Mikä lamppu valaisee parhaiten? Ledit himmenee kovin nopeasti
Mitä oikein ostan, että saan kotiin enemmän valoa? Vaikka ostan ihan uusia ledejä, niin heti ne himmenee. Saa vaihtaa uusiin jo kahden kuukauden päästä kun valoteho on enää puolikas.
Viimeksi ostin lamput clas olsonilta. Edellisen kerran prismasta.
Ja harmittaa kun ostin k-raudasta plafondin, jossa oli kiinteät ledit ja se ei valaissut kuin kanssa sen 2 kuukautta. Keittiöön halusin kunnon tehokasta yleisvaloa. Siellä kaupassa oli kovin kirkas ja ja kotonakin ensin.
Ärsyttävää!
Kommentit (14)
Ei ne kyllä normaalisti himmene...
Vierailija kirjoitti:
Mulla himmenee. Ja ei, kyse ei ole pelkästään mun havainnostani vaan viimeksi just mies ihmetteli asiaa.
Ei muuten himmene, ellei aivan halvinta Kiinan p......kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla himmenee. Ja ei, kyse ei ole pelkästään mun havainnostani vaan viimeksi just mies ihmetteli asiaa.
Ne on sitten olleet heikkoja jo alunperin. Ledit on nimenomaan erittäin kestäviä.
T. 3
Mä olen vain ostanut useamman lampun. Kirkasta valoa on vaikea löytää nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten himmene, ellei aivan halvinta Kiinan p......kaa.
Mitä merkkiä sä ostat?
Mikä on tarpeeksi kallis, että kestää?
Olen useita jo kokeillut.
K-raudan palfondikin oli melkein satasen.
Vierailija kirjoitti:
Reklamoi kauppaan.
Tosiaan kuitin kanssa kauppaan, nuo on tai niiden pitäisk olla vuosikausien tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Reklamoi kauppaan.
Niin varmaan täytyy.
Kyllä se on Taivaan Valo, joka parhaiten valaisee. Eikä se koskaan himmene tai sammu.
Lihaisa pastori kirjoitti:
Kyllä se on Taivaan Valo, joka parhaiten valaisee. Eikä se koskaan himmene tai sammu.
Taivaan valot: Aurinko, Kuu ja tähdet
Ledit himmenee ajan kuluessa, mutta se tapahtuu niin hitaasti ettei sitä huomaa.
Taitaa olla pääsi ainoa mikä tässä himmenee.