Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetanko harrastuksen? En ole tyytyväinen valmentajaan, mutta harrastus on hauska.

Vierailija
15.02.2020 |

Kyseessä hintava harrastus, eikä valmentajan vaihto ole mahdollinen. Aloittaisin tilalle uuden harrastuksen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ryhmää tai seuraa? Tai vaihda valmentajaa?

Vierailija
2/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän tai seuran vaihtaminen ei ole mahdollista liikenneyhteyksien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin uuden harrastuksen. Qusipäiden seuraa ei kestä neljää viittä päivää viikossa.

Vierailija
4/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko maksaa huonolle valmentajalle palkkaa?

Vierailija
5/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko maksaa huonolle valmentajalle palkkaa?

Sitä olen miettinyt paljon. En sanoisi valmentajaa huonoksi. En kuitenkaan ole tyytyväinen. Eiköhän lopettaminen ole edessä. Se avaa mahdollisuuksia tehdä jotain ihan muuta.

Vierailija
6/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin laulutunnit, koska laulunopettaja ei miellyttänyt. Oli tietenkin osaava, ja sain tosi paljon hyviä vinkkejä, mutta olisi halunnut ohjata mun äänen saundia sellaiseen suuntaan josta en itse pitänyt. Haluan kuitenkin säilyttää oman saundini, en muuttaa sitä tusinatavaraksi. En ole katunut. Kun tulee mahdollisuus, voin koittaa jonkun toisen laulunopettajan tunteja :) Laulaminen on kuitenkin kiva harrastus. 

Vierailija
7/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut valmentajaa useasti etsiessäni hyvää. Ryhmiin on pitkät jonot ja yksärit kalliita. Nyt ajan useamman tunnin treeneihin. En viitsi maksaa sellaiselle kenestä en pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi