Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt en enää jaksa, on pakko avautua äidistäni joka levittää minusta jatkuvasti valheita ja pilaa mainettani.

Vierailija
13.02.2020 |

Jo lapsesta asti siskoni oli äidille sellainen lempilapsi joka sai erityisvapauksia ja minä olin se joka teki aina kaiken väärin. Teininä sama touhu jatkui, suoritin koulut ja hankin työn mutta senkin siskoni teki äidin mielestä paremmin. Siskolle järjesttiin valmistujaiset, mutta minulle ei koska eihän ammattiin valmistuminen ollut äidin mielestä niin tärkeää kuin siskon ammattiin valmistuminen.

Sisko on sekoillut elämässään yhtä jos toista, mutta aina hän on äidin mielestä paras. Kaikki siskon miesystävät on ihania ja täysin ylivoimaisia. Minun miestä taas äiti ei voi sietää vaikka kaikki muut hänestä pitävät, hän on kuulemma liian hiljainen, eikä "räväkkä ja sanavalmis hauskuuttaja kuten siskosi mies" Mieheni ei ole halunnut olla enää missään tekemisissä äitini kanssa, koska äiti haukkuu häntäkin ja hänen perhettään jota ei ole juuri ikinä edes tavannut.

Sisko menetti luottotiedot ja sortui pikavippeihin + oli muutenkin ongelmissa ja äiti avusti häntä rahallisesti minkä kerkesi. Minä sairastuin vakavasti ja pyysin kerran LAINAA n.80e lääkärilaskuihin ja äiti sanoi, että "mee töihin" "kysy sossusta".

Ostelee vieläkin siskolle vaatteita ja lahjoja. Minulle antoi muutama vuosi sitten ennen joulua sellainen saippuapakkauksen jonka tietysti luulin olevan lahja, mutta joulun jälkeen alkoi kysellä milloin maksan sen takaisin. Sanoin sitten, että anteeksi, luulin sen olevan lahja ja äiti räjähti nauramaan kysyen, että miten voin edes kuvitella mitään tuollaista?

Äiti haukkuu minua milloin mistäkin, hän suuttuu milloin mistäkin ja AINA kaikki on minun syytäni. Minä olen sekaisin, minä olen laiska, minä olen huono. Sitten kun äiti taas jostain suuttuu ja laittaa välit jäihin niin hän kertoo kaikille miten kamala minä olen kun en pidä häneen yhteyttä. Hän on todella taitava kääntämään asiat aina itsensä puolelle.

Huomaan, että osa sukulaisista uskoo kaiken mitä äitini sanoo ja tietysti asiaa helpottaa se, että kehuu siskoani maasta taivaaseen ja käyttää sitä pönkittämään omia valheitaan.
Haukkuu myös miestäni ja väittää hänestä ties mitä perättömiä juttuja.

Alan olla aivan loppu. Nyt en ole ollu hetkeen yhteydessä äitiini tai siskooni ja siskoni uusi mies laittoi minulle somessa haukkumisviestin, jossa kertoi miten kamala ihminen olen kun teen pahaa siskolleni ja äidilleni, enkä edes pidä heihin yhteyttä.

En tosiaan tiedä mitä ajatella, alan olla totaalisen loppu. Ja anteeksi, viesti on varmasti todella sekava, kuten on myös olotilani tällä hetkellä. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää pidä mitään yhteyttä sukulaisiisi, jos ovat tosiaan noin pösilöitä. 

Vierailija
2/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala mikä "äiti". Katkaise välit ap, se on lopulta ainoa vaihtoehto kun tuo on jatkunut niin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin välit poikki. Aivan järkyttävä myrkyttäjä.

Vierailija
4/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti voisitko paremmin ilman mitään yhteyttä sukuun. Silloin jäät ilman sukua, mutta olisiko se siitä huolimatta parempi.

Jos päädyt irrottautumaan suvusta, niin tee se kunnolla. Vaihdat puhelinnumeron ja salaat yhteystiedot ja poistat sometilit tai ainakin estät. Näin sinun ei tarvitse vastaanottaa haukkuja ja saat elää rauhassa.

Vierailija
5/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä tällä kertaa ottaa etäisyyttä äitiisi? Näyttäisit että olet oman elämäsi herra. Sun äitis on psyykkisesti sairas, eikä halua muuttua eikä parantua. Hänen käytöksensä sinua kohtaan ei tule muuttumaan. Ja jos samalla menee välit sukulaisiin niin Anna mennä, joku tarkotus on silläkin.

Vierailija
6/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on rakkaampi äidillesi. Kaikista ei voi pitää.

Vierailija
7/7 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse olla aitisi kanssa missaan tekemisissa! Ihan hirviomutsi. Oma mielenterveys nyt ensin, AP.

Hali. <3