Seisooko teidän miehillä usein muuten vaan
Ihan uteliaisuuttani vaan siis kyselen. Ollaan n 33 ja m36 ja naimisissakin oltu jo kymmenisen vuotta ja tätä siis on ollut aina. Ei se minua siis haittaa, pidän kyllä sinänsä näystä, ja etenkin sen koosta ; ) mutta juuri tänäkin aamuna katselin, kun hän tuli unisena kahvia hakemaan, ni jotenkin huvittava näky, kylpytakki auki ja karmea stondis päällä, ikään kuin ei sitä edes itse huomaa. Ja tämä ei siis ole vaan aamuseisokki. Vaikka olisi pitkä yhdyntäsessio juuri takana, niin jo suihkusta tullessa heiluu vähintään puolikovana. Ehkä siitä kannattaa vielä tässä iässä vaan nauttia. Onko muilla vastaavia seisojia?
Kommentit (6)
No siis kyllähän ne aamuisin lähes aina seisoo. Se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Omalla seisoo monta kertaa päivässä, mutta se liittyy kiihottumiseen. Ei siis jossain kaupan kassalla ala seisomaan. Mies on 32-vuotias.
juu, aamuseisokit kyllä ymmärrän. Mutta tällä meidän herralla siis alkaa seisomaan...noh, ei nyt ihan ehkä salkkareita katsoessa, mutta ei paljon muutakaan. Ei tarvitse, kun kysäistä, vaikka jostain kuvasta, että onko hyvännäköinen, niin johan pomppaa : ) on siis erittäin räjähdysherkkä. Ihmettelen, että miten voi saada siis jopa täyden seisokin niin nopeasti. Ja kyllä minäkin välillä annan aamulla vaikka nopean käsihoidon, jos ei muuta. Mutta tadaa, hetken päästä taas pullottaa...heh
Nauti nuoruuden tarmosta niin kauan, kuin voit. Kyllä se ikää myöten sit tasaantuu 😀
M58
No vastaan omasta puolestani, että seisoo kyllä mullakin helposti. Vähän kun lueskelee tai juttelee jotain seksiin liittyvää tai oma mielikuvistus lähtee laukkaamaan. Varsinkin, jos on puoliso vielä vierellä vaikka sohvalla vähän silittelemässä. Sitten nautin siitä, että toinen näkee vaikka puoliseisokin, niin nopeasti stondaa täysillä. Luulen, että miehesikin nimenomaan tarkoituksella tulee kylpytakki auki näytille ja jo pelkkä ajatus saa stondista nousemaan. Vaikka saattaisi näyttää huolettomalta, niin tasan tarkkaan tietää, että huomaat ja haluaa esitellä. :)
Mä rakastan mun miehen herkkää, kovaa ja pystyä erektiota. Ehkä oudoin meidän juttu, kun hän tulee mun päälle muuten vaan makaamaan vaikka sohvalla vaatteet päällä ja alkaa siinä suudella ja kosketella joka herkkään kohtaan mun vartalossa. Tuntee ja tietää ne hyvin ja lukee mun reaktioita, joita en pysty koskaan kokonaan peittämään vaikka yritän joskus. Samalla kuivapanee himoissaan mua samalla tavalla kuin yhdyttäisiin. Kiihottaa niin valtavasti tuntea se ihanan näköinen jöpötys, kuvitella miten se on pystyssä miehen housuissa ja kohta sisälläni. Lähes poikeuksetta tuo mielikuva johtaa oikeaan yhdyntään. Toimii mulla myös masturboidessa silloin, kun mies on poissa ja mulla on häntä ikävä.
Ihan normaalia viriilillä miehellä. Jos sitten kalu sattuu olemaan kookkaan puoleinen, niin tokihan se pyrkii esille jä näkyy isona jo puoliheijarissa. Siinä se voi olla jo täydessä mitassa vaan ei paksuudessa ja kovuudessa. Monesti vaimo ottanut aamulla suihin jos on oikein kivistänyt kivikova kulli. Aamusuikkarit kivikovalle on melkein parhaita.