Mafiaveljet on kyllÀ yksi kaikkienaikojen parhaista elokuvista!!
Kommentit (33)
NÀin lihavana feministi mies oletettuna en voi katsoa elokuvia missÀ sanotaan ikÀvÀsti, nuo sanat satuttavat minun ÀÀrimmÀisen herkkÀÀ narsistista sairaalloista rikkinÀistÀ persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kovin omaperÀiseltÀ :(
TÀmÀ on rajoite, joka koskee kaikkia tositapahtumiin perustuvia elokuvia. Ei niihin voi kauheasti lohikÀÀrmeitÀ ja velhoja lisÀillÀ.
Kiitos nauruista :D
Josko otettais joku pahasti tripillÀ oleva ja kuvattais sen pÀÀn sisÀisiÀ tapahtumia?
Vierailija kirjoitti:
Ray Liotta oli hot tuossa leffassa
Olennainen pointti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennainen pointti
sen avulla kestin ne tappokohtaukset :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀkö kukaan nainen tuosta? MiehekkÀÀmpÀÀ elokuvaa kun on vaikea keksiÀ, mutta eihÀn se tarkoita etteikö jotkut haluaisi mielenkiinnosta katsoa miehen pÀÀn sisÀÀn tuon elokuvan kautta.
MiehekÀs elokuva? Miten? Olisi kiva, jos avaisit. Olen siis itse nainen, ja tykkÀÀn kovasti tuosta elokuvasta.
Samalla tavalla on muuten lÀnnenelokuvia sanottu miesten elokuviksi, ja niistÀ pidÀn ihan erityisen paljon. NÀin sivuhuomiona.
Yyyliilaudalla oli joskus jaettu leffoja, joita "naiset ei vaan voi tajuta". KymmeniÀ leffoja, joista suurimman osan olin nÀhnyt ja joista todella pidin. Mutta kai niistÀ on jotakin olennaista mennyt ohi, kun jalkojen vÀlissÀ ei ole kÀrsÀÀ. Ihmettelen sitÀ, ettÀ leffojakin pitÀisi katsoa jonkin sukupuolen edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kovin omaperÀiseltÀ :(
Oli omaperÀinen ilmestyessÀÀn vuonna 1990. Sen jÀlkeen on tullut paljon kopioita niin leffoissa kuin tv-sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀkö kukaan nainen tuosta? MiehekkÀÀmpÀÀ elokuvaa kun on vaikea keksiÀ, mutta eihÀn se tarkoita etteikö jotkut haluaisi mielenkiinnosta katsoa miehen pÀÀn sisÀÀn tuon elokuvan kautta.
MiehekÀs elokuva? Miten? Olisi kiva, jos avaisit. Olen siis itse nainen, ja tykkÀÀn kovasti tuosta elokuvasta.
Samalla tavalla on muuten lÀnnenelokuvia sanottu miesten elokuviksi, ja niistÀ pidÀn ihan erityisen paljon. NÀin sivuhuomiona.
Tuollaista ystÀvyyttÀ ja sitoutumista ei ehkÀ naisten vÀlillÀ niin usein ole. Elokuvassakin vaimo ihmettelee muiden gagstereiden vaimoja.
HyvÀ leffa! Ja siinÀ on toi Murray Jokerista (2019)!!!
Vierailija kirjoitti:
Niin on
Vierailija kirjoitti:
đ€Ą