Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyytymätön vauva

Vierailija
13.02.2020 |

Olen aivan uupunut siihen, ettei 6 kk vanhalle vauvallemme tunnu kelpaavan mikään. Kaikki pukemiset, vaipan vaihdot ja nukuttamiset on yhtä tuskaa. Haluaisi olla vain koko ajan sylissä. Ei kestä oottaa hetkeäkään mitään. Mun on lähes mahoton käydä vessassa ilman, että vauva alkaisi itkeä. En voi tehdä vauvan kanssa mitään, en voi käydä vauvajumpassa, muskarissa saati käydä kaupassa tai kahvilla. Vauva ei tykkää mistään. Ei mistään. Olen kokeillut kaikkea. En voi edes hieroa vauvaa, sillä siinäkin lähtee karkuun ja hermostuu. Annan vauvalle 100 % huomiota ja läheisyyttä, meillä on selkeä päivärytmi jne. Vauva on myös terve. Onko hän vain oikeasti tällainen ns. hankala luonne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella tekeväni kotitöitä muutoi, kuin vauva sylissä. Ruokaa en saa laitettua jne, sillä vauva ei viihdy lattialla muutoin, kuin seurassani lyhyitä hetkiä. Ap.

Vierailija
2/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tabletti tai kännykkä sille. meidän 6kk osaa jo hyvin käyttää niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta tabletti tai kännykkä sille. meidän 6kk osaa jo hyvin käyttää niitä

Kai vitsailet? Ap.

Vierailija
4/4 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyytymätön vauva tykkäsi olla rintarepussa, monesti nukahti samalla kun puuhailin ja tein kotitöitä.

Suosittelen kokeilemaan, helpotti meidän elämää kovasti. Isäkin kantoi vauvaa paljon repussa.

Meillä oli Marsupi pikaneliöliina, oli hyvä. Muitakin hyviä on, varmaan liikkeessä saa sovittaa.