Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haaveilet parisuhteesta vain diplompi-insinöörin kanssa? Moni muukin mies voi olla kiinnostava

Vierailija
13.02.2020 |

Ei kannattaisi aina parasta vain tavoitella ja sitten olla kokonaan ilman.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on selvästi, kaikki tietää nämä inssi nyhveröt, miehistä ei voi puhua samana päivänä :)

Vierailija
22/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut että haaveilen vaan Dip inssistä? Ei pidä taaskaan yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä DI-juttu oikein on? Itselleni ihan uutta tietoa, että juuri he olisivat kaikkien naisten toivekumppaneita. En ole itse moiseen koskaan törmännyt. Mutta kaikki tuntemani insinöörit, olivat sitten DI tai "pelkkiä" insinöörejä, ovat olleet itseni kanssa todella eri aaltopituudella - niin naiset kuin miehetkin. On siitä tullut vähän sellainen olo, että ei ehkä olisi mun juttu... Eikä ulkonäöllisestikään - miesversioilla tuntuu aina olevan tylsä lyhyt miestukka ja tylsä sovinnainen vaatetyyli.

Vierailija
24/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vitsi ei naurattanut minua ensimmäisellä kerralla eikä se naurata edelleenkään. Hanki, ap, ammattiapua.

Vierailija
25/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä meemistä huomaa hyvin, miten pihalla palstan ulisijamiehet tosielämästä ovat. Oma mieheni on DI ja hänen kauttaan meillä on tietysti useampi muu DI-mies ystäväpiirissä. Olen ihan tavallinen nainen ja näiden muidenkin DI-miesten vaimot ovat ihan tavallisia naisia. Helsingissä asutaan.

Eivät muuten poikapolot tienneet, että ovat palstamiesten päiväunissa. Minä kerroin sen heille.

Vierailija
26/44 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että näitä niin himoitaan parisuhteeseen

Vierailija
27/44 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä meemistä huomaa hyvin, miten pihalla palstan ulisijamiehet tosielämästä ovat. Oma mieheni on DI ja hänen kauttaan meillä on tietysti useampi muu DI-mies ystäväpiirissä. Olen ihan tavallinen nainen ja näiden muidenkin DI-miesten vaimot ovat ihan tavallisia naisia. Helsingissä asutaan.

Eivät muuten poikapolot tienneet, että ovat palstamiesten päiväunissa. Minä kerroin sen heille.

Mistä päättelit että ap on ulisija mies tai yleensäkin mies?

Vierailija
28/44 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin tyytymään maajussiin.

Vierailija
29/44 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, pitää olla vähintään tenkiikantohtori. Tai kaippatieteellisenmaisteri kaksoistutkinto.

Vierailija
30/44 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan näiden aloitusten tehtailija kertaakaan onnistunut kirjoittamaan oikein sanaa diplomi-insinööri? 🤔

Ei, koska näiden aloitusten tehtailijan päätavoite on saada tällaisia kommentteja diplompi-sanaa toistamalla.

Vierailija
31/44 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin tyytymään maajussiin.

Luovan alan ihmisiä. Toisaalta kyllä dilpidäppi-Insinööriltäkin lannan luonti käypi.

Vierailija
32/44 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien diplomi-insinöörit ovat olleet kiinnostavia? Pilkunviilaajia suurin osa.

Kateellinen

Vierailija
33/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
34/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet diplomi-insinöörimiehet vaikuttavat olevan kirjolla. Koen heidät hankaliksi, joten en sellaista etsi

Vierailija
35/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on DI ja ei mielestäni nyt kovin ihmeellistä. Muistan joskus kun työkaveri kyseli mieheni koulutusta ja kerroin , hän oli ihan , että "wau, oikein dippainssi"

Vierailija
36/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut... diplompi-insinöörit on parhaita, tai noh umpalumpien jälkeen.

Vierailija
37/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista kenenkään naisen sanoneen että tavoittelee nimenomaan diplomi-inssiä.

Kyllä moni tulee tavoittelemaan jopa Otaniemen kuiviin teekkaribileisiin. T:ex-teekkari

Vierailija
38/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan kuvitellut unelmamiestäni diplomi-insinöörinä :D 

Riittäisi, että ihastuisin kunnolla ja miehellä on vähintään ammatillinen tutkinto. 

Vierailija
39/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yhen dippainssin kanssa muutaman kerran ulkona. Valitti että olen tylsä vaikka se olin minä, joka joutui kannattelemaan joka keskustelua ja keksimään puhuttavaa :s

Sun ois pitäny valmistaa aromipesään valmiiksi karjalanpaistia ja tupperware rasioihin pannukakkua. Kermavaahto hopeiseen säilytysastiaan senaattori tyylillä (ranskalainen vaahto)

Sain kuulla saarnan tavanomaisesta kermavaahdosta.

Vierailija
40/44 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi insinööriä vaikka maksettaisiin🤣 Niin tuhannen juntteja ja tylsiä!