Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turn-off miehessä

Vierailija
12.02.2020 |

Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!

Kommentit (685)

Vierailija
381/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet ns perus mieshiukset

Aijaa, onko kalju sitten parempi? Luuletko että harvenevassa päässä pitkä tukka näyttää hyvältä? Entäs kouvolatukka?

Sanoiko hän, ettei nuo myös olisi turn-offeja? Varmasti ovat. Yleensä kun mainitaan jokin huono, sen huonon rajan alapuolellakin on huonoa, mutta sitä ei yleensä tarvitse enää erikseen mainita.

Vierailija
382/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, onko kalju sitten parempi? Luuletko että harvenevassa päässä pitkä tukka näyttää hyvältä? Entäs kouvolatukka?

Sanoiko hän, ettei nuo myös olisi turn-offeja? Varmasti ovat. Yleensä kun mainitaan jokin huono, sen huonon rajan alapuolellakin on huonoa, mutta sitä ei yleensä tarvitse enää erikseen mainita.

Oivoi, katkera valivalimies on kyllä paha turn-off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalju/kaljuuntuva myöskään- ei vaan sytytä

Sinä tyhmä teini-ikäinen pissis, oikea pissaliisa

Vierailija
384/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roisi puhetapa. Kiroilu.

Joo ja sellaisella ”viivoitin suussa poikittain” -tyylillä leveesti. Näitä näkee Keravalla.

Vierailija
385/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyttömyys

Tarkoititko siis sitä, kun jotkut miehet ei tykkää ottaa tänne vaikka lapsia jostain leireiltä? Sellaisille ei monella enää ole empatiaa, koska meillä on ongelmia omastakin takaa.

Vierailija
386/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi. Aika moni nainen ei pidä kaljuuntuvista/harvahiuksisista/kaljuista miehistä. Eikä sinun kiukuttelusi asiaa muuta. Punnallusta- ei sen pinnallisempaa, kuin miestenkään ulkonäkökriteerit naisille

-eri-

Vierailija
387/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyttömyys

Tarkoititko siis sitä, kun jotkut miehet ei tykkää ottaa tänne vaikka lapsia jostain leireiltä? Sellaisille ei monella enää ole empatiaa, koska meillä on ongelmia omastakin takaa.

Sivistymättömyys ja typeryys

Vierailija
388/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus

Pinnallisuus-

Yksinkertaisuus

Omaan napaan tuijottaminen

Negatiivisuus

Toisten mollaaminen

Vierailija
389/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee vanhalle viinalle ja tupakalle

Vierailija
390/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee vanhalle viinalle ja tupakalle

Haisee pahalle yleensäkin. Monella miehellä ongelmia tuon hygienian kanssa-onnistuu moni haisee esim hielle

Vierailija
391/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet ja mustat kynnenaluset

Vierailija
392/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valtaa, niin vallan väärinkäyttö oman itsen korottamiseen ja muiden alentamiseen. Ylipäätään kaikenlainen pelaaminen antaa kuvan pelkurista, ettei voitolla rehti ja suora, niin minulle se pelaaminen on heikkoutta, samoin vallankäyttö ja siksi epäviehättävää. Se, että koitetaan korostaa itseä muiden yli.

Vierailija
393/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole käynyt armeijaa.

Vierailija
394/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kynnet ja mustat

kynnenaluset

Mites sellaiset Tuure Boelius kynnet? ;)

Vierailija
395/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.

Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.

Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.

Mulla taas ei ole käytännössä mitään noista tässä ketjussa luetelluista turn-offeista, mutta ihan rauhassa olen saanut sinkkuna elellä 46 vuotta. No, pari pidempää "seurustelua" on tähän mahtunut.

Että ei ne taida niin tarkkoja olla naisetkaan.

Palsta-üli

Katkeruus

En ole yhtään uli, vaan tupla-akateemisesti koulutettu omassa omakotitalossa asuva johtaja, joka ei ole tilanteestaan yhtään katkera, hieman vain ihmeissään. Ei se katsos aina vaan natsaa, vaikka kuinka olisi kiva. Sen toisenkin osapuolen täytyy olla kiva. Yksin voi jäädä tai jättäytyä ihan helposti.

Vierailija
396/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi. Aika moni nainen ei pidä kaljuuntuvista/harvahiuksisista/kaljuista miehistä. Eikä sinun kiukuttelusi asiaa muuta. Punnallusta- ei sen pinnallisempaa, kuin miestenkään ulkonäkökriteerit naisille

-eri-

Olen kyllä samaa mieltä. Jokainen tyylillään.

mies52v

Vierailija
397/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat varmaan kuin naisessa eli lihava, haiseva, mielisairas, köyhä, ,työtö, mielisairas ja päihdeongelmainen  yksinhuoltaja. Jos yksikin näistä löytyy niin kannattaa kiertää kaukaa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
398/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kynnet ja mustat

kynnenaluset

Mites sellaiset Tuure Boelius kynnet? ;)

Kynsilakka ja huulipuna miehellä. Hyi!

Vierailija
399/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat varmaan kuin naisessa eli lihava, haiseva, mielisairas, köyhä, ,työtö, mielisairas ja päihdeongelmainen  yksinhuoltaja. Jos yksikin näistä löytyy niin kannattaa kiertää kaukaa sukupuolesta riippumatta.

Yksinhuoltaja miehiä on vähän kun miehet voivat ilman huolen häivää jättää lapsensa. Jos mies on yh, johtuu se yleensä siitä että on leski.

Vierailija
400/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierai Looplija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.

Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.

Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.

Mulla taas ei ole käytännössä mitään noista tässä ketjussa luetelluista turn-offeista, mutta ihan rauhassa olen saanut sinkkuna elellä 46 vuotta. No, pari pidempää "seurustelua" on tähän mahtunut.

Että ei ne taida niin tarkkoja olla naisetkaan.

Palsta-üli

Katkeruus

En ole yhtään uli, vaan tupla-akateemisesti koulutettu omassa omakotitalossa asuva johtaja, joka ei ole tilanteestaan yhtään katkera, hieman vain ihmeissään. Ei se katsos aina vaan natsaa, vaikka kuinka olisi kiva. Sen toisenkin osapuolen täytyy olla kiva. Yksin voi jäädä tai jättäytyä ihan helposti.

Pullistelu (koulutus, omaisuus, auto, rahat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi