Mies, voisitko harkita suhdetta naisen kanssa, joka on 50 v?
Kommentit (29)
Kysymys, joka on mahdollinen vain vaukkupalstalla.
Minulla jo on N50/M47
Paras ja toivottavasti loppuelämän kestävä suhde.
Olen itse 49, joten jos olisin sinkku, niin tietysti voisin harkita.
Totta kai voisin. Pidän vain +50v naisista, mieluiten ylipainoisista. Itse olen 30v, pitkä ja hyväkroppainen.
Rakkaani M43 on ollut jo 6 vuotta suhteessa minun kanssa.
N56
Jos paino alle 55 kiloa, niin voisin harkita.
salainen palstamamma 52v kirjoitti:
Totta kai voisin. Pidän vain +50v naisista, mieluiten ylipainoisista. Itse olen 30v, pitkä ja hyväkroppainen.
Lens iltapäiväkahvit näppikselle.
Jos on muuten aivan sun tyyppiä, ni merkitseekö ikä silloin?
Mies, voisitko harkita suhdetta mielialalääkitystä käyttävän naisen kanssa?
Ei naisista tiedä nykyään monista ovatko 35 vai 50v. Lähellä paljon tällaisia naisia, joilla terveet elämäntavat, savuttomia, alkoholittomia ja pitäneet itsestään huolta ilman mitään himourheilua.
Eli iällä ei ole väliä. Outo kysymys.
Miksi pitää pilkata?
Millä perusteella 30v mies ei voisi olla aidosti kiinnostunut minunikäisestä naisesta?
Kyllä voi minun mielestäni jos henkinen puoli synkkaa. Se ei ikää katso.
Heeheoo kirjoitti:
Kyllä, tykkään jännittävästä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista tiedä nykyään monista ovatko 35 vai 50v. Lähellä paljon tällaisia naisia, joilla terveet elämäntavat, savuttomia, alkoholittomia ja pitäneet itsestään huolta ilman mitään himourheilua.
Eli iällä ei ole väliä. Outo kysymys.
Paitsi, jos haluaisi esim. lapsia.
Heeheoo kirjoitti:
Niitähän määrätään ihan syyttä suotta ihmisille nykyään, omia aivoja tarvitaan tuossa asiassa, eli auttaako ne lääkkeet? Jos auttaa niin hyvä. Eli ei mitään merkitystä jos joku lääkityksellä.
Päihteet on ongelma on se mies tai nainen joka nitä käyttää, ei alkoholin viikottaista käyttöä/ylilyöntejä kiitos, ei mielellään tupakkaa, eikä varsinkaan muitakaan päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
No en oikein.
M31
Olisiko kukaan alapeukuttanut, jos olisin N31 ja ap olisi mies?
Vierailija kirjoitti:
40v ja mikä ettei, jos näpsäkkä pakkaus eikä ole itseään pilannut tupakalla.
Eikä läskillä eikä VARSINKAAN kersoilla, niin toki. Olettaen että ei ole puolimieli jakotautinen. Samoin 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Eli iällä ei ole väliä. Outo kysymys.[/quote
Sähän juuri vastasit ettei iällä ole väliä. Ja sitähän tässä kai juuri kysyttiin, että onko iällä väliä jos muuten natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys, joka on mahdollinen vain vaukkupalstalla.
Hauva haukkuu ja vauva haukkuu?
40v ja mikä ettei, jos näpsäkkä pakkaus eikä ole itseään pilannut tupakalla.