Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turn-off miehessä

Vierailija
12.02.2020 |

Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!

Kommentit (685)

Vierailija
361/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka pyytää treffeille, mutta ei sitten maksa naisen kahvia tai viinilasia tms- ei jatkoon

Vierailija
362/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per-su, rasistinen*, suvaitsematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.

Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.

Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.

Mulla taas ei ole käytännössä mitään noista tässä ketjussa luetelluista turn-offeista, mutta ihan rauhassa olen saanut sinkkuna elellä 46 vuotta. No, pari pidempää "seurustelua" on tähän mahtunut.

Että ei ne taida niin tarkkoja olla naisetkaan.

Vierailija
364/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käytöstavat.

Renttumaisuus.

Juopottelu ja huumeet.

Ei tee töitä, opiskele tai kotitöitä..

Vierailija
365/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolti samoja mitä täällä onkin useasti mainittu.

Ehkä itseä eniten ärsyttää edellisissä suhteissa koskenut lapsellinen ja vastuuton käyttäytyminen!!

Sellaista laiskaa pleikkarinpelaajaa en enää halua. Ei tehdä kotitöitä, ei jakseta tyydyttää seksissä, ollaan uusavuttomia ja ollaan itsekkäitä.. hermostutaan pienestäkin asiasta joka ei mene oman mielen mukaan.

Vierailija
366/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen/epäsiisti ulkonäkö.

Pelkällä hygienialla ja siisteillä vaatteilla ja huolitellulla hiustyylillä, kynsien leikkauksella yms yms pääsee pitkälle!

Siihen päälle hyvät käytöstavat ja huumorintaju sekä reipas asenne niin ei voi epäonnistua

Vierailija
367/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ns perus mieshiukset

Vierailija
368/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissittelu ja perskännääminen. Örvelökänninen mies on kuvottava

No miksi naiset sitten aina katsoo kieroon raittiita miehiä ennenkuin on ensin väännetty kakara sen öykkärin kanssa ja sitten vasta kelpaa raitis elättäjä....

Vierailija
369/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49 kirjoitti:

Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.

Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.

Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.

Mulla taas ei ole käytännössä mitään noista tässä ketjussa luetelluista turn-offeista, mutta ihan rauhassa olen saanut sinkkuna elellä 46 vuotta. No, pari pidempää "seurustelua" on tähän mahtunut.

Että ei ne taida niin tarkkoja olla naisetkaan.

Palsta-üli

Katkeruus

Vierailija
370/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi naiset sitten aina katsoo kieroon raittiita miehiä ennenkuin on ensin väännetty kakara sen öykkärin kanssa ja sitten vasta kelpaa raitis elättäjä....

Palsta-üli

Katkeruus

Vierailija
371/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsemattomuus ja naisvihamielisyys

Onneksi "suvaitsematon" on jo kerennyt käymään sisällä siinä vaiheessa kun huomaat, ettei hän olekaan pelkkä vassariohjelmistoja lataava androidi

Teidät per-zut kyllä tunnistaa ihan jo täällä, joten ei ole pelkoa. Niin puutteessa en ikinä ole että jonkun teikäläisen kanssa panisin, dild* on parempi vaihtoehto kuin yksikään teistä

Vierailija
372/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin turn-off naisella: miesten vikojen etsiminen vauva palstalla

Vierailija
373/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä nämä: kirjoitti:

1) Vankilatausta

2) Päihdeongelma

3) Väkivaltaisuus

4) Mt-ongelmat

5) Narsismi (sekä persoonallisuushäiriö että itserakkaua)

6) Epämiehekkyys (hento ruumiinrakenne, naismainen olemus)

7) Yksinkertaisuus, vähä-älyisyys

8) Huonot hampaat

9) Lihavuus

10) Käytöstavattomuus

Saman tapaisiahan naiset monesti listaavat mutta käytännössä monesti vaikuttaa vain  kohta 6, ehkä myös kohta 9. On tullut seuratuksi erään neidin taivalta perheenäidiksi ja se taival ei kovin hyvin alkanut. Aluksi retkahti kolmasti kumppaneihin, joilla oli kaikkia yllä mainituttuja ominaisuuksia paitsi kohtia 6 ja 9. Ykkösestäkään en ole varma mutta sellaisia heppuja olivat että sekin olisi voinut mukana olla. Onneksi neljännen kohdalla neiti viisastui ja löysi puolisokseen ns. "kunnon miehen"  mutta jotenkin silti vähän paistaa läpi pettymys kun kunnon miehissä ei ole tietynlaista vaarallisuuskomponenttia, joka ilmeisesti vetää puoleensa ainakin osaa naisväestä.

Mahtaisiko joku naispuolisista foorumilaisista tunnistaa tuollaisen "roistoihin" retkahtamisilmiön? Kiinnostaisi jonkin verran sikäli että esim. tuossa mainitussa tapauksessa ei suinkaan ollut kyse mistään bimbosta vaan varsin älykkäästä ja moneen kykeneväisestä henkilöstä, jolla kumminkin lienee joku sokea piste juuri siinä kumppanin arvioimisen kohdalla. 

Oikeasti käytännössä kohta 1 on vain plussaa. Tavis on liian tylsä eikä ole jännitystä.

Vierailija
374/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on ”kakara” jonkun öykkärin kanssa? Sun siskolla vai eksällä?

Vierailija
375/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin turn-off naisella: miesten vikojen etsiminen vauva palstalla

Niin kun naisten pitäis vain tyytyä. Kun miehille kaikki käy. Niin silloin myös naisille, vai?

Vierailija
376/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies joka kehuu muiden naisten ulkonäköä sinulle ja muiden seurassa

- mies joka puhuu enemmän kuin tekee, tyhjiä lupauksia joita ei koskaan lunasta

- mies joka ei osaa rajoittaa alkoholinkäyttöä ja juo itsensä ympyrähumalaan

- mies joka pettää

-

Vierailija
377/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkät kynnet miehellä ällöttää, niin kannattaa katsoa toista kättä, että onko myös siellä pitkät kynnet. Jos ei ole, niin kyseessä on kitaristi ja sellaisen seura tuskin lähtökohtaisesti ällöttää.

Vierailija
378/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma: tatuoinnit    ja kiroileminen.

Vierailija
379/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, onko kalju sitten parempi? Luuletko että harvenevassa päässä pitkä tukka näyttää hyvältä? Entäs kouvolatukka?

Vierailija
380/685 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, onko kalju sitten parempi? Luuletko että harvenevassa päässä pitkä tukka näyttää hyvältä? Entäs kouvolatukka?

Ei kalju/kaljuuntuva myöskään- ei vaan sytytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä