Oletteko seurustelleet jonkun julkkiksen kanssa?
Kommentit (24)
Jenni vartiasen. Vuonna 2012 vähä aikaa.
Olin pitkään salaisessa homosuhteessa erään hieman ylipainoisen ja tv:stäkin tutun suomalaisen koomikkomiehen kanssa.
Kyllä olen. Yhden illan suhteessa. Kyseessä oli mies, jota ei edes epäillä homoksi tai bi-mieheksi. Tunnistin hänet kyllä, mutta en missään vaiheessa sanonut, että sinähän olet se.... Hän otti yhteyttä minuun ja tavattiin sitten minun luona. Ihan hyvännäköinen mies kyseessä. ;)
Oon aika varma että mulla oli nettikaveruussuhde Pekka Eric Auvisen kanssa jokunen vuosi ennen Jokelan tapahtumia.
Lopetin jutun kun jutut alkoi karmimaan ja oli lähdössä mestaamaan mun kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Jenni vartiasen. Vuonna 2012 vähä aikaa.
Älä viitsi valhedella. Jenni asui silloin Immosen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
VilleGallen
Voi, VilleGalle on söpö 😍
Voisin ottaa yöksi lusikkaan.
Olen tapaillu Samu Haberia joskus vuosia sitten, oisko ollu 2007. IRC-galleriassa alettiin kirjoitella. Oli mukava tyyppi! Mitään intiimiä ei välillä ollut, käytiin syömässä ja ajelulla 😊 Lisäksi olen harrastanut yhden suosikkijuontajan kanssa seksiä.. Oli huonoa 😆 mutta muuten kiva tyyppi. Tänäkin oli joskus v. 2006-2007.
On ainakin 4 kanssa ollut lähempää tuttavuutta kaikkina näinä vuosina. Lyhin 2kk ja pisin 6kk pitkä tuttavuus. 2 heistä ei vielä olleet julkkiksia kun tavattiin.
Oon pokannut vaikka kuinka monta. Herra Ylppö, Wallu Valpio, Johnny Lee Michaels. yms.
Kaks ekaa ihan kpäitä, jälkimmäinen oli aika huippu mutta pelkäsin vähän häntä kun olin niin nuori ja hän vaikutti niin kypsältä. Sain numeronsakin mutten koskaan soittanut, vähän kaduttanut jälkeenpäin.
Olen teinivuosina, yksi tyttöystävä oli MissFarkku Suomi 10 kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillu Samu Haberia joskus vuosia sitten, oisko ollu 2007. IRC-galleriassa alettiin kirjoitella. Oli mukava tyyppi! Mitään intiimiä ei välillä ollut, käytiin syömässä ja ajelulla 😊 Lisäksi olen harrastanut yhden suosikkijuontajan kanssa seksiä.. Oli huonoa 😆 mutta muuten kiva tyyppi. Tänäkin oli joskus v. 2006-2007.
Minkä ikäinen olit 2007?
Cheekin, JVG:n poikien ja A Tuiskun kanssa.
T: puppelipoika
Ylpön kanssa mätsättiin taannoin Tinderissä ja ollaan viestitelty whatsappissakin vähäsen, mutta ei olla koskaan tavattu livenä eikä varmaan tavatakaan jos se minusta on kiinni. Vaikuttaa vähän sosiaalisesti yksinkertaiselta, vaikka varmasti on todellisuudessa ihan mukiinmenevä tyyppi. Ei vain minun tyylinen ihminen.
Olen naimisissa julkkiksen kanssa.
VilleGallen