Sääliksi käy toi Thomas Markle.
Äsken tuli dokumentti. Hänet on kyllä kohdeltu kuin ilma. Tätä se on kun eletään epätasapainosten öykkäreiden maailmassa. En olisi ikinä uskonut Harristakaan että voi olla noin julma vanhalle ihmiselle.
Vaatimattomat ja rehelliset ihmiset jäävät nykyään jalkoihin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään puhuisi hänelle, jos olisi minun isäni. Manipuloiva, valehteleva uhriutuja.
Miksi isä auttoi tytärtä koulussa? Miksi manipuloiva isä olisi kiinnostunut lapsensa koulun käynnistä ja maksoi myös kaiken?
Se on vanhemman velvollisuus!
Meghan oli kyllä kolmikymppinen kun maksatti isällään kaikkea ja aiemmin teetätti isällään kaikkea koulussaan joka liittyi isän ammattiinkin. Ja hyötyi kaikesta maksiimit. Törkeää touhua. Etenkin, kun sitten vaan häipyy. Teidän kannattaisi tutustua tapaukseen ennenkuin otatte kantaa, ihan itsenne vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin dokumentin, ja jäin todella pohtimaan kuka puhuu totta ja kuka ei. Isä vaikutti vilpittömältä, ja halusi tulla kuulluksi. Voi olla että valehtelee joistain asioista, mutta en usko että vetää roolia. Törkeää Meghanilta hyljätä tuonikäinen isä! Eikä edes sydänleikkauksen jälkeen kysy kuulumisia!Ja Harry muuttui silmissäni dokumentin myötä. Olen luullut häntä mukavaksi, mutta vaikuttaakin ihan ilkeältä ja kylmältä. Mitä väliä mitä roskalehdissä lukee? Meghan ja Harry tuntuivat siltä, että yrittävät vaikuttaa jokaikiseen lehtijuttuun jota heistä tehdään- eihän tuo ole tervettä! Soittelevat vanhalle isälle ja haukkuvat, vaikutti jo vähän uhkailulta.Tosi törkeetä. Miten jonkun persoona voi muuttua noin paljon, jos menee prinssin kanssa naimisiin? Ei halua enää tuntea omaa isäänsä, koska hän on tavallinen? On tosiaan tainnut nousta pissi päähän tällä pariskunnalla? Järkyttävä dokumentti, enkä usko että isä on ihan täysin pskanpuhuja. Aika hyvin joutuisi valehtelemaan, jos olisi keksinyt kaiken omasta päästään. Selvästi oli järkyttynyt, että oma tytär on hylännyt noin kylmästi.
Tämä. Vaikutti ihan normaalilta tyypiltä. Tuskin kovin paha ihminen on. Doriastakin puhui tosi nätistä ja vielä harmitteli kun hän joutui hääkirkossa yksin seisomaan. On voinut tehdä virheitä, mutta monen asian on myös hoitanut hyvin. Jonkinlainen välirikko on ilmeisesti Meghanin aikuistumisen kynnyksellä ollut, mutta ei se Meghaninkaan mielestä voinut kovin paha olla, kun kuitenkin olisi halunnut isänsä häininsä. En ymmärrä mikä Meghanille tuki kun alkoi noin jäätäväksi. Ja Harry vaikuttaa ylimieliseltä jääpuikolta myös.
Niin... Kuten saioit niin VAIKUTTI ihan normaalilta. Hän on taitava manipuloija joka esittää uhria ja se, että puhuu televisiossa jostakin tosi nätisti, ei ole sama kuin, että tarkoittaisi sitä!
Miten voit sanoa, että et ymmärrä, että mikä Meghanille tuli kun ei halua olla isänsä kanssa missään tekemisissä... en minäkään haluaisi jos oma isäni toimittaisi kaikki viestit ja nauhoitukset puhelinkeskusteluista medialle..
Meghanhan hylkäsi isänsä jo kauan ennen noita julkaisuja. Olivat yhteydessä siihen asti kun selvisi, että isä ei sydämensä takia pääsisi häihin. Sen jälkeen hän on ollut Meghanille kuin ilmaa.
Vaikka asia olisikin näin NIIN MITÄ SITTEN?
Tämä on se asia jota en ymmärrä, eli mikäli Meghan hylkäsi isänsä niin MITÄ SITTEN? Tässä tapauksessa isän pitää tyytyä kohtaloonsa, on paljon muitakin ihmisiä jotka eivät ole vanhempiensa kanssa tekemisissä. Mitä tämä Thomas "raukka" kuvittelee saavuttavansa tällä loanheitolla, eli kuvitteleeko hän saavansa välit Meghanin kanssa kuntoon ja auvoisen elämän ukkina. Vai kalasteleeko hän vain kansan sympatioita?
Vaikka maksettua sairaalamaksut? Amerikassa sairastaminen on kallista.
Thomas Markle asuu Meksikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään puhuisi hänelle, jos olisi minun isäni. Manipuloiva, valehteleva uhriutuja.
Miksi isä auttoi tytärtä koulussa? Miksi manipuloiva isä olisi kiinnostunut lapsensa koulun käynnistä ja maksoi myös kaiken?
Se on vanhemman velvollisuus!
Meghan oli kyllä kolmikymppinen kun maksatti isällään kaikkea ja aiemmin teetätti isällään kaikkea koulussaan joka liittyi isän ammattiinkin. Ja hyötyi kaikesta maksiimit. Törkeää touhua. Etenkin, kun sitten vaan häipyy. Teidän kannattaisi tutustua tapaukseen ennenkuin otatte kantaa, ihan itsenne vuoksi.
Luulisi Meghanin ymmärtävän millaiseen pyöritykseen isänsä lehdistön ja kuvaajien kanssa joutuu. Olisi järkännyt jonkun neuvomaan. Säälittää vanha mies hylättynä.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että Meghanin isä halusi vaan puhdistaa maineensa. Katsoitteko edes tuon dokumentin? Kyllä se pistää miettimään, että miten rehellinen Meghan on, ja miksi itse vuotaa juttuja lehdistölle isästään? Mikä se lakijuttu on, josta täällä puhutaan?
No eiköhän tämä jo tiedetä. Meghania pahempaa ihmishirviötä ei maapallolta löydy. Mikään sarjamurhaaja, pedofiili tai muu vastaava ei ole niin kammottava kuin Meghan.
Mä uskon että Meghanin isä halusi vaan puhdistaa maineensa. Katsoitteko edes tuon dokumentin? Kyllä se pistää miettimään, että miten rehellinen Meghan on, ja miksi itse vuotaa juttuja lehdistölle isästään? Mikä se lakijuttu on, josta täällä puhutaan?