Lopetanko harrastuksen? En ole tyytyväinen valmentajaan, mutta harrastus on hauska.
Kyseessä hintava harrastus, eikä valmentajan vaihto ole mahdollinen. Aloittaisin tilalle uuden harrastuksen.
Kommentit (7)
Ryhmän tai seuran vaihtaminen ei ole mahdollista liikenneyhteyksien takia.
Itse aloitin uuden harrastuksen. Qusipäiden seuraa ei kestä neljää viittä päivää viikossa.
Haluatko maksaa huonolle valmentajalle palkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko maksaa huonolle valmentajalle palkkaa?
Sitä olen miettinyt paljon. En sanoisi valmentajaa huonoksi. En kuitenkaan ole tyytyväinen. Eiköhän lopettaminen ole edessä. Se avaa mahdollisuuksia tehdä jotain ihan muuta.
Mä lopetin laulutunnit, koska laulunopettaja ei miellyttänyt. Oli tietenkin osaava, ja sain tosi paljon hyviä vinkkejä, mutta olisi halunnut ohjata mun äänen saundia sellaiseen suuntaan josta en itse pitänyt. Haluan kuitenkin säilyttää oman saundini, en muuttaa sitä tusinatavaraksi. En ole katunut. Kun tulee mahdollisuus, voin koittaa jonkun toisen laulunopettajan tunteja :) Laulaminen on kuitenkin kiva harrastus.
Itse olen vaihtanut valmentajaa useasti etsiessäni hyvää. Ryhmiin on pitkät jonot ja yksärit kalliita. Nyt ajan useamman tunnin treeneihin. En viitsi maksaa sellaiselle kenestä en pidä.
Vaihda ryhmää tai seuraa? Tai vaihda valmentajaa?