Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannemiehenne?

Vierailija
12.02.2020 |

Tuolla oli tuo sisällöltään kuvottava ketju pahimmista turn-offeista miehissä, niin otetaanpa tällä kertaa ihannemies käsittelyyn.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta), pitkä, sopusuhtainen (ei missään nimessä salikaappi), kielitaitoinen, hyvät todistukset myös kouluajalta, luova, miellyttävä seurassa (kykenevä seurallisuuteen), ei katso urheilua eikä varsinkaan käy urheilukilpailuissa, ei koskaan dokaa. Tässä realistiset perusvaatimukset, voihan sitä lisääkin keksiä.

😂😂😂

Miksi hymiöt? Ihan perusmieshän tuo.

Niinkö? Minä olen 51 v, enkä ole eläessäni tavannut miestä, joka täyttäisi kaikki kohdat.

Tai hei, onhan minulla nuoruuden poikaystävä! Hän kelpaisi sinulle. On tosin tuuliviiri, ei kestä lainkaan stressiä vaan saa helposti burnoutin, eikä siksi ole kyennyt työelämään. Mutta eihän se sinua haittaa: kriteerisi täyttyvät.

Kummallista, minä olen tavannut noita pilvin pimein. En tiedä, millaisissa ympyröissä olet liikkunut. Eikä tuossa kaikkea sanottu, kuten totesin.

Vierailija
22/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta), pitkä, sopusuhtainen (ei missään nimessä salikaappi), kielitaitoinen, hyvät todistukset myös kouluajalta, luova, miellyttävä seurassa (kykenevä seurallisuuteen), ei katso urheilua eikä varsinkaan käy urheilukilpailuissa, ei koskaan dokaa. Tässä realistiset perusvaatimukset, voihan sitä lisääkin keksiä.

Kuulostaa ihan helv... tylsältä!

Ehei, tylsä ei saa olla. Päinvastoin. Mutta minähän en maininnut vielä mitään sisäisiä arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu pitkä

Tumma parta

Kalju

Ihanat silmät

Rauhallinen

Vierailija
24/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa Emeritus III

N26

Vierailija
25/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADAM DRIVER

Vierailija
26/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias, älykäs, lempeä katse ja kanssani henkinen sekä fyysinen yhteys. Hellä, itsetunto kunnossa. Sellainen, jonka kanssa voi keskustella vaikka kuinka pitkään kaiken maailman asioista. En välitä hiusten, silmien tai ihon väristä enkä naamakarvoista, mutta toki mielellään saisi olla ainakin itseni pituinen (169) ja hoikka tai keskiverto vartaloltaan.

Vierailija
27/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADAM DRIVER

Adam on ihana 😋

Vierailija
28/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet ei tykkää kun Adamia hehkutetaan :p

Vierailija
29/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papa Emeritus III

N26

Tää ois niin kuuma sängyssä

Vierailija
30/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se täytyy todeta, että pidän kyllä itsestäni, olen aika täydellinen mies omaan elämääni. Toki sitä voisi jotain vikoja, puutteita kiva saada korjattua, mutta aika vaikeahan täydellistä naista on löytää...

Vierailija
31/41 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mark, Törmäsin Instagramissa. Seuraan salaa, joka aamu kurkistan onko julkaissut jotain. Piristää mukavasti.

<3

Vierailija
33/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku juttu näihin enstex työasuihin!  Mun mies on linjaesimies tehtaassa ja kun näen sen siinä firman työasussa, niin jotain tapahtuu. Mun mielestä semmoinen käytännöllisyys ja kädentaito yhdistettynä jämkkään luonteeseen ja älyyn on niin kuumaa. Hrrr. Hyvä ryhti on myös tarkeää.

Vierailija
34/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin sitten karsiutuu kouluissa kiusatut miehet pois.

Kiusattu mies ei helpolla mene enää peruskoulun jälkeen mihinkään opiskelemaan.

Vierailija
35/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihannemiesääneni menee Jodlaajalle. Komea, lihaksikas ja itsevarma kestävyysjuoksija. https://jodlaajanblogi.wordpress.com/2019/09/01/elokuu-384-km-juoksua/

Vierailija
36/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamikaze-lentäjä

Vierailija
37/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummahipiäinen, tuuheahiuksinen ja ennenkaikkea pitkä mies. Muista voin joustaa mutta en edellämainituista.

Jep, jep, ihan sama vaikka nyrkki heiluu kunhan näyttää hyvältä.

? Mun mies on myos tummahipiainen (lahi-idasta) ja on lempein mies, mita olen ikina tavannut. Ei todellakaan heilu nyrkki meilla, mies vie karpasetkin sisalta ulos. <3

Vierailija
38/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vapaa-ajan viettoon eivät kuulu baarit/risteilyt/kännäily

-Ei fanita urheilua

-Ei käytä Snapchattia/Instagramia

-Osaa keskustella asioista ja puhua omista tunteistaan

-Huumorintaju ei rajoitu pissakakka-vitseihin

-On lukenut edes pari kirjaa elämänsä aikana

Onneksi löysin tuollaisen. :)

Vierailija
39/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei partaa, ei haise, hiukset lyhyet, ei käytä päihteitä, ei kinua pillua, pitää huolen omista asioistaan... Varmaan muutakin, mutta ei nyt tule enempää mieleen.

Vierailija
40/41 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffarilook esim Jay Alvarrez

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän