Miten on fyysisesti mahdollista syödä näin paljon?
Olen tänään syönyt 2 croissantia, 8 isoa kaurakeksiä, katkarapukeiton 350 ml, 6 näkkileipää voilla, 1 paistetun kananmunan, 50 ml bearnaise kastiketta, 5 paahtoleipää voilla ja juustolla. Miten on edes mahdollista?
Kommentit (24)
Sehä oli miun aamupala, justiinsa samanlainen. Ap et kai matki minnuu?
Olen syönyt 2 pussillista Nutrilett suklaapirtelöä. Valitettavasti. Nälkä tuli ap:n listasta...
Et ole vissiin ikinä buffetissa käynyt? :) Minä olen ja alle 50kg eukkokin vetää kertalaakista huomattavasti tuota enemmän herkkuja ja juomaa. Ihan oma kokemus.
Ihan helposti. Tuossa sun listassa ei ole juuri mitään mikä pitäisi nälkää, pelkkää vehnähöttöä.
Sulla ei varmaan ole kovin hyvä olo?
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti. Tuossa sun listassa ei ole juuri mitään mikä pitäisi nälkää, pelkkää vehnähöttöä.
Sulla ei varmaan ole kovin hyvä olo?
Juu, oikeassa olet, ei ole hyvä olo alkuunkaan :) vatsa ei todellakaan tykkää kun yleensä syö terveellisesti ja sitten yhtäkkiä vetää kaksin käsin vehnää ja sokeria. Wasn't worth it.
- Ap
Mä olen syönyt tänään kaks mukillista kahvia aamulla, kolme luumutomaattia, pieni pätkä kurkkua, n. 350g italianpataa, yks leipä margariinilla ja juustolla, lasillinen maitoa. Kohta lisää kahvia.
No tänään ei sitten olekaan ollut nälkä noiden eilisten hiilariövereiden jälkeen. Päivällisestä tulee siis päivän ensimmäinen ja tod.näk. ainoa ateria.
- Ap
Mua kiinnostaa edelleen etta minka kanssa sa ton bearnaise-kastikkeen soit :D
Onko sulla muuten syomishairio?
Ammattisyöjät venyttävät mahalaukkua juomalla litroja vettä ja oksentamalla. Sinä olet vielä amatööri.
Ei tuo kovin paljon ole. Erikoinen kokoelma ruokia kyllä, kuten tuo bearnaisekastike.
En ole tänään vielä syönyt mitään. Join aamulla vain kahvia ja päivän mittaan olen juonut vettä.
Ruokana on tänään itse tehdyt hampurilaiset. Alan valmistaa niitä kohta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Paistetun kananmunan kanssa söin bean. En sitä normaalisti tee toki, mutta eilen oli vaan kamala hiilarin ja rasvan himo eikä kotona ollut niin hirveästi järkevää ruokaa kun kävin vasta tänään kaupassa. Tavallisesti syön terveellisesti: reilusti hyvää rasvaa ja proteiinia sekä maltillisesti hiilareita pääosin kasviksista ja hedelmistä. Treenaan myös säännöllisesti. Minulla ei ole mitään ongelmaa syömisen suhteen siis, eilen oli vaan outo väsypäivä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten muut olette syöneet tänään?
Olen syönyt
* kaurapuuroa (1 dl kaurahiutaleita, 1,5 dl maitoa) ja raejuustoa (n. 100 g), mustikoita kourallinen
* kauraleipää 2 siivua, päällä kanafilettä, tomaattia, jäävuorisalaattia, remouladekastiketta
* kahvia maidolla ja kääretorttua
Tuntuu, että olen syönyt paljon ja liian vähän tuoreita kasviksia, on tunkkainen olo :(.
Miten muut olette syöneet tänään?