Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissutyötä tekevien puolisot

Vierailija
15.02.2020 |

Miten teidän päänne jaksaa pitkien ulkomaille suuntautuvien reissujen aikana?
Me olemme olleet kimpassa jo yli 30-vuotta ja takana on pettämistä ja maksullisissa käyntiä työmatkojen aikana; puolison taholta siis.

Jonkun aikaa oli niin,että mies ei tehnyt matkahommia ja asiat olivat ok,mutta nyt taas aloittanut ulkomaankeikat ja mun pääni ei oikein tunnu kestävän tätä;esim. tällähetkellä työporukka viettämässä lauantain vapaapäivää Pattayalla ja sehän nyt "yleisesti ottaen" on sitä mitä nyt taidetaan yleisesti kuvitellakin...
eli luottamusta ei löydy taholtani...

Tää nyt ehkä enemmänkin tällainen ahdistuksen purkaus,mutta miten te muut jaksatte/kestätte nää ulkomaankeikat;kun tietoisuus on se,että suurinosa niiden tekijöistä kuittaa rankan työn rankoilla huveilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti vaikea löytää luottamus uudelleen pettämisen jälkeen. Ei kai asiaa voi ratkaista muuten kuin puhumalla, ja puntaroimisella, voiko sitoutua liittoon ja siihen että päättää luottaa. Jos vastaus on ei, niin ehkä suhde on päätettävä.. en tiedä, vaikea juttu. Mutta epäilys on aika raskas kumppani myös pidemmän päälle.

Vierailija
2/4 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tehnyt reissutyötä enemmän tai vähemmän yli 20 vuotta. Joskus on pari viikkoa putkeen pois kotoa, joskus puoli vuotta. Jos pettää tai on pettänyt, sille en mitään voi mitään mutta avioliitto päättyy siihen ja sen olen tehnyt selväksi. Yhtäkään tautia en ole koskaan saanut ja siitä olen tarkkana. Mies ei työskentele Aasiassa vaan sellaisissa maissa, joissa maksulliset on hankaluuksien takana, toki aina löytyy anteliaita naisia missä tahansa. Elän tätä hetkeä, säännöt on selvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjäillään. Kaipaan paljon omaa aikaa, en kestäisi jos mies olisi aina kotona. Luotan häneen ja hän minuun. Ei ole kertaakaan tarvinnut epäillä pettämistä.

Vierailija
4/4 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset yritykset järjestää usein työmatkoja Pattayalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän