Protonmail on huijaus!
Protonmail kerää tietoja ja soittelee sveitsiläisestä numerosta.
Kommentit (11)
Siinähän soittelee. Käytin protonmailin aktivoimiseen kertakäyttöistä nettismsnumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän soittelee. Käytin protonmailin aktivoimiseen kertakäyttöistä nettismsnumeroa.
Sepä kyylääkin ne viestien sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se protonmail onkin mulle anonyymin viestittelyyn nyymien kanssa, ikinä en sinne mitään henkkoht tietoja laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se protonmail onkin mulle anonyymin viestittelyyn nyymien kanssa, ikinä en sinne mitään henkkoht tietoja laita.
Onnea sinulle!
Sitähän kuitenkin mainostetaan kryptattuna palveluna, enkä ole nähnyt siitä mitään huonoa, joten olin tyhmä ja ajattelin sen olevan turvallinen.
Mitäs annoit puhelinnumerosi, kikkeliskokkelis. Minulla on parikin protonmail osoitetta otettuna vpn kautta eikä mitään numeroa tarvinnut antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annoit puhelinnumerosi, kikkeliskokkelis. Minulla on parikin protonmail osoitetta otettuna vpn kautta eikä mitään numeroa tarvinnut antaa.
En antanut. Siinähän voi käydä vaikka niin, että kaveri meilaa onko sun puh num vielä xxxxx ja protonmail kaappaa numeron siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En antanut. Siinähän voi käydä vaikka niin, että kaveri meilaa onko sun puh num vielä xxxxx ja protonmail kaappaa numeron siitä.
Hanki paremmat kaverit.
Kerro lähde tai napsauta pätemisen tarve pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lähde tai napsauta pätemisen tarve pois päältä.
Joku toimittajahan voisi muuten testata onko näin. Sellainen jolla ei ole muita ulkomaankytköksiä mistä numero voisi levitä. Avaa sähköpostin ja lähettää sähköpostin kautta puhelinnumeronsa ja odottaa soittaako sveitsi.
Paskat soittele.