Suhde kokemattomampaan mieheen..
Olen tavannut miehen, ihanan ja mukavan, mutta jo _kauan_ sinkkuna olleen. Ei ole sen tyylinen että harrastaisi yhden illan suhteita (ei varmaa tietoa)
Itse olen ollut viimeisen 9v seksuaalisesti aktiivisessa suhteessa, vaikka olenkin vielä nuori, mies on minua vanhempi, 3-kymppinen.
Mitä tästä tulee, ja mihin pitää osata varautua? Riittääkö pelkkä pitkä pinna, vai pelkäänkö vaikeuksia ihan turhaan?
Sanokaa nyt, kun teillä yleensä niitä mielipiteitä riittää;)
Kommentit (16)
pilluun työntää, ja ohessähellys tulee luonnostaan siinä sivussa. Mitä suorituksia te oikein sängyssä vaaditte? Jotain käsilläseisonta-asennossa suoritettavaa yhdyntää vai?
Casanova ja Don Juankin olivat neitsyitä joskus. En minäkään ollut ennen tätä suhdetta ketään alistanut ja piiskannut, mutta opin kyllä nopeasti.
Itse olen kaksi poikuutta vienyt ja varsinkin siitä toisesta riitti iloa mulle pitkään. Oli hyvin innokas oppimaan.
Veikkaisin että pelkäät ihan turhaan, tuohan on hyvä tilanne! Ihana mukava mies löytynyt. Mitäs sillä on väliä, kuinka kokenut, te voitte yhdessä kokea ihania asioita. Onneksi hän on aikuinen, joten varmaankin sinut itsensä kanssa ja lisäksi taatusti innokas harrastamaan seksiä ja oppimaan sinusta enemmän ;)
Hyvää kesää teille, nauti!
PS. Ihan mielenkiinnosta, kauanko sinusta on _kauan_ sinkkuna olo?
Mitä pelkäät? Että mies ei ole hyvä sängyssä?
4.
Anna himon viedä. Se tulee luonnostaan. Yhdessä kokeilette ja nautiskelette. Kirjastosta ja videovuokraamosta saanee lisäinspistä. ;)
Täytyy sitten varmaan vaan ottaa härkää sarvista, ja katsoa mikä on lopputulos:)
ap
Täytyy myöntää että pelottaa mennä hänen kanssaan sänkyyn. Pelkään että kokemus on minulle pettymys enkä osaa peitellä sitä.
Itselläni on kokemus parista pitkästä suhteesta ja olen paljon kokeillut erilaisia juttuja ja nauttinut seksistä näissä suhteissa.
Tämä mies taas on käsittääkseni ollut vain hyvin lyhyessä suhteessa, joten ei juuri mitään seksikokemusta. Ujo on myöskin.
Olen jopa miettinyt että pitäisiköhän lopettaa tapailu jo ennen kuin suhde menee siihen pisteeseen että pitäisi harrastaa seksiä. En tiedä voiko tästä tulla mitään.
mutta juuri viime yönä näin unta että olin kokemattoman miehen opettajana..
olen varmaan sen verran " hallitsevaa" tyyppiä että nauttisin kyllä tilanteesta saada olla se kokeneempi osapuoli!
Oletteko koiria kenties? Minulla oli ollut jo useampi kokemus kun tapasin rakkaan mieheni, joka oli täysin kokematon. Sillä onko kokemusta tai ei, ei ole väliä muuten kuin että ois saanut jäädä nekin mitä kokeilin väliin...inhottaa ja puistatta jälkeenpäin.
Mulla on juuri nyt mies joka oli täysin kokematon, kun tavattiin, ja hieman epävarma myös. Eikä parempaa ole koskaan ollut.
Ja vähän kokenut on kumminkin paljon parempi vaihtoehto kuin mies, jolla on kokemusta vaikkapa sadasta naisesta... ;-)
Älä turhia huoli etukäteen ap!
ja olen siihen tyytyväinen. Onpahan saanut jo nähdä! Ja itse sanoo varmasti, että paljon nähneenä tietää nyt tärpänneen sen oikean, eikä tarvitse myöhemminkään enää alkaa kelailee. Mutta ehkä kaikki miehet eivät kaipaa " laajaa otantaa" ;).
mä menin avioon tuollaisen kokemattoman miehen kaa. Mies oli 30 kun tavattiin, muistaakseni 2-3 seksikokemusta, pisin seurustelukin oli jotain 4 kk.
Alussa meni hyvin, mies oli innokas jne. Mutta muutaman vuoden päästä tajusin, että hänellä ei vaan oo sitä intoa niin paljon. Ikävä kyllä olin jo naimisissa silloin. Jos olisin tajunnut aiemmin, niin en olisi mennyt avioon tämän miehen kaa. Nykyään meillä on pari lastakin, ja varsinkin toista yrittäessä on pitänyt patistaa seksiin, että ylipäätään saamme lapsia...
Mä olen itse hyvin seksuaalinen ja en ikinä olisi 12 vuotta ilman seksiä. Jos mies pystyy siihen, niin varaudu siihen, että hän on myös vähän vähemmän seksuaalisesti aktiivinen kun alkuinnostus katoaa.
Nykyään mulle riittäisi 2 kertaa viikossakin, mytta ikävä kyllä 2 krt kuussakin on joskus liikaa vaadittu.