Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi maailma, jos kaikki olisivat sellaisia kuin sinä?

Se paras
13.02.2020 |

Olepa rehellinen: pelittäisikö täällä, jos kaikki olisivat kaltaisiasi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus.

Pidän enemmän maailmasta, jossa jokainen on erilainen kuin minä ja sinä.

Vierailija
2/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä:Asiat tapahtuisi nopeasti.

Ei: yksityiskohdat unohtuisivat, mutta ehkä sillä ei olisi merkitystä, kukaan ei niistä välittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi järjestelmällisempää mutta tylsempää.

Vierailija
4/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan kiltti ja ottamaan toimissani huomioon muut ihmiset ja ympäristön. En ole täydellinen, mutta kyllä "minunlaisten" maailma olisi aika kiva paikka.

Vierailija
5/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat sujuisivat. En tosin kaipaa enempää kauniita naisia. Naisten seksuaalisuutta olisi enemmän.

Vierailija
6/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma pelittäisi. Jos ei pelittäisi se järjestettäisiin pelittämään.

Zinc

Vierailija
7/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse ajattelen, että olisi parempi paikka, niin muut ehkä ei!

Vierailija
8/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh melkoisen kaoottinen varmaan.

Mutta toisaalta myös enemmän toisten näkökulmia hyväksyvä.

Vierailija
9/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja toiset huomioon ottava. Mutta ehkä hiukan tylsä.

Vierailija
10/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hienoa. Humaanimpaa ja järkevämpää. Mikä ei pelittäisi, se pistettäisiin pelittämään. Sotiminen olisi kiellettyä, ja rikoksista tulisi kunnon rangaistukset. Mutta heikommista pidettäisiin parempaa huolta. Taiteita ja tieteitä arvostettaisiin. Eläinrakkaat ihmiset takaisivat eläimille paremmat olot.

Vierailija
11/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei olisi tupakantumppeja, juomatölkkejä, pikaruoka-astioita,  paperi- ja muoviroskaa luonnossa ja tienvarsilla. Itse en IKINÄ heitä roskia luontoon ja kaiken mahdollisen jätteen lajittelen ja kierrätän asianmukaisesti. En voi ymmärtää sitä laiskuutta, ettei omia roskiaan pysty roskikseen asti kantamaan.

Vierailija
12/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska avaus! Mä sain kerran ihan järkyttävän lastin sitä itseään exältäni kun sanoin että maailma olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen tekisi ja ajattelisi kuin minä. Hänen mielestä tuo lausunto teki minusta ylimielisimmän ihmisen mitä maa päällään kantaa.

Olen kylläkin täysin eri mieltä.

En jätä sotkuja muiden siivottavaksi, missään ikinä. Esim wc on aina siisti käyntini jälkeen.

En metelöi kerrostalossa ikinä.

Jos joku yrittää tavoittaa minua puhelimella, hän voi luottaa siihen että minut saa kiinni.

Pidän aina sovituista asioista kiinni.

En myöhästele sovituissa aikatauluissa.

Elätän itseni omalla työllä, en havittele puolisoni tai vanhempieni omaisuutta.

Tervehdin aina kaikkia työpaikalla ja pyrin omalla panoksella parantamaan ilmapiiriä.

Vierailija
13/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu ilman lapsia ja tulevaisuutta.

Vierailija
14/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mitähän siitä tulis 😄😁

Vierailija
15/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, rauhallinen, kovin paljoa ei saataisi aikaiseksi. Ihmiset vain tuumiskelisivat asioita.

Vierailija
16/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkälti sama ajatus.  Ei siis tulevaisuutta pidemmän päälle, valitettavasti.

Vierailija
17/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoon tuomittu ilman lapsia ja tulevaisuutta.

Tämä. Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon tällä vuosisadalla. 

Vierailija
18/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä ajatus. Ei täällä tapahtuisi koskaan yhtään mitään. Olen saamaton säkki.

Vierailija
19/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska avaus! Mä sain kerran ihan järkyttävän lastin sitä itseään exältäni kun sanoin että maailma olisi paljon parempi paikka jos useampi ihminen tekisi ja ajattelisi kuin minä. Hänen mielestä tuo lausunto teki minusta ylimielisimmän ihmisen mitä maa päällään kantaa.

Olen kylläkin täysin eri mieltä.

En jätä sotkuja muiden siivottavaksi, missään ikinä. Esim wc on aina siisti käyntini jälkeen.

En metelöi kerrostalossa ikinä.

Jos joku yrittää tavoittaa minua puhelimella, hän voi luottaa siihen että minut saa kiinni.

Pidän aina sovituista asioista kiinni.

En myöhästele sovituissa aikatauluissa.

Elätän itseni omalla työllä, en havittele puolisoni tai vanhempieni omaisuutta.

Tervehdin aina kaikkia työpaikalla ja pyrin omalla panoksella parantamaan ilmapiiriä.

Kaikissa ihmisissä on hyviä puolia. Luetteleppa nyt ne omat huonot puolesikin.

Vierailija
20/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kokonaisuudessaan parempi. 😉 Minulle on tärkeää olla aina tilanteesta riippumatta asiallinen, kohtelias ja ystävällinen. Annan myös periksi ehkä liian helposti, mutta jos kaikki kerran tekisivät niin, niin ihmisten ja valtioiden välit olisivat paremmat. Sotia ei olisi. Auttaminen olisi kaikille tärkeää, ja koska kaikille yhtä paljon, apu jakaantuisi tasaisesti ja toimisi vastavuoroisesti.

Mutta ei maailma lähelläkään täydellinen olisi, kun ihmiset eivät kovin avoimesti puhuisi mitä todella tuntevat, ja sosiaalisesta tilanteesta kohteliaasti luisteltuaan jäisivät joskus sisäisesti harmistuneiksi, että ei kuitenkaan mennyt kuten olisin toivonut. Talouskaan ei pyörisi kovin tehokkaasti, kun kaikki olisivat hitaita, turvallisuushakuisia ja pitkään harkitsevia.😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme