Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä ajattelette miehistä jotka ajavat kauppakassi-autoilla?

Vierailija
12.02.2020 |

Tarkoitan autoja joissa on pieni moottori...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuo ei ainakaan ole statusautohomo (aka. ei pyri tekemään vaikutusta toisiin miehiin)

Vierailija
22/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi isäni ajaa pienellä autolla, jossa on pieni moottori (75 hv). Säästyneet rahat menevät Alkoon. Isäni ei ole erityisemmin hieno mies, vaan tosi häijy persoona.  Pilin kokoon en ota kantaa, kun en ole nähnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että tuo ei ainakaan ole statusautohomo (aka. ei pyri tekemään vaikutusta toisiin miehiin)

Teslan toimintasäde ei nappaa mutta parhaan Model S:n kiihtyvyys kyllä. Kolmisen sekuntia nollasta sataan on nopeimpien moottoripyörien tasoa.

Vierailija
24/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä autoilla ajavat naiselliset naiset nahkasormikkaat käsissä.

Vierailija
25/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en mieti tällaisia asioita lainkaan.

Vierailija
26/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä käytännöllisempi ja säästäväisempiä yms, mutta ei.... Entinen ajoi pikkuautolla mikä kulutti vähän ja huojui tuulessa enkä sitä mieheks voi sanoa, joten siitä tämä mielipide.

Vierailija
27/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy ekana mielessä että tuon miehen varmaan täytyy siirtyä paikasta A paikkaan B, ei se muuten ajaisi autoa. 

Vierailija
28/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä, 185cm mies mustakeltaisissa työvaatteissa sormet välillä rasvasta mustina. Pääsen litran koneella varustetulla riisimopedilla paikasta A paikkaan B.

Vierailija
29/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että tuotakin miestä varmaan harmittaa, kun tämmöisellä naikkosella on hienompi kärry alla. 

Oikeasti, monille auto on vain kulkuväline. Eikä määritä arvoa ihmisenä tai statussymbolina.

Vierailija
30/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuautolla ajelu pitää hyvin pinnalliset gold diggerit loitolla :D

M

Vierailija
31/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ihminen kun on varaa tuollaiseen turhakkeeseen.

Tosin harvemmin minä pidän mitään lukua siitä kuka ajaa mitäkin, jalankulkijana enemmän kiinnostaa se etteivät aja päälle.

Vierailija
32/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että ompa köyhä tai hiton pihi. En ottais sellaista miestä itselleni.

En kuitenkaan ihannoi mitään autollaan pröystäileviä, kultainen keskitie paras.

Vierailija
33/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä, 185cm mies mustakeltaisissa työvaatteissa sormet välillä rasvasta mustina. Pääsen litran koneella varustetulla riisimopedilla paikasta A paikkaan B.

Ja kotoa löytyy Tom of Finland -lakanat? Siis missä voi ihan yhtä hyvin pistää tapin A aukkoon B kuin muissakin sänkyvaatteissa.

Vierailija
34/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas ihminen kun on varaa tuollaiseen turhakkeeseen.

Tosin harvemmin minä pidän mitään lukua siitä kuka ajaa mitäkin, jalankulkijana enemmän kiinnostaa se etteivät aja päälle.

ÖÖÖÖÖöööööö......... Työmatkakulkine "turhake"? No, varmaan jossain hesassa.

Vierailija
35/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama, jos mies miellyttää silmää.

Vierailija
36/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan pakettiautolla. Mies olen siis. Auto on iso, mutta ruma, kolho ja kömpelö. Mutta empä pelkää audibemarimersuja. Varokoot, ettei ruoste tartu. Toiseksi jäävät jos kiilailemaan alkavat. Naisia ei tunnu haittaavan. Mainitsinko jo, että tavaratilaan mahtuu täysikokoinen jousitettu sänky? ;) <3

Vierailija
37/49 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kotoa löytyy Tom of Finland -lakanat? Siis missä voi ihan yhtä hyvin pistää tapin A aukkoon B kuin muissakin sänkyvaatteissa.

Jos sinulle tulee Asta ja Bsta ensimmäisenä mieleen tomoffinland-jutut niin ehkä sinun on aika tulla kaapista ulos.

t. sama

Vierailija
38/49 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ajelee sillä isolla uudehkolla maasturilla mutta minä pienellä ja vanhemmalla avoautolla.

Eikö nuo kuka ajaa milläkin autolla ja millainen moottori siinä on - ole jo aika vanhaa juttua?

Muut asiat alkaa olla elämässä tärkeämpiä ja nykyinen litrainen on nopeampi kuin ne 10 - 20 vuotta vanhat "tehokkaat autot".

Vierailija
39/49 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassi = pieni moottori? Eikös kauppakassiksi kutsuta yleisesti niitä pieniä autoja (joissa toki on myös samalla pieni moottori, koska ne eivät vaadi isompitehoista)?

Vierailija
40/49 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pienimoottorinen Mazda RX-7 kauppakassi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme