Missä ruokakaupassa teet eniten ostoksia?
Kommentit (29)
Lidil ja city-market. Minun mielestä K-kaupat ovat viihtyisäimpiä ja siistimpiä kuin S-kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Lidil ja city-market. Minun mielestä K-kaupat ovat viihtyisäimpiä ja siistimpiä kuin S-kaupat.
Joo, olen samaa mieltä.
Mutta näin pienipalkkaisena on ostettava halvemmasta, joten siksi K-kauppa jää siistimpänäkin kakksoseksi.
Meillä on hyvä S-market vieressämme Vaajakoskella, joten ostan sieltä. Hinnat ovat yhtä edulliset kuin Prismassa ja vaikka kauppa onkin S-kaupaksi suuri, on se kuitenkin Prismojen rinnalla mukavan pieni.
Lidl. Lähi K-kaupasta haen ehkä maitoa,leipää tai kaljaa, on ihan järkyttävän kallis.
Pääosin S-Market koska se on lähin.
Lidlistä haen tietyt tuotteet joita käytän säännöllisesti (esim. dödö tai pakasteruusukaali), samoin viikkotarjoukset selaan aina ja ostan niitä jos tarvitsen.
Citymarketissa käyn usein sushibuffassa mutta en osta juuri muuta pl. erikoistarjoukset esim. Mammuttimarkkinat tms.
K-Supermarketista vain ja ainoastaan erikoistarjoukset, ei mitään normihintaista koskaan (olen pihiytynyt vanhemmiten).
Jos Prismassa käyminen olisi vähemmän vaivalloista, vaihtaisin sen vakiokaupakseni S-Marketin sijaan mutta ei tuo S-Marketkaan nyt paha ole hinta/laatusuhteeltaan.
Nykyään Citymarketissa kun Prisma korotti hintojaan reippaalla kädellä.
S-market, koska oon laiska kävelemääm Prismalle asti. Lidl on huomattavasti halvempi, mutta niillä on niin huono valikoima että pitäisi joka tapauksessa täydentää ostoksiaan toisessa kaupassa. Ja Lidlit ovat mun kannalta huonolla sijainnilla.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tämä. Olen lukenut tällaista täältä aikaisemminkin. Millaisista tuotteista ruokakorisi yleensä koostuu ja mitkä niistä saat S-hintoja edullisemmin?
Pitänee harkita omaakin ostoskäytöstä jos on hyviä tuotteita.
Prismasta. Asun Prisman vieressä ja käyn kävellen kaupassa. Haen Prismasta yleensä myös pikkuostokset, koska se on tuossa vieressä.
Joskus haen Cittarista tai Lidlistä jotain erilaista. Käyn todella harvoin pienemmissä marketeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tämä. Olen lukenut tällaista täältä aikaisemminkin. Millaisista tuotteista ruokakorisi yleensä koostuu ja mitkä niistä saat S-hintoja edullisemmin?
Pitänee harkita omaakin ostoskäytöstä jos on hyviä tuotteita.
Yksi tietty juusto mitä käytän on reippaasti kalliimpaa Prismassa, samoin tietyt lihatuotteet. En rupea tuotteiden nimiä tässä tuomaan esille.
K-supermarket