Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelen ettei miesystävä rakasta

Vierailija
16.02.2020 |

Vaikka kaikki todisteet kertovat, että rakastaa. Mielessäni keksin, ettei hän halua olla kanssani ja pienikin väärä sana saa mielikuvituksen laukkaamaan . Kuvittelen että hän jättää minut ja alan keksiä tekosyitä jättää hänet ensin, vaikkei oikeita, vakavia ongelmia edes ole.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaiset tilanteet aiheuttavat kohtauksia? Vastaan aina, että tosi tyhmät. Koska niinhän ne oikeasti ovat. Naurettavan pieniä, jotka silti saavat tunnekuohun valtaamaan mieleni. Voin ylireagoida vaikkapa poikkeavaan aamurutiiniin, kuten miksi hän tänään nousi ylös heti eikä jäänyt torkuttamaan, onko hänellä kiire tapamaan jotain. Miksi hän selasi puhelintaan poikkeuksellisen kauan, miksi hän tänään syö leipää eikä puuroa, miksi hän laittoi juuri tuon paidan tai kampasi hiukset noin. Näitä on lukematon määrä. Tai kun hän piti kättään selälläni mutta nousikin ylös katsomaan ikkunasta kuka ajaa tiellä, mutta ei tullutkaan takaisin vierelleni vaan jäi lattialle rapsuttamaan koiraa. Tämänkin tulkitsin hylkäämiseksi. Tai kun hän haluaa pelata pelejä koko illan eikä olla vain minun kanssa tai kun hän on eri mieltä kanssani asioista, vaikkapa maailman politiikasta. Tai kun hän kertoo ystävästään, jolla on asiat ollut huonosti, tulkitsen tämän heti uhkana itselleni. Eikö hän tue minua enää. Miksi hän ei ole käynyt tykkäämässä julkaisemastani kuvasta somessa. Miksi hän on jäänyt tänään treeneihin pidempään, hänellä on varmasti kivempaa siellä kuin minun kanssa. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. ”

Vierailija
22/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän rakastakaan. Paljasti mulle eilen. Nyt voit lopettaa asian kelaamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy "entä sitten?" Ja jatka kauhukuvia kunnes ne eivät kauhistuta.

Hän ei rakasta - entä sitten? - jään sinkuksi - entä sitten? - joudun tinderiin -entä sitten? - ei löydy ketään kivaa - entä sitten? - olen yksin - entä sitten? - ei ole seuraa viikonloppuisin - entä sitten? - voin matkustaa niin paljon kuin haluan

Vierailija
24/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala jos pitää pelätä tekevänsä väärän liikkeen joka tulkitaan rakkauden puutteeksi ..

Vierailija
25/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö. Yleisempi naisilla kuin miehillä.

Vierailija
26/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jäikin silittämään koiraa" - jätä se aika!

Vierailija
27/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todisteita?

Vierailija
28/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit kuvitella mitä vaan...kuvittele viikko, että hän rakastaa?

Vierailija
29/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan päässyt yli tällaisesta? Energiaa menee hukkaan kun keskityn kuvitteluun enkä omaan elämään.

Vierailija
32/59 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välttelet?

Vierailija
33/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan päässyt yli tällaisesta? Energiaa menee hukkaan kun keskityn kuvitteluun enkä omaan elämään.

Läheisriippuvuus

Vierailija
34/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnooseja on jaeltu, mutta kukaan ei ole vielä kertonut miten tästä tunteesta pääsee yli/ohi/pois?

Vierailija
35/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnooseja on jaeltu, mutta kukaan ei ole vielä kertonut miten tästä tunteesta pääsee yli/ohi/pois?

Huomasin saman..

Vierailija
36/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta passiivinen rakkauden kerjäläinen ja ryhdy itse aktiivisesti rakastamaan. Jos kyttäät mitä kumppani teki/jätti tekemättä, et itse ole rakastavassa tilassa ja projisoit sen häneen.

Vierailija
37/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Alain De Bottonia .

Vierailija
38/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ensin.

Vierailija
39/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet pettänyt häntä baaripanon kanssa?

Ennemmin tai myöhemmin näin teet, joten kannattaisiko päästää mies suosiolla vapaaksi etsimään itselleen kumppani, joka *kykenee* terveeseen parisuhteeseen?

Suosittelisin, että jättäisit suhteet kokonaan pois -- myös ne baaripanot -- kunnes oma ajatusmaailmasi on kunnossa. Terapia voi auttaa; ihan kokemuksesta suosittelen.

Vierailija
40/59 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet pettänyt häntä baaripanon kanssa?

Ennemmin tai myöhemmin näin teet, joten kannattaisiko päästää mies suosiolla vapaaksi etsimään itselleen kumppani, joka *kykenee* terveeseen parisuhteeseen?

Suosittelisin, että jättäisit suhteet kokonaan pois -- myös ne baaripanot -- kunnes oma ajatusmaailmasi on kunnossa. Terapia voi auttaa; ihan kokemuksesta suosittelen.

Olisiko muita avuliaan ystävällisiä vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän