Koiran opettelu sisäsiistiksi talvella
Ja joo, meillä on lunta lähes metri ja lisää tulee kokoajan. Asumme rivitalossa, takaovi ei enää edes aukea ja etupihalla vaan pihatie auki. Kävelytie on yhden rivitalomitan päässä, kannanko koiran aina kävelytielle, niin oppisi samalla senkin, ettei toisten pihoille pissitä?
Kommentit (5)
Käveletkö siis yleensäkin naapurin pihan kautta, jos on pelko, että pentu pissaa naapurin pihaan?
Vierailija kirjoitti:
Käveletkö siis yleensäkin naapurin pihan kautta, jos on pelko, että pentu pissaa naapurin pihaan?
Et ole ilmeisesti koskaan käynyt rivitaloalueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ja onnistunut kävelemaan siellä hyppimättä muiden tonteilla. Minä katsos etenen tietä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ja onnistunut kävelemaan siellä hyppimättä muiden tonteilla. Minä katsos etenen tietä pitkin.
Meillä on pihat heti pihatien varressa. Ei ole kiva katsella toisten koirien kusia omassa portinpielessä.
Voit kantaa , kun kerran opettaa yhteen paikkaan, niin on koiralle helpointa päästä omille tutuille hajuille.
Itse kävisin lapioimassa sen takaoven edustan auki, ja vähän tilaa koiralle ulkoilla, koska helpointa olisi päästää suoraan omalle pihalle, niin voi päästää sinne monta kertaa päivän aikana..