Miksi haaveilet parisuhteesta vain diplompi-insinöörin kanssa? Moni muukin mies voi olla kiinnostava
Ei kannattaisi aina parasta vain tavoitella ja sitten olla kokonaan ilman.
Kommentit (44)
Kuka on sanonut että haaveilen vaan Dip inssistä? Ei pidä taaskaan yleistää.
Mikä tämä DI-juttu oikein on? Itselleni ihan uutta tietoa, että juuri he olisivat kaikkien naisten toivekumppaneita. En ole itse moiseen koskaan törmännyt. Mutta kaikki tuntemani insinöörit, olivat sitten DI tai "pelkkiä" insinöörejä, ovat olleet itseni kanssa todella eri aaltopituudella - niin naiset kuin miehetkin. On siitä tullut vähän sellainen olo, että ei ehkä olisi mun juttu... Eikä ulkonäöllisestikään - miesversioilla tuntuu aina olevan tylsä lyhyt miestukka ja tylsä sovinnainen vaatetyyli.
Tämä vitsi ei naurattanut minua ensimmäisellä kerralla eikä se naurata edelleenkään. Hanki, ap, ammattiapua.
Tästä meemistä huomaa hyvin, miten pihalla palstan ulisijamiehet tosielämästä ovat. Oma mieheni on DI ja hänen kauttaan meillä on tietysti useampi muu DI-mies ystäväpiirissä. Olen ihan tavallinen nainen ja näiden muidenkin DI-miesten vaimot ovat ihan tavallisia naisia. Helsingissä asutaan.
Eivät muuten poikapolot tienneet, että ovat palstamiesten päiväunissa. Minä kerroin sen heille.
Outoa että näitä niin himoitaan parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Tästä meemistä huomaa hyvin, miten pihalla palstan ulisijamiehet tosielämästä ovat. Oma mieheni on DI ja hänen kauttaan meillä on tietysti useampi muu DI-mies ystäväpiirissä. Olen ihan tavallinen nainen ja näiden muidenkin DI-miesten vaimot ovat ihan tavallisia naisia. Helsingissä asutaan.
Eivät muuten poikapolot tienneet, että ovat palstamiesten päiväunissa. Minä kerroin sen heille.
Mistä päättelit että ap on ulisija mies tai yleensäkin mies?
Minä jouduin tyytymään maajussiin.
Ei riitä, pitää olla vähintään tenkiikantohtori. Tai kaippatieteellisenmaisteri kaksoistutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näiden aloitusten tehtailija kertaakaan onnistunut kirjoittamaan oikein sanaa diplomi-insinööri? 🤔
Ei, koska näiden aloitusten tehtailijan päätavoite on saada tällaisia kommentteja diplompi-sanaa toistamalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin tyytymään maajussiin.
Luovan alan ihmisiä. Toisaalta kyllä dilpidäppi-Insinööriltäkin lannan luonti käypi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien diplomi-insinöörit ovat olleet kiinnostavia? Pilkunviilaajia suurin osa.
Kateellinen
Monet diplomi-insinöörimiehet vaikuttavat olevan kirjolla. Koen heidät hankaliksi, joten en sellaista etsi
Mun mies on DI ja ei mielestäni nyt kovin ihmeellistä. Muistan joskus kun työkaveri kyseli mieheni koulutusta ja kerroin , hän oli ihan , että "wau, oikein dippainssi"
Mut... diplompi-insinöörit on parhaita, tai noh umpalumpien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muista kenenkään naisen sanoneen että tavoittelee nimenomaan diplomi-inssiä.
Kyllä moni tulee tavoittelemaan jopa Otaniemen kuiviin teekkaribileisiin. T:ex-teekkari
No en ole koskaan kuvitellut unelmamiestäni diplomi-insinöörinä :D
Riittäisi, että ihastuisin kunnolla ja miehellä on vähintään ammatillinen tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Kävin yhen dippainssin kanssa muutaman kerran ulkona. Valitti että olen tylsä vaikka se olin minä, joka joutui kannattelemaan joka keskustelua ja keksimään puhuttavaa :s
Sun ois pitäny valmistaa aromipesään valmiiksi karjalanpaistia ja tupperware rasioihin pannukakkua. Kermavaahto hopeiseen säilytysastiaan senaattori tyylillä (ranskalainen vaahto)
Sain kuulla saarnan tavanomaisesta kermavaahdosta.
En huolisi insinööriä vaikka maksettaisiin🤣 Niin tuhannen juntteja ja tylsiä!
Provohan tämä on selvästi, kaikki tietää nämä inssi nyhveröt, miehistä ei voi puhua samana päivänä :)