Mikä vaivaa ihmistä, joka kerjää huomiota
kavereiden miehiltä? Sitten loukkaantuu jos ei huomiota saa. Naimisissa on kuitenkin itse.
Kommentit (6)
Huono itsetunto todennäköisesti. Tarvii siksi ulkopuoleltaan jatkuvasti vakuuttelua siitä, että on viehättävä ja kelpaava. Itsekin olin nuorena tuollainen.
On omakohtainen kokemus, että kun avioliitossa jää yksin ja tulee petetyksi, niin alkaa vuosien fb-taival. Toki jotku onnelliset pääsee töihin ja harrastuksiin moista tilannetta pakoon, minä en päässyt. Jouduin kohtaamaan kaiken... Eikä tilannetta helpottanut isäksi tuleminen. Siinä vasta yksinäinen olinkin! Ensimmäiset neljä vuotta oli pelkkää netissä surffailua. Samoin kuin ennen lapsen syntymää. Elämä on niin monimuotoinen, että tämänkin kertominen tuntuu monesta ihan pöljältä... "Miksi teit niin, ja miksi teit sillain" ... No tiivistetysti siksi, ettei moni juttu oo omissa käsissä! Se mitä tahdon kertoa, on ettei kaikki ole narsismia tai huonoa itsetuntoa.
Tunnen tälläisen naisen. Hänellä on ainakin pahat mielenterveysongelmat, on kateellinen kaikille ja haluaa vahingoittaa muita keinolla millä hyvänsä. Nauttii siitä kun toiset naiset ympärillä kärsivät.
Huono itsetunto? Tarve tulla huomioiduksi, ihailluksi ja kokea sitä kautta tulevansa hyväksytyksi, riittäväksi jne.
Tai sitten huomion puute omassa parisuhteessa.