Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin turn-off miehessä

Vierailija
12.02.2020 |

Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!

Kommentit (685)

Vierailija
301/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat kaksimieliset jutut tai jatkuva seksistä vihjailu.

Vierailija
302/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikaiset, konservatiiviset ja sovinistiset arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joilla todella suuri nenä

Minulla on iso nenä, kerro esimerkkimies, kenellä on iso nenä? Onko väliä, onko se sellainen kotkannenä, eli pitkä sivusta, vai sellainen leveä mustan miehen nenä?[/

Iso eli sellainen siis joka vie kaiken huomion muista piirteistä. Jos muutkin piirteet ovat isoja (silmät, huulet, kulmakarvat yms) niin ei ole niin paha

No minä en ole koskaan nähnyt isoa nenää miehellä, pakko saada esimerkki? Onko miehellä muka sellainen naisellinen nykerö hyvä? Huhhuh.[/

Sanoisin että siis miehekäs voi olla mutta joillakin omaan makuuni liian iso jälkikasvua ajatellen

Nyheröpossuhyppyrinenä on ruma sekä naisella että miehellä.  Kunnon suora aatelisklyyvari se olla pitää. Mutta isoista nenistä puheen ollen googletapa näyttelijä Fares Fares. Siinä on jo meloisen komea tuulenhalkoja ja mies kantaa sen ylpeydellä.

Vierailija
304/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ymmärrä seksistä mitään alkaen siitå että ei pese muniaan kunnolla.

Vierailija
305/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisuus, asuu äidin kanssa, mutta nainen pitäisi saada. Varmaan sinne omaan huoneeseen, jossa on seinillä formulajulisteita

Vierailija
306/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto, alkoholi, huumeet!!

Huono juntti käytös. Sovinistinen, ylimielinen.

Vierailija
307/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka luulee ettå on joku koska on mies.

Vierailija
308/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa hyvä sängyssä mutta ei huomioi naisensa tarpeita. Kokemusta kahdesta miesystävästä jotka eivät jaksaneet tyydyttää minua vaan kaksi minuuttia ja ahhh.. ilmankos ovat eksiä..

Vierailija
309/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joilla todella suuri nenä

Minulla on iso nenä, kerro esimerkkimies, kenellä on iso nenä? Onko väliä, onko se sellainen kotkannenä, eli pitkä sivusta, vai sellainen leveä mustan miehen nenä?[/

Iso eli sellainen siis joka vie kaiken huomion muista piirteistä. Jos muutkin piirteet ovat isoja (silmät, huulet, kulmakarvat yms) niin ei ole niin paha

No minä en ole koskaan nähnyt isoa nenää miehellä, pakko saada esimerkki? Onko miehellä muka sellainen naisellinen nykerö hyvä? Huhhuh.[/

Sanoisin että siis miehekäs voi olla mutta joillakin omaan makuuni liian iso jälkikasvua ajatellen

Nyheröpossuhyppyrinenä on ruma sekä naisella että miehellä.  Kunnon suora aatelisklyyvari se olla pitää. Mutta isoista nenistä puheen ollen googletapa näyttelijä Fares Fares. Siinä on jo meloisen komea tuulenhalkoja ja mies kantaa sen ylpeydellä.

Tiedän, siinä on kyllä niin mahtavan kokoinen nokka, notta oksat pois! Mutta onko se ruma? Mielestäni se on aika kiva nokka. Eli onko iso nenä siis turnoff sittenkään, ei välttämättä. Entä perunanenä?

Vierailija
310/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty kymmentä työntöä pidempään, onko turnoff? En kyllä tuijota sen jälkeen, että saanko anteeksi? 

Vierailija
311/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisen ja erittäin mielenvikaisen miehen jälkeen puuttuva kunnioitus kumppania kohtaan ja turvattomuuden tunne. Jos en tunne oloani turvalliseksi ei miehestä ole mihinkään.

Vierailija
312/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty kymmentä työntöä pidempään, onko turnoff? En kyllä tuijota sen jälkeen, että saanko anteeksi? [/

On turn off. Ellet ole ihan poikanen vielä..

Vierailija
313/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihafanaattisuus, pers-öyhkintä, heikkojen ja erilaisten vihaaminen ja syrjiminen.

Vierailija
314/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva arvostelu ja vähättely.

Vierailija
315/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla ei ole koskaan muuta mielessä kuin seksi? Löytyykö enää sellaisia naisia, jotka eivät sitä seksiä niin haluaisi? Että riittäisi kerran kuussa se muutama työntä ja tuijotus?

Vierailija
316/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus. Liikaa kokemusta.

Vierailija
317/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla ei ole koskaan muuta mielessä kuin seksi? Löytyykö enää sellaisia naisia, jotka eivät sitä seksiä niin haluaisi? Että riittäisi kerran kuussa se muutama työntä ja tuijotus

Olet kuvottava?

Vierailija
318/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen, epähygieeninen

Vierailija
319/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon oikea onnen poika, kun omaan suurimman osan noista turn-offeista, mutta naisista ei ole ollut puutetta sitten 25 v iän jälkeen.

Kyllä, olen naimisissa ja lapsia on jne.

Se on helppo ladella noita turn-offeja, mutta kuinka hyvin niistä muistaa pitää kiinni, kun kiinnostava henkilö astuu kuvioihin? Aika moni huutelija kyllä joustaa noista mielipiteistään jossain vaiheessa.

Vierailija
320/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni. Menin teininä suhteeseen kaverin ehdotuksesta sika säkissä-meiningillä. Lyhyt suhde kun jätin ja sain sitten elinikäisen vainajan perääni jolle nykyisin lähestymiskielto.

Turn offeja jotka ilmeni piakkoin kyseisessä äijässä:

Skitsofrenia (sai hallusinaatiokohtauksia ja ravasi viikoittain suljetulla osastolla, psykoosilääkitys käytössä)

Huumeriippuvainen (8 eri huumausainetta käytössä, omasta mielestään ei narkkari koska ei piikitä)

Työtön sossupummi

Väkivaltainen huumevelkoja

Peliriippuvainen (saattoi hassata aamuvarhain satojen eurojen sossutukensa nettipokeriin)

Kouluttautumaton (ei peruskoulun jälkeen tehnyt mitään)

Patologinen valehtelija (huijasi henkilöllisyydestään lähtien jonka paljasti suhteen lopussa)

Sai pakkomielteensä minusta, erottua vainonnut vuosikausia koska ei suostunut hyväksymään etten halua olla hänen kanssa. Olen turvallisuussyistä salannut fonectasta lähtien yhteystietoni kun tämä exä ilmoitti ettei viranomaiset mahda mitään jollain lähestymiskiellolla ja hän etsii minua käsiinsä yötä päivää vaellellen kaupunkien katuja

Miten fiksut naiset löytävät ne parhaimmat kultakimpaleet? Miksi kilttimiekkonen on yksin?