Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotettako lapset ulkoilemaan sateeseen, vaikka itse jäätte sisälle lämpimään kaakaomukin ääreen?

Vierailija
16.02.2020 |

Onko se reilua noin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Itsekin menen ulos.

Vierailija
2/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset aina tykännyt ulkoilla myös sateella. Ja niin minäkin. En pidä edes kaakaosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meillä tehdään. Lapset ulos ja me jäädään miehen kanssa sisälle kahvikupin ääreen. Onko se sitten reilua vai ei, en tiedä, mutta tekee hyvää lapsille.

Muutenkin meillä eletään aikuisten ehdoilla, ei lasten.

Vierailija
4/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein välitä kaakaosta.

Vierailija
5/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin meillä 13 vuotias poika menee ulos ysyäviensä kanssa lähes varmasti. He ovat säätä pelkäämättömiä partiolaisia, joilla on nyt omat juttunsa ulkona.

Itse en meinaa mennä ulos muuten kuin haen varmaan puita takkaan vähän lisään kun eilen oli niin ihana istua takkatulen lämmössä illalla. Tykkään kaakaosta ja koko perhe tykkää myös, mutta ei sen juomiseen montaa minuuttia mene.

Vierailija
6/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri meillä tehdään. Lapset ulos ja me jäädään miehen kanssa sisälle kahvikupin ääreen. Onko se sitten reilua vai ei, en tiedä, mutta tekee hyvää lapsille.

Muutenkin meillä eletään aikuisten ehdoilla, ei lasten.

Eli aikuiset ovat lusmuja ja laiskoja, lapset taas joutuvat menemään ulos etteivät aikuiset rääy ja nosta heitä suurinpiirtein niskapers- otteella pihalle, jos eivät mene itse?

Vierailija
7/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan juuri koskaan mennyt ulos jos ei halunnut. Tarkoitan orjallisesti jonkin kirjoittamattoman säännön mukaan. Mut en tiedä sit jos lapset ois ollu seinille hyppivää sorttia.

Vierailija
8/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pukudutaan sään mukaan ja tänäänkin jokainen ulkoilee oman halunsa mukaan. Lapset lähtivät omiin harrastuksiinsa ja me vanhemmat kohta metsälenkille koirien kanssa. Vähän lounasta valmistelen ja sit mennään :) Vähän tuulee ja sataa (pks sisämaa)

Vierailija
9/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset mene pihalle ilman aikuista. Ei ulkoilla sateella mutta jos sade taukoa välillä niin siksi aikaa saatetaan mennä.

Vierailija
10/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Jätän sinun mielikuvituksesi valtaan sen että miten ne lapset sinne ulos saadaan. Sen verran isoja jo ovat ettei niskaperseotetta tarvitse käyttää.

Ja tuosta lusmuilusta sen verran että, oma osuutemme ollaan kyllä miehen kanssa tähän perheeseen tuotu, harrastuksineen päivineen.

Jotenka, saat olla ihan mitä mieltä haluat.

Ps. Tekisi kaikille pareille hyvää tehdä jotakin muuta silloin kun lapset ovat ulkona. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Vierailija
11/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä puhut, mittari näyttää +39 ja kirkas merivesi näkyy keittiön akkunasta.

Vierailija
12/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin oikein mielelläni sisälle mutta en kolme vuotiasta voi päästää yksinkään ja tämä haluaa ulkoilla säällä kuin säällä. Jokusen vuoden päästä jään todellakin itse sisälle!

Vierailija
13/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset leikkii ulkona säällä kuin säällä. Maatalon lapset ei nökötä sisällä. 4v ja 8v.

Vierailija
14/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Itsekään en mene ulos. Käsittämätöntä touhua tämä suomalainen koiranilmalla pakkoulkoilu.

Vierailija
15/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Itsekään en mene ulos. Käsittämätöntä touhua tämä suomalainen koiranilmalla pakkoulkoilu.

Eli teillä lapset on olleet sisällä viimeiset 6 kuukautta...

Vierailija
16/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhut, mittari näyttää +39 ja kirkas merivesi näkyy keittiön akkunasta.

Huh, läkähdyttävän kuuma. Tsemppiä, toivottavasti pärjäät!

Vierailija
17/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Annan niille 2 vaihtoehtoa, joko ulos tai auttavat siivoamisessa. Menevät ennemmin ulos.

Vierailija
18/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä lapset on olleet sisällä viimeiset 6 kuukautta...

Ööh, ei? Ihan normaalisti on eletty, töissä ja koulussa käyty. En tiedä missä asut, mutta täällä ei ainakaan ole ollut huono sää viimeiset 6 kk.

Vierailija
19/19 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Miks mun pitäis enää kärsiä, olen ulkoillut aikanaan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi