Uudessa työssä udellaan mitä mies tekee työkseen!
Pitääkö tämä asia kertoa työkavereille?
Mies on sijoittaja - menestynyt. Kertoisitko itse?
Kommentit (25)
Jos ne on uteliaita, ne katsoo ap:n miehen tulot jostain Iltalehden verokalenterista. Tai jos miestä ei löydy sieltä, etsivät nimellä Finderista ja löytävät sijoitusyhtiön, ja katsovat paljonko tekee tulosta.
Mä myös sanoisin vaan, että rahoitusalalla. Jos joku kysyy että missä yrityksessä, sanoisin että ei mikään tunnettu firma. Ja sitten esittämään vastakysymyksiä nopsasti kysyjän miehestä, vapaa-ajanvietosta jne. Tai joku muu aiheenvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Kysyvät sentään. Mun mies kertoi, että hänen LinkedIn-profiilia oli käynyt kurkkimassa joku minun työpaikaltani. Naurettavaa stalkkailua. Kerron mielelläni mitä mieheni tekee työkseni, enkä ihan ymmärrä miksi kenenkään pitäisi olla minulle kateellinen mieheni menestyksekkäästä urasta. Eihän se ole minun saavutukseni!
Menestynyt mies on sellainen, joka tienaa enemmän kuin vaimo ehtii tuhlata. Menestynyt nainen on sellainen, joka onnistuu löytämään itselleen tällaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyvät sentään. Mun mies kertoi, että hänen LinkedIn-profiilia oli käynyt kurkkimassa joku minun työpaikaltani. Naurettavaa stalkkailua. Kerron mielelläni mitä mieheni tekee työkseni, enkä ihan ymmärrä miksi kenenkään pitäisi olla minulle kateellinen mieheni menestyksekkäästä urasta. Eihän se ole minun saavutukseni!
Kuulostaa siltä ettet ole LinkedInissä jos pidät profiilin katsomista stakkaamisena. Miksi luulet sen profiilin olevan siellä? Vai että kateellisia muka :D