Missä ruokakaupassa teet eniten ostoksia?
Kommentit (29)
Lidlissä teen isommat ja pienemmät ostokset. K-citymarketin tarjoukset ovat sen verran heikkoja, että sinne ei ollut mitään asiaa pitkään aikaan.
Jos ottaa esimerkin K-citymarketin tarjouksista: GEISHA Sydän suklaakonvehtirasia 225 g maksaa plussa-kortilla 6,99 €, eli naurettava 50 sentin alennus normaalihintaan verrattuna. Lisäksi nuo geisha-suklaakonvehdit ovat kaiketi palmuöljyllä höystettyjä. Lidlistä ostin eilen 3x100 g suklaalevyjä ilman palmuöljyä 1 €:lla. Säästöä €€€.
7 €:lla pitää jo saada pari kiloa karjalanpaistilihaa (kuten Lidlin tarjouksista), eikä mitään naurettavaa halpissuklaarasiaa.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Citymarketissa kun Prisma korotti hintojaan reippaalla kädellä.
Mua kiinnostaa tämä. Olen lukenut tällaista täältä aikaisemminkin. Millaisista tuotteista ruokakorisi yleensä koostuu ja mitkä niistä saat S-hintoja edullisemmin?
Pitänee harkita omaakin ostoskäytöstä jos on hyviä tuotteita.Yksi tietty juusto mitä käytän on reippaasti kalliimpaa Prismassa, samoin tietyt lihatuotteet. En rupea tuotteiden nimiä tässä tuomaan esille.
Entä kasvisten hinnat?
Aika lailla samaa luokkaa. Mutta se onkin minulla pienempi kulutuksen paikka.
Ostaisin lähiruokatorilta tuulisähköllä kasvatettua luomua, mutta Sossun kuponki ei käynyt siellä maksuvälineenä, joten joudun käymään ruokajonossa.
No ehkä en vielä yhden juuston perusteella sitten lähde kauppaani vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tämä. Olen lukenut tällaista täältä aikaisemminkin. Millaisista tuotteista ruokakorisi yleensä koostuu ja mitkä niistä saat S-hintoja edullisemmin?
Pitänee harkita omaakin ostoskäytöstä jos on hyviä tuotteita.Yksi tietty juusto mitä käytän on reippaasti kalliimpaa Prismassa, samoin tietyt lihatuotteet. En rupea tuotteiden nimiä tässä tuomaan esille.
Entä kasvisten hinnat?
Kasvisten laatu on S-ryhmän kaupoissa yleensä todella huono, kun taas K-supermarketeissa hyvä ja valikoimakin on laajempi. Ehkä mun pitäisi siirtyä K-supermarketin asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kasvisten hinnat?
Kasvisten laatu on S-ryhmän kaupoissa yleensä todella huono, kun taas K-supermarketeissa hyvä ja valikoimakin on laajempi. Ehkä mun pitäisi siirtyä K-supermarketin asiakkaaksi.
No ei kai sitä nyt tarvitse kauppauskovainen olla. Voihan sitä välillä pistäytyä muissakin kaupoissa.
Entä kasvisten hinnat?