettei hän huolinut palstan mo_ralisteja vaan kehtasi etsiä heitä parempaa kumppania. Palstamiesten mielestä oikeudenmukainen kós_to tällaisesta pelistä on naiselle lapsettomaksi sinkuksi jääminen.

Aina heiltä unohtuu vaan se, että tilastot kertovat toista tarinaa kuin he: nimenomaan äärimmäisen harva mies onnistuu yli 40-vuotiaana sitouttamaan itseään nuoremman, lapsia haluavan naisen (etenkin jollei ole kertaakaan jo onnistunut siinä). Juuri miehille jää tuollaisesta pelailusta luu käteen naisia todennäköisemmin.

Postimyyntimorsion avulla isäksi voi tulla vanhalla iällä rahalla, vaikka liitto tuskin tuo onnea senkään vertaa kuin suomalaisen 30-vuotiaan naisen kanssa solmittu liitto. Onneksi nainen voi kuitenkin hankkia lapset itsellisesti. Itsenäisesti lapsensa hankkineiden perheissä olot ovat todennäköisesti vakaammat kuin sellaisessa perheessä, jossa isä uhkaa jättää perheen syystä x, y tai z.

Jollei miehellä ole todella paljon rahaa, vanhaa spermaa voi olla hankala kompensoida muille kuin selkeästi huonommista oloista olevalle naiselle.

Kaikkien vakavan mt-diagnoosin saaneiden tuttavieni isät ovat olleet yli 35-vuotiaita. Jostain syystä kuitenkin edelleen vaietaan siitä faktasta, että monet elämänlaatua alentavat sairaudet (jotka vaikuttavat jälkeläisten selviytymiseen), periytyvät isäksi liian vanhalta mieheltä.

Kun korostetaan sitä, että naiselta menee lapsensaantikyky, pitäisi korostaa myös sitä, että mieheltä katoavat mahdollisuudet terveisiin jälkeläisiin, kun ikää tulee lisää. Lisäksi pitäisi terottaa miesten mieliin sitä, ettei niitä nuoria morsiamia voi ikuisesti ostaa edes ke-h_tys_maista jollain suomalaisella keskipalkalla, joka on jäänyt monien muiden maiden palkkakehityksestä pahasti jälkeen.

Miksi vihaat?

Vierailija
152/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua sopia mitään treffejä tämän kautta, mutta mulla on vastaava tilanne ja olen nainen, että kyllä meitä on.

Vierailija
153/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP:llä ei ole vielä kumppania tai ennestään lapsia, niin on erittäin epätodennäköistä, että tulee isäksi. Iän vaikutus siihen, saako enää lapsia vai ei, koskee molempia sukupuolia, eri mekanismilla vaan.

Vierailija
154/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet etsinyt perhettä haluavaa naista viisi vuotta. Mitä sinä olet tehnyt niitä edeltävillä 15 vuodella?

Seurustelin. Minulla on takana vain pitkiä parisuhteita. 20v olin liian nuori isäksi. Sen jälkeen en ole löytänyt parisuhdetta jossa nainen olisi halukas hankkimaan lapsia. Aina on ollut ehdoton ei lapsille. Abortti kuulemma tehdään heti jos niin sattuisi käymään kun olen koittanut asiasta puhua. - AP

Ai seksi on kuitenkin kelvannut, kun kerran abortin mahdollisuutta on väläytetty?

Sun virhe on ollut se, että olet mennyt sekstailemaan väärien ihmisten kanssa. Olisi heti pitänyt rajata, jos vakavasti olet kuitenkin halunnut perheen.

Minä ainakaan en haluisi lapsilleni isää joka on jakanut ympäri Stadia.

Kyllä, olen harrastanut seksiä parisuhteissani. Tuskin tuo harvinaista on. - AP

Pointtini oli: miksi ihmeessä olit parisuhteessa naisten kanssa, jotka eivät jaa samoja unelmia eli eivät sitä perhettä halua? Siinä meni useampi vuosi hukkaan, ja sinä olet nyt se joka kärsit =(

Vierailija
155/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi oi,, mikäli olet ihan Kunnon mies, niin löytynee näillä näkymin, äläkä laske päätä alas.

Terveisin. N27 (+ 44M,työnarkomaani, joka ahdistuu... kaikesta.) Ymmärrän toki pointtinne...

Vierailija
156/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten nirsous on kasvanut jo niin suuriin mittoihin ettei Helsingissäkään ole keskitason miehillä kissanpäiviä. Lihaksikkailla ja komeilla akateemisilla vielä toistaiseksi on. Duunarina pitää olla komea, lihaksikas ja kovat tulot niin voi onni potkaista.

Vierailija
157/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 35 ja taidan myös jäädä lapsettomaksi. Itselläni on vain tiukat kriteerit asioihin. En voi hyväksyä kouluja käymätöntä luuserinaista. Itse DI. 

Kannattaa aika tarkkaan miettiä, mitä vaihtoehtoja sulla on jäljellä.

Vierailija
158/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit adoptoida jonkun sinkkunaisen lapset.

Jos 40v löydät parisuhteen, lapsi syntyy kun olet n. 45v ja olet 53v kun lapsi menee ekaluokalle. Eli vaari. Et kestä lasten murrosikää, tulee ero ja nainen saa hoitaa koko sopan.

Älä tee sitä naiselle. Pliis.

Vierailija
159/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä lähtenyt vähän myöhässä miettimään perhettä. Suurin osa kun perustaa perheen ja saa esikoislapsen n. 30-vuotiaana. Nelikymppisenä omanikäiset ovat jo joko lapsensa tehneet tai eivät halua lapsia (ja alkaa se vähän myöhäinen ikä olla synnyttää), ja nuoremmat naiset taas pariutuvat oman ikäisten kanssa.

Kyllä minäkin mieluummin "hakisin" puolison ulkomailta niin, että saisi ainakin lapsen. Olen nainen ja eronnut, ja nimenomaan lapseni ovat elämässäni tärkeimmät ja läheisimmät ihmiset. Nyt on jo aika samantekevää, löytyykö syvällistä rakkaussuhdetta, kun on kaksi todella merkityksellistä ihmistä muutenkin.

Joten kyllä, oma neuvoni on että mieluummin vaikka vaan lapsi ilman vuosisadan rakkaustarinaa. Se lapsi on kuitenkin tärkeämpi kuin mitä puoliso olisi.

Paska neuvo. Parisuhde ulkolaisen kanssa, joka tulee ihan eri kulttuurista on paljon vaikeampaa. Monikaan thainainen tai vastaava ei ole mikään kotipiikamiehenmiellyttäjä. Jos mies ei tällaista naista miellytä, ottaa nainen lapsen ja menee takaisin sukunsa pariin kotimaahansa. Silloin ap:n murhe on vielä isompi kuin nyt.

Satsaa ap suominaiseen, laita nettiin ilmoitus, että haet vaimo/äitimateriaalia. Jos olet kunnon mies, niin monikin nainen on susta kiinnostunut :)

Vierailija
160/327 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä isolla kirkolla harjoiteta niitä Tinder-treffejä? Siihen kai pitää jonkinlainen profiili luoda? Laita siihen, että olen 40 v ja haluan isäksi. Yh:t (mikäli toisen miehen siittämä lapsi kelpaa) ja äidiksi haluavat, ottakaa yhteyttä.