Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on, ettei yksinkertaisi käytöstapoja enää osata, siis iso osa ei tunnu osaavan

Vierailija
13.02.2020 |

Tämä taas ihmetytti, kun pulloautomaatin edustan (jossa kaksi pullonpalautusautomaattia) oli vallottanut parikymppinen äiti pienen lapsensa kanssa.
Siinä tämä mamitsu opetti poikaansa laittamaan limsapullon koneeseen, ja rattaat olivat pitkin pituuttaan ja tämä äiti, niin ettei ollut mitään mahdollisuutta tunkea viereiselle automaatille. No päätin kiltisti odottaa, kun tiesin ettei niillä näy olevan kuin se yksi pullo, ja ajattelin antaa vielä lämpimän hymyn, koska odotin äidin pyytävän minulta anteeksi, tai edes jotenkin hymyilevän nolosti, kun tukkivat tien. KATIN PASKAT, ämmä ei edes vilkaisuut minua päin, vaan röyhkeästi vain ohitti minut pennulleen lepertäen "annat kassatätille sitten sen kuitin".
Voi jum""#¤#a mikä taliaivo.
NORMAALI IHMNINEN TIETYSTI MOKAA, MUTTA SITÄ VARTEN ON YKSINKERTAISET KÄYTÖSTAVAT KEKSITTY, KUTEN SANA ANTEEKSI ja kiitos. MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEETA?

Ja tuo järjenjättiläinen opettaa sitten lapsensa yhtä vajaaälyiseksi. Kyse ei ollut sokeasta ihmisestä. Päätti vain ignoorata muiden olemassaolon kokonaan, koska hänen lapsensa ja rattaansa ja hän itse, ovat oikeutettuja kahteen pullonpalautusautomaattiin yhden limsapullon takia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään olisi tuossa tilanteessa huomannut jotain seläntakana pönöttävää tätiä 😃

Mutta millanen idiootti valtaa molemmat pulloautomaatit kärryillään. Ne kärryt olivat toisen automaatin edessa ja tämä nuori muija vielä niiden edessä, stana. VOISI VÄHÄN AJATELLA, että maailmassa on muitakin.

Ei itselle tulisi mieleenkään laittaa toisen automaatin eteen jotain tukkeita, ettei siihen pääse, kun itse käytän vain yhtä automaattia. Haloo.

JA JOS EN HUOMAA ETTÄ TUKIN JOLTAIN TIEN, PYYDÄN ANTEEKSI, kuten normaali ihminen, tietenkin.

ap

No NYT on mennyt tunteisiin 😄

Niin? Ihan kuin tunteet olisivat jotenkin kummallisia ja naurettavia.

Vierailija
42/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään olisi tuossa tilanteessa huomannut jotain seläntakana pönöttävää tätiä 😃

Mutta millanen idiootti valtaa molemmat pulloautomaatit kärryillään. Ne kärryt olivat toisen automaatin edessa ja tämä nuori muija vielä niiden edessä, stana. VOISI VÄHÄN AJATELLA, että maailmassa on muitakin.

Ei itselle tulisi mieleenkään laittaa toisen automaatin eteen jotain tukkeita, ettei siihen pääse, kun itse käytän vain yhtä automaattia. Haloo.

JA JOS EN HUOMAA ETTÄ TUKIN JOLTAIN TIEN, PYYDÄN ANTEEKSI, kuten normaali ihminen, tietenkin.

ap

No NYT on mennyt tunteisiin 😄

Niin? Ihan kuin tunteet olisivat jotenkin kummallisia ja naurettavia.

Tuollainen totaalinen kilahdus pikkuasiasta on melko naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti ei varmasti edes huomannut ap:ta eikä tajunnut olevansa tiellä. Oli ehkä ensimmäinen kerta kun asioivat lapsensa kanssa pullonpalautusautomaatilla ja fokus oli lapsen opettamisessa.

Mua ottaa päähän eniten juuri nämä passiivisaggressiiviset ihmiset, jotka eivät saa suutaan auki siinä tilanteessa ja sitten vauhkoavat ja haukkuvat ihmiset seläntakana ja somessa jälkikäteen.

Tilanne olisi voinut mennä näinkin:

"Voitko siirtää vaunujasi, haluaisin käyttää tätä automaattia."

"Joo, toki. Anteeksi en huomannut kun ohjeistin tässä lasta."

Sen sijaan ap passiivisaggressiivisesti sauhuaa täällä. Jotkut ihmiset eivät ihan oikeasti tajua. Olen itsekin joskus ollut univajeessa tai sairaana ja epähuomiossa ollut tiellä tai ollut kömpelö. Ihan varmasti en tahallaan kuitenkaan.