Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippijuhliin tarjottavat

Vierailija
12.02.2020 |

Vieraat ei tule kaikki kerralla vaan pitkin päivää. Käytössä on lämpölevyt yms. joten lämmin ruokakin periaatteessa onnistuu. Juhlat siis nyt kevättalvella. Edellisissä meidän perheen rippijuhlissa oli lohikeittoa.

Tarjoilussa runsauden pula, en osaa päättää mitä haluan tarjota, eli mitä te haluaisitte vieraana syödä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Olen itse "naina aikoina" suosinut just tuommosia "kokoa annoksesi itse" -vaihtoehtoja, kuten aiemmin mainitut hodarit. Tama siksi, etta ruoka"rajoitteisuus" alkaa olla aika yleista, ja esim. omasta tuttavapiirista loytyy jo laktoosi-intoleraatikko, muna-allergikko, keliaakikko, kasvissyoja (joka syo myos kalaa), ketoilija ja vegaani. 

Ja mina ja mieheni ollaan fleksitaareja, eli syodaan mielellaan myos jonkin verran lihaa. 

Niinpa just hodarit/wrapit/salaatit jotka saa koota itse eri ainesosista ovat hyvia vaihtoehtoja. 

Hodareita rippijuhliin? Vuokraisikohan Ikea sen ravintolatilan rippijuhliin, jos kysyisi?

http://richies.fi/, tuosta vaikka esimerkkinä mitä hodari voi olla...

Vierailija
22/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesällä rippijuhlat, eli saimme olla pihalla. Pidettiin ns. grillibileet, rentoa meininkiä, myös mietoja alkoholijuomia tarjolla. Sisältä haettavissa salaatit, kylmäsavulohet ym. ja pihalta sitten grillatut. Voin sanoa että oli hauskaa ja rentoa ja sankari nautti.

Ja oli tietenkin kakku ja kahvit sitten myöhemmin.

Tämä toki hyvin epäsuomalainen tapa viettää rippijuhlia, mutta meidän perheen näköinen, ja kaikilla oli hauskaa, ja vieraatkin viihtyivät!

Ei aina tarvitse olla kinkkukiusausta tai voileipäkakkua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kesällä rippijuhlat, eli saimme olla pihalla. Pidettiin ns. grillibileet, rentoa meininkiä, myös mietoja alkoholijuomia tarjolla. Sisältä haettavissa salaatit, kylmäsavulohet ym. ja pihalta sitten grillatut. Voin sanoa että oli hauskaa ja rentoa ja sankari nautti.

Ja oli tietenkin kakku ja kahvit sitten myöhemmin.

Tämä toki hyvin epäsuomalainen tapa viettää rippijuhlia, mutta meidän perheen näköinen, ja kaikilla oli hauskaa, ja vieraatkin viihtyivät!

Ei aina tarvitse olla kinkkukiusausta tai voileipäkakkua :)

Mun lemppari rippijuhlat on ysäriltä, myös ulkona vietetyt juhlat. Siellä tarjolla oli vohveleita tai lettuja, joita siinä pihalla valmistui. Lisäksi oli kyllä suolaista ja makeaa kahvin kanssa. Niissä oli mukava rento, tunnelma ja sopivat hyvin rippipojalle, joka inhosi kaikenlaista pönöttämistä, mutta oli kuitenkin läheinen suvun kanssa ja tahtoi heidät juhlaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi