Kuinka monta neliötä asunnossasi on?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi rakentaa näitä tehoneliöasuntoja niin, että kaikki pääsisivät asumaan kuten ap haluaa.
Kuules känkkäränkkä, en ole sanonut miten kenenkin pitäisi asua vaan halusin kysyä lukuja mielenkiinnosta, kun näin rakennuslehden artikkelin siitä, että suositeltu minimi neliömäärä olisi tuon 37. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 m2. Asun yksin.
Ihan uteliaisuuttani, mitä yksin asuva tekee melkein sadalla neliöllä? :)
Asuu siinä :) Täällä pääkaupunkiseudulla ei ole pulaa tämän kokoisista asunnoista, mutta pienemmistä on. Mun mielestä on parempi, että pienemmät - ja siten edullisemmat - asunnot jäävät niille, joiden rahat ei riitä edes tämän kokoisten asuntojen ostamiseen. Varsinkin nuoret joutuvat yleensä aloittamaan yksiöstä tai kaksiosta, joten miksi mun pitäisi viedä yksi yksiö tai kaksio pois makkinoilta, kun voin asua tässäkin?
113 neliötä kerrostalossa, 2 aikuista
Melkein 500 neliöinen "kartano". Huonekalut myös ajan mukaisia jolloin on aikoinaan rakennettu.
70 m rivarikolmiossa asun kahden kissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
220.
Onko koko 220 ns. "Lämmintä tilaa"?
On. Ja vielä sen lisäksi on n. 50 neliötä lämmintä varastotilaa.
Onko varastotila täyskorkeaa?
Entä onko kellaritilaa?
Vierailija kirjoitti:
70 m rivarikolmiossa asun kahden kissan kanssa.
Kaksi kissaa vai kahdestaan kissan kanssa...?
168/192. Asutaan kolmestaan, eikä ole kyllä yhtään liikaa tilaa.
225m2, asuintiloja, lisäksi 60m2 varastoja.
245 m2, yksin, velaton omistusasunto (ei peritty!) Kaivopuistossa.
Vierailija kirjoitti:
168/192. Asutaan kolmestaan, eikä ole kyllä yhtään liikaa tilaa.
Silloin kun meitä oli vielä 5 niin meillähän oli vain 34 neliötä henkeä kohti.
Nyt on vähän suunniteltu uutta talohanketta kun tuo nurinkin lapsi pian lähtenee omileen ja kyllä siinäkin suunnitelmassa on noin 150 neliötä.
Hei, mulla on just toi 37 m2. Jeeee 👍!
200 m2 + kaksi pientä kellaria. Kaksi aikuista, kaksi lasta. Lisäksi ulkosauna (pieni), pari autotallia (toinen on lämmin, toimii myös verstaana), arviolta 300 m2 ulkorakennuksia. Paljon on hukkatilaa, mutta miehellä on esim useampi ”projektiauto”, joten tilaa tarvitaan.
230 neliötä. 2 aikuista, 3 teiniä ja pieni koira. Tilaa on riittävästi, mutta ei liikaa. Aion asua tässä siihen asti kun kuolema korjaa.
35m2 yksiö ja hyvin riittää minulle yksinasuvana. Toki välillä kun vieraita tulee niin sängyn haluaisi omaan huoneeseen, erillisessä makuhuoneessa olisi myös tilaa leveämmälle kuin nykyiselle 90cm sängylle. Mutta on siinäkin moni noin 25v seksikäs pimu nukkunut vieressäni :)