Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää ja helppoa gluteenitonta voisin leipoa? Jotain makeaa kahvin kanssa

Vierailija
15.02.2020 |

Gluteenittomia vieraita tulossa huomenna. Vinkkejä, Mitä voisin kahvin seuraksi leipoa? En ole hyvä leipuri, joten pitäisi olla helppo resepti, jota ei helpolla saa pilattua. Lisäksi suhteellisen edulliset ainesosat ovat plussaa, koska olen myös aika köyhä tällä hetkellä :D Aiemmin olen tehnyt kääretorttua perunajauhoista, se on helppo tehdä ja tulee hyvää, mutta nyt voisi olla jotain muuta ettei joka kerta tarjota samaa.

Voi antaa myös suolaisia vinkkejä jos on helppo ohje mielessä.

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suklaa maistuu niin tämän tyyppinen mutakakku on ihan huikea ja superhelppo ja halpa tehdä:

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/184894/karppi%20mutakakku/

Olen tehnyt monta kertaa ja aina onnistunut hyvin vaikken ole mestarileipuri :).

Vierailija
2/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli eilen tehnyt mulle määpähkinävoikeksejä.Oli vissiin helpot tehdä,kun oli lähtenyt tekemään.Löytynee netistä ohje 🤔 aineita oli kolme maapähkinävoi,kananmuna ja sokeri

Ja olivat hyviä!

Tee suolasena joko pitsa tai joku kinkku piirakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkalla on valmiina gluteenittomia pullia pakkasessa. Osta niitä ja tee laskiaispullia. ☺️

Vierailija
4/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

marenkeja

Vierailija
5/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kaupasta valmis mutakakku ja siihen lisukkeeksi ostat pakastemarjoja, joista surautat sose-kastikkeen. Sitä voi lorotella kakun kylkeen, antaa makealle kakulle särmää. Pääset helpolla ja on varmuudella gluteeniton toisin kuin kotioloissa itse leipomalla.... työvälineet jne. kun ei saa olla missään kontaktissa gluteenin kanssa, ettei keliaakikko saa oireita.

Vierailija
6/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta keksipaketi

Sulla ei kuitenkaan kulhoa jossa et vehnää olisi sekoitellut

Vierailija
7/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena-kaurapaistos gluteenittomista kaurahiutaleista. Helppoa ja nopeaa. Kaveriksi vaniljajäätelöä tai          -kastiketta.

Vierailija
8/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta valmiit marenkipohjat ja tuoreita hedelmiä, vaikkapa pari banaania, päärynä ja mango (jos rahasi riittävät. Lisäksi vaniljajäätelö ja purkki kermaa.

Silppua hedelmät marenkilevylle, päälle jätskiä ja toinen levy. Päälle jätskiä ja kermavaahtoa. Siinä on sinulla Pavlova. On hyvää, hinnaksi tulee alle viisi euroa.

Vierailija
9/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta keksipaketi

Sulla ei kuitenkaan kulhoa jossa et vehnää olisi sekoitellut

Mutta varmasti on kulho, joka on pesty. Ei ne vehnät siellä enää pesun jälkeen ole. 

Vierailija
10/10 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae kaupasta valmis mutakakku ja siihen lisukkeeksi ostat pakastemarjoja, joista surautat sose-kastikkeen. Sitä voi lorotella kakun kylkeen, antaa makealle kakulle särmää. Pääset helpolla ja on varmuudella gluteeniton toisin kuin kotioloissa itse leipomalla.... työvälineet jne. kun ei saa olla missään kontaktissa gluteenin kanssa, ettei keliaakikko saa oireita.

Rainbowin mutakakku on kolmisen euroa, sekamarjoja saa pussin alle kahdella. Ei maksa siis paljon.