Ihannemiehenne?
Tuolla oli tuo sisällöltään kuvottava ketju pahimmista turn-offeista miehissä, niin otetaanpa tällä kertaa ihannemies käsittelyyn.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta), pitkä, sopusuhtainen (ei missään nimessä salikaappi), kielitaitoinen, hyvät todistukset myös kouluajalta, luova, miellyttävä seurassa (kykenevä seurallisuuteen), ei katso urheilua eikä varsinkaan käy urheilukilpailuissa, ei koskaan dokaa. Tässä realistiset perusvaatimukset, voihan sitä lisääkin keksiä.
Kuulostaa ihan helv... tylsältä!
Ehei, tylsä ei saa olla. Päinvastoin. Mutta minähän en maininnut vielä mitään sisäisiä arvoja.
Kohtuu pitkä
Tumma parta
Kalju
Ihanat silmät
Rauhallinen
Kohtelias, älykäs, lempeä katse ja kanssani henkinen sekä fyysinen yhteys. Hellä, itsetunto kunnossa. Sellainen, jonka kanssa voi keskustella vaikka kuinka pitkään kaiken maailman asioista. En välitä hiusten, silmien tai ihon väristä enkä naamakarvoista, mutta toki mielellään saisi olla ainakin itseni pituinen (169) ja hoikka tai keskiverto vartaloltaan.
Vierailija kirjoitti:
ADAM DRIVER
Adam on ihana 😋
Palstamiehet ei tykkää kun Adamia hehkutetaan :p
Vierailija kirjoitti:
Papa Emeritus III
N26
Tää ois niin kuuma sängyssä
Kai se täytyy todeta, että pidän kyllä itsestäni, olen aika täydellinen mies omaan elämääni. Toki sitä voisi jotain vikoja, puutteita kiva saada korjattua, mutta aika vaikeahan täydellistä naista on löytää...
Mark, Törmäsin Instagramissa. Seuraan salaa, joka aamu kurkistan onko julkaissut jotain. Piristää mukavasti.
<3
Mulla on joku juttu näihin enstex työasuihin! Mun mies on linjaesimies tehtaassa ja kun näen sen siinä firman työasussa, niin jotain tapahtuu. Mun mielestä semmoinen käytännöllisyys ja kädentaito yhdistettynä jämkkään luonteeseen ja älyyn on niin kuumaa. Hrrr. Hyvä ryhti on myös tarkeää.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen (ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta), pitkä, sopusuhtainen (ei missään nimessä salikaappi), kielitaitoinen, hyvät todistukset myös kouluajalta, luova, miellyttävä seurassa (kykenevä seurallisuuteen), ei katso urheilua eikä varsinkaan käy urheilukilpailuissa, ei koskaan dokaa. Tässä realistiset perusvaatimukset, voihan sitä lisääkin keksiä.
Tässäkin sitten karsiutuu kouluissa kiusatut miehet pois.
Kiusattu mies ei helpolla mene enää peruskoulun jälkeen mihinkään opiskelemaan.
Oma ihannemiesääneni menee Jodlaajalle. Komea, lihaksikas ja itsevarma kestävyysjuoksija. https://jodlaajanblogi.wordpress.com/2019/09/01/elokuu-384-km-juoksua/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummahipiäinen, tuuheahiuksinen ja ennenkaikkea pitkä mies. Muista voin joustaa mutta en edellämainituista.
Jep, jep, ihan sama vaikka nyrkki heiluu kunhan näyttää hyvältä.
? Mun mies on myos tummahipiainen (lahi-idasta) ja on lempein mies, mita olen ikina tavannut. Ei todellakaan heilu nyrkki meilla, mies vie karpasetkin sisalta ulos. <3
-Vapaa-ajan viettoon eivät kuulu baarit/risteilyt/kännäily
-Ei fanita urheilua
-Ei käytä Snapchattia/Instagramia
-Osaa keskustella asioista ja puhua omista tunteistaan
-Huumorintaju ei rajoitu pissakakka-vitseihin
-On lukenut edes pari kirjaa elämänsä aikana
Onneksi löysin tuollaisen. :)
Ei partaa, ei haise, hiukset lyhyet, ei käytä päihteitä, ei kinua pillua, pitää huolen omista asioistaan... Varmaan muutakin, mutta ei nyt tule enempää mieleen.
Kummallista, minä olen tavannut noita pilvin pimein. En tiedä, millaisissa ympyröissä olet liikkunut. Eikä tuossa kaikkea sanottu, kuten totesin.