Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen introvertti ja työpari on ylisosiaalinen...

Vierailija
12.02.2020 |

Olen ihan loppu työpäivän päätteeksi. Toki on mukavaa kuunnella 7 H puhetta...mutta jotenkin vain väsyn. Työn jaksan hyvin, mutta tämä sosiaalisuus ...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän,itsekin introvertti kun olen. Järkyttää ja ärsyttää tollaset hölösuut, ei jaksa!

Vierailija
2/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Miksi olet hakeutunut alalle missä pitää olla sosiaalinen? Olisit miettinyt sitä jo ennen kuin hakeudut moiseen puhetyöhön. Hoh hoh hoijaa!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Miksi olet hakeutunut alalle missä pitää olla sosiaalinen? Olisit miettinyt sitä jo ennen kuin hakeudut moiseen puhetyöhön. Hoh hoh hoijaa!!!!!

Mistä käy ilmi, että on kyseessä ala jossa täytyy olla sosiaalinen? Lukiko jossain, että on kyse puhetyöstä ?

Vierailija
4/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tässä työssä ei tarvitse puhua lainkaan.

Mietin vain, että mistä tämä väsymys tulee näin totaalisesti? Minähän siis kuuntelen...

Vierailija
5/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa se ei ole sosiaalisuutta, ettei kykene ottamaan muita huomioon vuorovaikutuksissa. Se on epäsosiaalisuutta. Mitä jos juttelisit pomon kanssa, jos sinulle voisi löytyä työrauhaa? Ihmiset on erilaisia, eikä ole huono asia ehdottaa kehitystä oltaviin.

Vierailija
6/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun samassa toimistossa samanlaisen hölöttäjän kanssa. Pitäisi pystyä keskitrymään työhön mutta en voi, kun toinen pulisee taukoamatta omia asioitaan. Olen sanonut että yhteisellä kahvitauolla voidaan jutella mutta muuten haluan keskittyä töihini. Auttaa aina sen 15 min ja sitten sama alkaa taas alusta. Miten av-raatilaiset toimisivat tässä tilanteessa?

Vierailija
7/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tässä työssä ei tarvitse puhua lainkaan.

Mietin vain, että mistä tämä väsymys tulee näin totaalisesti? Minähän siis kuuntelen...

Siitä voi oikeasti tulla fyysinen väsymys, jopa sairaus ennen pitkää, jos kokee että - asiaa yhtään liioittelematta - on kroonisesti pakotettu emotionaaliselle kaltoinkohtelulle. Kun koet sen pakottavana, herkistyt sille, ja siitä on haittaa niin mielelle kuin elimistölle (sori alkeellinen jako, mutta tiede on tässä vielä kehittymätön). Oma hyvinvointi täytyy ottaa vakavasti. Sinulla on oikeus miellyttäviin työoloihin. Tilannetta pitää saada jotenkin muutettua.

Vierailija
8/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minä en ainakaan pysty keskittymään Työhön kunnolla vaan ajatukset katkeilee koko ajan.

Vierailija
9/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun samassa toimistossa samanlaisen hölöttäjän kanssa. Pitäisi pystyä keskitrymään työhön mutta en voi, kun toinen pulisee taukoamatta omia asioitaan. Olen sanonut että yhteisellä kahvitauolla voidaan jutella mutta muuten haluan keskittyä töihini. Auttaa aina sen 15 min ja sitten sama alkaa taas alusta. Miten av-raatilaiset toimisivat tässä tilanteessa?

Hei nyt stoppi tuollaiselle emotionaaliselle ra1skaukselle!!!

Hän ei saa HÄIRIKÖIDÄ työtäsi oman persoonallisuuden vinoutumansa ja puhumisen pakkomielteen takia.

Tuohan on oikeasti työrauhan häiriköintiä. Älä salli sitä enää!!!

Vierailija
10/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Otan osaa.

Ja sitten vielä se raportointi vessareissusta ... loppuhuipennus ...

Vierailija
11/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Minä en ainakaan pysty keskittymään Työhön kunnolla vaan ajatukset katkeilee koko ajan.

Sun on pakko puhua tilanteesta pomon kanssa, ellet kykene olemaan kollegalle uskottava työrauhan tarpeesta. Ei teidän palkkaa makseta hölöttämisestä, joten hyvä pomo on vastuussa asian korjaamisesta.

Vierailija
12/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdottomasti pomon juttusille. Älä puhu asiasta sellaisten henkilöiden kanssa, jotka eivät voi asiaan vaikuttaa, koska sillä et saavuta mitään hyvää.

Vierailija
13/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa musiikin kuuntelua kuulokkeista - tai vaikka pelkät kuulokkeet - mutta se ei taida olla ratkaisu. Häiriköinti on saatava loppumaan. Jos suostut kuuntelemaan häntä, teet väkivaltaa itsellesi. Kuinka kauan voisit jatkaa väkivaltaa? Täytyy tarkastella tilannetta kokonaisuudessaan, ja se on vakava, kun puhutaan säännöllisestä pakollisuudesta.

Vierailija
14/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota siitä mitään paineita, anna mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Näinhän se on meillä introverteillä että sosiaalinen kanssakäyminen kyllä onnistuu tarvittaessa, mutta se vaan purkaa akut todella nopeasti, kun taas ekstroverteillä se paremminkin lataa ne.

Vierailija
15/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä, mitä hän sanoo. Vaan siitä, ettei hän ymmärrä tai välitä kunnioitta edes muiden työntekoa. Kenties hän haluaa jopa estää sinua olemasta tehokas? Minulla on kokemusta näistäkin. 51 v nainen, häiriköi kunnes soitin jokaisella häiriköintikerralla pomolle. Sain vapauden tehdä työtä täysin omalla ajallani. Ja hän sai myöhemmin potkut.

Vierailija
16/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota siitä mitään paineita, anna mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Näinhän se on meillä introverteillä että sosiaalinen kanssakäyminen kyllä onnistuu tarvittaessa, mutta se vaan purkaa akut todella nopeasti, kun taas ekstroverteillä se paremminkin lataa ne.

EI! Väkivallan kokemisen hyväksymistä (oli väkivaltaa eli tahallisuutta tai ei) ei pidä hyväksyä... Se on lopetettava, ennen kuin se eskaloituu burnoutiksi tms.

Vierailija
17/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se ei ole sosiaalisuutta, ettei kykene ottamaan muita huomioon vuorovaikutuksissa. Se on epäsosiaalisuutta. Mitä jos juttelisit pomon kanssa, jos sinulle voisi löytyä työrauhaa? Ihmiset on erilaisia, eikä ole huono asia ehdottaa kehitystä oltaviin.

Nykyajan pomot on täysiä lampaita, eikä mihinkään uskalleta puuttua, ja tuskin pomo näkisi siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
18/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä enää mieti mitä sun täytyy kestä normien nimissä, koska ei sellaista sääntöä ole olemassa, että pitää pystyä tekemään työt samalla kun kuuntelee kollegan hölötykset - olet velvollinen sille taholla, joka palkkasi maksaa, et kolllegan miellyttämiselle..!

Jos sinä olisit yrityksen omistaja, kuinka paljon maksaisit kollegasi työnteosta? Entä kuinka paljon maksaisit itsestäsi, joka tätä kollegaa aina kuuntelee?

Vierailija
19/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet päähän. Avokonttoreissa niitä käytetään paljonkin.

Vierailija
20/30 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisia syrjitään ja kiusataan!!!