Pahin turn-off miehessä
Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kynnet ja mustat
kynnenalusetMites sellaiset Tuure Boelius kynnet? ;)
Kynsilakka ja huulipuna miehellä. Hyi!
No jos nuori Simon Le Bon tulis vikittelemään, niin kyllä taipuisin! ;o)
Ylimielisyys, tyhmyys ja sovinismi. En vain siedä miehiä, jotka lyttäävät muita, kuvittelevat olevansa suuria neroja ja maailmanomistajia sekä nauravat erilaisille ihmisille. Herättää inhoa ja myötähäpeää.
Sovinistisuus ja se kun puhutellaan ja katsotaan kasvojen sijaan alapäähän, tisseihin. Myös setämiehet jotka vikittelevät nuorempia naisia.
Tästä hyvä esimerkki tänään salillla. Olin treenaamassa ja siellä oli eräs vanhempi mieshenkilö. Todella ällöttävät jutut ja koko ajan katsekontakti alapäässäni...
Olen nauranut näille kommenteille vedet silmissä :D Mutta tässä oma listani:
Ryyppäys
Nuuskaus
Röökaus
Haisee pahalta
Löhöö perse homeessa sohvalla
Likainen
Reikäiset vaatteet
Räkiminen
Harmaa-sininen-violetti ihonväri kesät talvet (josta loistaa suonet läpi)
Rumuus
Finnit, mustapäät, paiseet jne.
"Kiveskarva-parrat" eli ne jotka luulee kasvattavansa partaa, mutta kasvattaa sellaisia rumia kiveskarvoja naamassaan
Pureskelee kynsiä, sormia, varpaan kynsiä
Piereskelee jatkuvasti
Röyhtäilee jatkuvasti
Löysä kroppa
Oksettavat varpaat
Ryyppääjän nenä
Tyhmyys
Haukkuu muita
Vittuilee muille
Lista olis loputon...
Vierailija kirjoitti:
Panomiehiä on montaa sorttia: osahan panee oikein viimeisen päälle, ja saa narsistiset kiksit siitä, että jättää naiselle niin hyvät muistot noista panosessioista, jotka tämä tulee sitten muistamaan ollessaan aviosängyssä sen perus-pertti-miehensä alla.
Mikä onkaan yhteistä panomiesten kesken? Testosteronitasot huitelee sfääreissä. Ja mistä se johtuu? Niinpä niin. Munan massiivisuudestapa hyvinkin.
Panosessioita harjoittaessa tärkein elementti on iso muna.
Se ettei osaa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Pallien jatkuva raapiminen. Antaa vaikutelman että satiaiset hyppivät siellä benji-hyppyjä.
Kyllä on koko ketjulle tullut räkätettyä vedet silmissä, mutta hahahaha tämä 😂😂
Pekallakin on kuulemma alkanut ilmenemään enenevässä määrin erektiovaikeuksia vaikka Antonio kuinka keimailee ja lutkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieraili6ja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.
Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.
Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.Mulla taas ei ole käytännössä mitään noista tässä ketjussa luetelluista turn-offeista, mutta ihan rauhassa olen saanut sinkkuna elellä 46 vuotta. No, pari pidempää "seurustelua" on tähän mahtunut.
Että ei ne taida niin tarkkoja olla naisetkaan.
Palsta-üli
KatkeruusEn ole yhtään uli, vaan tupla-akateemisesti koulutettu omassa omakotitalossa asuva johtaja, joka ei ole tilanteestaan yhtään katkera, hieman vain ihmeissään. Ei se katsos aina vaan natsaa, vaikka kuinka olisi kiva. Sen toisenkin osapuolen täytyy olla kiva. Yksin voi jäädä tai jättäytyä ihan helposti.
Luuletko ettå miehessä joku akateemisuus on valtti?
Ei ole vaan se että on tukka päässä ja iso elin. Ei miehellä muuta virkaa ole.
Tumputtava idiootti joka ei ole koulujakaan käynyt
Riittää, että on olemassa. Sama turn-off naisissa ja muissakin ihmisiksi identifioituvissa. Minä mukaanlukien.
Se että käyttäytyy kuin lapsi. Ruokaa vingutaan kun tulen töistä, itse sitä ei missään nimessä ole voinut tehdä koska koko päivä on mennyt tietokoneella/pleikkarilla (mieheni tekee yötyötä).
Kotitöitä ei todellakaan ole tehty, kaupassa käyty ei mitään!
Kaikki pitää tehdä itse..
Laiskat miehet siis jos ei tullut vielä selväksi :D
Miehet jotka haluavat olla parisuhteessa ja rakastavatkin naistaan enemmän kuin mitään mutta silti flirttailevat somessa jatkuvasti niille muutamalle ex panolleen..
Mikä miehissä olisi turn on? 😂 En keksi mitään..
Vierailija kirjoitti:
Olen nauranut näille kommenteille vedet silmissä :D Mutta tässä oma listani:
Ryyppääjän nenä
laita havainnollistava esimerkki miltä näyttää ryyppääjän nenä.
Mahdotonta sanoa vain yhtä. Epärehellisyys, epäluotettavuus, itsekkyys, heikko tunneäly. Kyvyttömyys/haluttomuus sitoutua yhteen ihmiseen. Runsas päihteiden käyttö.
Lisäksi tietyt ulkoiset ominaisuudet, joita en tässä nyt mainitse.
-Huono yleissivistys ja käytöstavat
-Huumorintajuton
-Laiska
-Empatiakyvytön
-Narsisti
-Ylimielinen
-Aikaansaamaton
-Rikollinen tausta
-Mielenterveyden ongelmat (vakavat etenkin)
-Päihdeongelmat (jo se että käy joka viikonloppu baareissa yms on turn off)
- Huono hygienia ja piittaamaton terveydestään
- Sovinistinen
Piti oikein miettiä sitä suurinta, mutta tämä ettei malteta keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Vaikka kuinka sanottaisiin olevan halua parisuhteeseen ja rauhoittumiseen, niin silti on säätöä sataan suuntaan. Ei vaan jaksa tällaisten kaa tapailla, kun keskittymiskyky on tasoa kultakala. Mieluiten haluisin sen hauen, joka pitkään on ollu kytiksellä hissukseen ja kokisi mut tosi hyvänä saaliina eikä haluis ihan heti irti päästääkään :) Kaipa näitäkin vielä jossain jorpakossa uiskentelee. Mut oon nyt kolmeen kultakalaan törmänny enkä enää jaksa hetkeen tota säätämistä kattella, kun ihan +45 tyypeistä on kuitenkin kysymys. Sitten ihmetellään, että mihin mun kiinnostus katosi....hmm mihinköhän...
Tyhmät