Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haaveilet parisuhteesta vain diplompi-insinöörin kanssa? Moni muukin mies voi olla kiinnostava

Vierailija
13.02.2020 |

Ei kannattaisi aina parasta vain tavoitella ja sitten olla kokonaan ilman.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi insinööriä vaikka maksettaisiin🤣 Niin tuhannen juntteja ja tylsiä!

Joutus ravaa kaiken maailman porvari bileissä arvostelemassa eri leipomoiden leipomien leivonnaisten koostumusta :(

Kahvikin keitetään mummo vainaan jättämällä pannulla.

Vierailija
42/58 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan pitää saada parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vanha virsi. Kyllä, naiset ovat sydämeltään kullankaivajia. Pitäkää se mielessä, miehet!

Älkääkä koskaan luottako naisiin! Ei koskaan!

Vierailija
44/58 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan syllogismistä: "Kaikki DI:t ovat kusipäitä, mutta kaikki kusipäät eivät ole DI:ä" 

Vierailija
45/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörit kuuluvat työmarkkinoiden varmoihin voittajiin. He työllistyvät paljon paljon keskimääräistä paremmin, siirtyvät sujuvasti asiantuntija- ja johtotehtäviin ja ovat erittäin kysyttyjä osaajia lähes kaikilla teknologiaan nojaavilla aloilla. DI-tutkinto on käytännössä vahva työllisyystakuu.

Vierailija
46/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörillä voi olla ihku pimppi.

Vierailija
47/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 5 DI -Miehen kanssa joko ravintolassa syömässä tai kahvilla. Heistä vain yksi tarjosi minulle kun käytiin lounaalla. Ja yksi kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle. Näistä 5 miehestä vain kaksi olisi halunnut tavata minut uudelleen (hän ei ollut se, joka tarjosi lounaan). Eli mun kokemuksen mukaan DI:T ovat nirsoja ja pihejä.

Vierailija
48/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

So big Dick 

Vierailija
49/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset

Vierailija
50/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muilla miehillä ei ole diplomia.

Minulle kävisi myös diplomihomeopaatti kyllä

Vierailija
51/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdynnässä DI-miehen kanssa ja itkin ilosta. Odotus täyttyi viimeksi 💕 Minä kelpaan laatumiehelle.

Vierailija
52/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun joku sanoo olevansa DI. -eri-

Vierailija
53/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. On niitä ollut tyrkyllä. Heidän pitäisi lyödä palkastaan vähintään 3/4 suoraan minun pussiini jotta suostuisin edes harkitsemaan

Vierailija
54/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi aina parasta vain tavoitella ja sitten olla kokonaan ilman.

Tarvitsen vaatteita joka päivä. Siittäjää max. 2 kertaa elämässäni minuutin ajan. Mitä muulla dipalla on tarjolla naiselle kuin munantappinsa?

Vierailija
55/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vanha virsi. Kyllä, naiset ovat sydämeltään kullankaivajia. Pitäkää se mielessä, miehet!

Älkääkä koskaan luottako naisiin! Ei koskaan!

Niin, naisenkin täytyy elää ja hän joutuu yleensä myös elättämään jälkikasvunsa, ellei halua hylätä niitä katujen ja miesten orjiksi. Jos nainen käy työssä, niin hänellä ei ole syytä sietää miestä, jos taas hänen työnsä on mies (kotirouva, aviovaimo) niin sitten mies on vähän niinkuin hänen työnantajansa

Kannattaisi ennemminkin kysyä kuka teille on syöttänyt valheen siitä, että naiset haluaisivat tuhlata elämänsä, kehonsa ja hyvinvointinsa ilmaiseksi miesten palvelemiseen. Vaikea nimittäin keksiä, kuka tällaista valhetta levittäisi, muuta kuin miehet käärmeinä toisilleen

Vierailija
56/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 5 DI -Miehen kanssa joko ravintolassa syömässä tai kahvilla. Heistä vain yksi tarjosi minulle kun käytiin lounaalla. Ja yksi kysyi minulta, että haluanko minä tarjota hänelle. Näistä 5 miehestä vain kaksi olisi halunnut tavata minut uudelleen (hän ei ollut se, joka tarjosi lounaan). Eli mun kokemuksen mukaan DI:T ovat nirsoja ja pihejä.

Dippa ei ole nykyään mikään elintasoammatti vaan duunarikin voi opiskella dipaksi lainoittamalla itseään. Tällöin hän ei ole vain persaukinen vaan saattaa olla jopa persnettoinen riippuen siitä, työllistyykö vai ei

Vierailija
57/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän taitaa älykkyys, ahkeruus ja sivistyneet käytöstavat vedota. Kertoo se koulutus, että ihminen on eteepäinpyrkivä ja ahkera, jos suorittaa korkeakoulututkinnon.

Jokainen haluaa puolison, joka käy töissä, ja osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon. 

Harva haluaa työttömän ja laiskan puolison. Ja tietysti jokainen haluaa mieluummin menestyvän puolison, ja lapsille hyvät geenit, kuin lisääntyä jonkun typeryksen kanssa. 

Se lähtee jo ihmisen biologiasta. Miehetkin haluavat yleensä ahkeran ja älykkään naisen, joka vaikuttaa terveeltä ja hyvältä synnyttäjältä. Pitkät ja hoikat naiset ovat yleensä synnyttäjinä parhaita. Näin se biologia näkyy nykyäänkin.

Vierailija
58/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä